Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SusanneK

SusanneK Lid

16 okt 2016
    59
    11
    8
    Vrouw
    Ja gewoon natuurlijk zwanger. In aug bij de gyn geweest en Mn cyclus gevolgd aan de hand van echo's. Dit zag er goed uit. Alleen op Mn eileider een soort van cyste te zien. Vriendlief ook gechecked. Was allemaal goed. Uiteindelijk toch een kijkoperatie gehad om te kijken of Mn eileiders toegankelijk waren. Dit was het geval. In sept terug bij de gyn en gaf ons veel goede hoop op natuurlijke zwangerschap en het advies het nog een half jaar te proberen... was ook onze keuze, we waren het zkh even zat... en nu dus al 8 weken zwanger :)

Soto en MLady vinden dit leuk.
  2. Dominique00

30 nov 2017
    94
    93
    18
    Vrouw
    Dat past bij ons niet, want hij staat op zolder en daar hebben we een schuin dak... Anders was het simpel geweest hahaha

3. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Iedereen oud&nieuw goed doorgekomen?
    Gaaaap ik was moe!! En iedereen aan de borrel.. pff was zo blij toen ik naar bed mocht ❤️

Dominique00 en Soto vinden dit leuk.
  4. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.004
    113
    Vrouw
    Haha ja dat had ik ook! Lag er ook al voor 01:00 in hoor :roflmao:

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!!

Moest eerst werken tot 22.30 dus hield het daardoor wel mooi vol. We hadden visite bij ons en uiteindelijk lag ik rond 03.00 er in, wel geslaagde avond/nacht

Soto vindt dit leuk.
  6. Soto

Soto Bekend lid

22 sep 2013
    823
    528
    93
    Vrouw
    Praktijkondersteuner
    Nederland
    Hee dames, gelukkig nieuwjaar & de beste wensen voor 2018!!!

Gister niet veel op internet geweest, dus ff terug gelezen..

Doe ik ook, alles om de strijk te minimaliseren:D

Wat vervelend, kun je daar nog iets tegen doen?

Gelukkig:thumup:. Ik moet ook vrij vaak plassen, maar "slechts"1 a 2 keer per nacht. Ben zoooo blij dat we sinds een paar maanden een toilet boven hebben:D!!

@Korenbloem86 : wow, dat is laag inderdaad! Moet dat nog extra in de gaten gehouden worden of is dat niet nodig?

@hoopvole meid : Welkom & van harte gefeliciteerd:)!

Heftig verhaal zeg:(..

@Envy91 : wat lief van je verloskundige, prachtige foto:thumup::)!!

@SusanneK : geweldig, van harte gefeliciteerd!!

@Hanna83 : Gefeliciteerd & welkom:)!

@Sproettie : hier een gezellige avond gehad, thuis met ons gezinnetje. Gourmet, spelletjes, Guido Weijers:thumup::D. Onze hond is nogal bang, dus daarom thuis gebleven, maar dat vonden we wel lekker. De 30ste hebben we een oudejaarswandeling met vrienden gemaakt, die eigenlijk allemaal ongeveer hetzelfde plan hadden en de 31ste thuis door wilden brengen (veel met kleine kids, een paar zwangeren). Ach ja, de stap avonden komen misschien ooit weer (of niet:p).
    Wat wel super vervelend was is dat er hier na 2 uur nog steeds vuurwerk werd afgestoken en dan ook nog van dat hele zware (waarschijnlijk illegale) spul. Dus we vielen pas rond half 4 in slaap, toen was het eindelijk rustig. Beetje moe dus, maar we hebben gelukkig een rustig dagje voor de boeg:)

Envy91 vindt dit leuk.
  7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier een geslaagde avond / nacht gehad kidjes hebben genoten van het vuurwerk( mega veel ) woon vlak bij de grens van duitsland dus denk dat veel van over de grens kwam .
    Iedereen een auper gelukkig nieuwjaar !!!
    Lagen er hier om half 2 in en de kindkes weer wakker om half 8 wakker OEF

Soto vindt dit leuk.
  8. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik krijg geen meldingen meer wat raar.. maaaar ik ben er nog, ontzettend druk!

Welkom nieuwe dames!! En gefeliciteerd!

Wat een heftige verhalen gezien

Allereerst nog gelukkig nieuwjaar! Op een mooi jaar met gezonde babies!

Wij ook droger, ook voor de handdoeken etc.
    Wasverzachter gebruik ik altijd.
    Voor M de 1e maanden met neutral en/of babyreus gewassen zonder verdachter. Maar nu gaat het gewoon met onze was mee, met verzachter.

Wij gisteravond nog een dutje gedaan en tussen 2 en half 3 op bed! Hahah
    M sliep door het vuurwerk maar hadden perongeluk de kat in zijn kamer opgesloten. Die had zich verstopt toen we hem in bed deden en de kat is bang dus heeft gepoept en geplast in zn kamer en miauwen en krabben en daar is M dus helaas van wakker geworden. Naja maar goed ook anders zat die kat daar de hele en die poep en pis overal.. stinken bah!!
    Daarna sliep hij tot 6, flesje en weer tot 9.20 heerlijk!

Soto vindt dit leuk.
  9. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #2309 MLady, 1 jan 2018
    Laatst bewerkt: 1 jan 2018
    Dat we allemaal maar een prachtig nieuw jaar mogen hebben dit jaar!!

Nou hier idd ook zeg! Tegen 2u waren wij thuis maar we zijn nog even opgebleven omdat het hier nog lang niet stil genoeg was om te kunnen slapen... tegen 3u zat ik echt te knikkebollen terwijl we nog wat tv keken! Dus toch maar naar bed, maar er werd nog steeds af en toe geknald... vanmorgen was het gelukkig pas na 10u30 weer geknal...

Hopelijk vannacht rustiger ;)

Knikkebollen had ik trouwens echt NOOIT voor ik zwanger was :roflmao:

Soto vindt dit leuk.
  10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Iedereen gelukkig nieuwjaar!
    Hier lag ik ook al op de bank half te slapen Hahaha. Ach volgend jaar maar schade inhalen!

T voordeel is dat Mn huis al lekker schoon is en je de dag erna nergens last van hebt:)

Soto vindt dit leuk.
  11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gelukkig nieuw jaar!

Hier rustig oud en nieuw. Gourmetten en monopoly gespeeld met top 2000 op de achtergrond.
    Uiteindelijk is de kleine overal door geslapen. Ik lag er om 2 uur in. Alleen niet super geslapen. Om 5 uu belde de buurvrouw aan voor sleutel :confused: en 6.30 de kleine wakker en daarna tot 10 uur gedoezeld, slaap helaas zoiezo al niet best dus:(.

En nu nog last van me rug en misselijk gevoel. Maar komt goed

Soto vindt dit leuk.
  12. Dominique00

30 nov 2017
    94
    93
    18
    Vrouw
    @Elphaba1981 de buurvrouw voor sleutel om 5 uur?? Oh dat is frustrerend zeg....

Hier ook een rustig oud en nieuw gehad, ik herken het wel @Sproettie iedereen gezellig aan de borrel en ik moe op de bank, naar de klok kijkend wanneer ik naar bed mag ;)

Morgen nog vrij, en dan zit het er weer op woensdag weer werken...

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja is vriendin van ons. Maar ze bleef maar aanbellen en ik dacht alleen maar van als de kleine maar doorslaapt.

14. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Ik gebruik ook azijn!

Lightblue vindt dit leuk.
  15. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Gefeliciteerd!!

16. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Hartelijk gefeliciteerd!

17. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Eerste kindje is met IUI verwekt, na 2 jaar zelf proberen en 1 bbz. Een van mijn eileiders zit dicht.

Ik voel me wel ok, alleen met vlagen misselijk en zuurbranden. Merk wel dat ik, door de miskraam de vorige ronde, toch nog niet echt van deze zwangerschap kan genieten. Zal zo blij zijn als we die 12 weken gepasseerd zijn!

MLady vindt dit leuk.
  18. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik heb ook 1 dichte eileider (verder konden ze bij ons geen mankementen vinden), maar na 8 iui's zijn bij overgegaan op ivf. Wat fijn dat iui's bij jullie wel voldoende waren. Ik denk dat de scratching bij mij uiteindelijk de truc was...

Wat rot, die spanning... met hoeveel weken had je toen de bbz en hoe kwam die aan het licht?

19. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Allereerst een gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen!

Ik ben de afgelopen week wat somber geweest. Ik voelde mezelf niet fit en op de momenten dat het even ging, wilde ik echt alles ondernemen wat die dag toe liet. Dus sorry dat ik hier eventjes wat stiller was :oops:. Sinds gisteren ein-de-lijk niet zo misselijk als daarvoor en ik hoop dat het met bijna tien weken op z'n retour gaat:thumup:.

En ik zie ook een hoop nieuwe namen! Woehoeeee, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap dames :D.

Wat wasmachines, drogers, wasmiddel en wasverzachter betreft: ik heb een wasmachine + droger. Stop alleen de handdoekenwas in de droger en de 'gewone' was als Hugo z'n kleren vies maakt en hij anders niet snel genoeg iets schoons heeft :rolleyes:. Inmiddels koop ik te veel en zal voor Mini 2.0. niet anders zijn. Bij Hugo eerst alleen gewone wasmiddel gebruikt, geen neutral. Ik denk altijd zo dat ze dit in de jaren '70 vast ook niet hadden en genoeg mensen de parfum hebben overleefd :oops:. Wasverzachter ben ik ook gewoon weer gaan gebruiken, waaronder de Zwitsal. Hugo heeft geen blijvende schade, zover bekend :D.

Vanaf morgen gaat mijn man na 10 dagen 'vakantie' (lees: mijn moedertaken grotendeels overnemen) weer aan het werk en hoop ik dat ik mezelf beter blijf voelen. Dit betekent ook weer tijd voor jullie :p. En zal dan ook wat uitgebreider reageren!

P.s. de site loopt hier zo enorm vaak vast, waardoor ik uit frustratie ook even de website zelf zat was. Hebben jullie ook problemen met het forum op mobiel?

Dominique00 en MLady vinden dit leuk.
  20. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Negen weken alweer... ik vind de tijd best snel gaan, jullie ook?

Ik heb net 3 liter geplast ofzo, daarna had ik wat buikkrampjes. In m'n onderbuik, echt net boven m'n schaamhaar, zegmaar.

Herkent iemand dat?

Deel Deze Pagina