Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Fijn je weer te zien!

Ja, grrrrr echt niet normaal. Ik probeer het steeds aan @Beheer te melden maar die lijken het te negeren of reageren in elk geval niet. Het lijkt erop dat een script vastloopt ofzo, hè?

2. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Ja, dit heb ik ook weleens na het plassen en als ik op bed lig komt het ook weleens voor o_O. Geen idee wat het precies is!

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ik ben trouwens deze week weer een halve kilo aangekomen, dat is nu de derde week op rij denk ik.

Meer die hun gewicht wekelijks bijhouden?

4. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Ik heb geen idee wat er dan precies gebeurt, maar de pagina blijft hangen en het typen van een bericht lukt dan middenin echt niet meer. Heb haast een andere app nodig om het concept te typen, anders kost het schrijven mij zeker een half uur (en frustraties :roflmao:). Inderdaad tijd voor het @Beheer :$

5. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Oja en op het gewicht te reageren... Ik wil het nu niet eens meer bijhouden. Begon er braaf mee, maar inmiddels wil ik de weegschaal voorlopig niet zien... Totdat ik weer naar zumba kan :rolleyes:

Soto en MLady vinden dit leuk.
  6. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Huu, mijn vriend is nu ook voor het eerst zo lang thuis geweest, van kerst tot nu, en morgen weer werken :cry:

Eerder vond ik het altijd fijn om alleen te zijn, nu ga ik hem echt wel missen :roflmao:

Soto vindt dit leuk.
  7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Heel herkenbaar , ik moet niet mega veel plassen maar het lijkt hier binnen bij mij wel een gier/gastank
    Mega veel scheten laten zo vreselijk mjz als ik het niet doe krijg ik vreselijke kramp!

Hier morgen alweer 10 weken

Soto en MLady vinden dit leuk.
  8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Kwa gewicht houd ik nooit bij eigenlijk

9. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Zijn er hier meer die allerlei griepjes te pakken hebben? Het zit me hier echt niet mee. Heb nu dus een flinke hoest en daarbij een rib gekneusd incl mega erge misselijkheid om de meest random geurtjes wat maar niet ophoud:confused: sorry voor m'n geklaag, maar voel me al weken zo beroerd.

Qua gewicht val ik af, maar niet extreem val dus dat vind ik niet zo heel erg haha.

Vandaag echo!

Soto en Envy91 vinden dit leuk.
  10. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Vandaag weer back to reality. Weer begonnen met werken dus...

Ik heb wat last van pijnscheutjes. Heb ik wel vaker maar de afgelopen week niet veel gemerkt omdat ik met mijn luie reet op de bank lag :roflmao:.

Mijn teamleider is op de hoogte van de situatie en vindt dat ik het rustig aan moet doen. En dat doe ik ook zover dat kan. Maar ik voel me dan toch een soort van schuldig tegenover mijn werkgever...

Verder geen kwaaltjes... zou me dat bespaard blijven de komende maanden?

11. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    @Viviennee : zo herkenbaar! En mis je hem ook of is het rijk voor jezelf toch wel weer fijn? Hier ben ik na 10 dagen toch wel blij dat de tv niet de hele tijd aan staat :roflmao:.

@Thea23 : ik moet ook vaker poepies laten of boeren :oops:. Ik heb ook last van mijn buik als ik dat niet doe.

Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik vanaf week zeven Activia gegeten en ga ik vanaf deze week ook maar weer mee beginnen. Mijn buik was toen de hele zwangerschap vrij rustig en kon altijd poepen :p

@Lightblue : gelukkig niet. Zou er nog eens bij moeten komen! Hou die griepjes maar daar :D. Al is het voor jou wel vervelend...

Héél véél beterschap! Een gekneusde rib is al vervelend en lijkt mij nog erger icm hoesten. De ergste misselijkheid lijkt hier met 9.5 weken op z'n retour en hoop ook dat jij er gauw vanaf bent. Sterkte ❤️

*_*_*_*_*_*

Ik ging net trouwens op de weegschaal staan, wel pas om 11:10 uur en na het ontbijt en niet kunnen poepen. Maar toch +2 kg al :eek:. Ik denk dat ik hier binnenkort maar veelal aan de groente ga overdag ipv aan het brood. Het is toch geen babybuik meer, wel fijn die positiebroeken met kerstkilo's. Eenieder aan te raden :roflmao:

Soto vindt dit leuk.
  12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik snap niet waarom je zou letten op je gewicht als je zwanger bent ( misschien heb ik makkelijk praten ) ben zelf maar 62 kg met 176 cm en raakte tot nu toe de zwangerschaps pondjes makkelijk kwijt mja ben zwanger en word toch wel dikker en zwaarder.

@Lightblue bah griepjes word je niet vrolijker van iedergeval ! Beterschap en hoop dat jij je snel weer beter voelt meis.

Veel plezier bij de echo en hoop dat je een prachtige echo hebt !! Laat je ons weten hoe het is gegaan ?

Hier vandaag me broertje op bezoek vanmiddag en even paar boodschapjes doen

Man lief hier weer lekker aan het werk , heerlijk die rust even ... Soms staan zijn lippen niet stil net een wijf blijft maar kletsen ook terwijl ik net lekker filmpje aan het kijken ben ofzo*zucht*

Straks even oude vk bellen of ze alles willen doorsturen naar deze ( verhuisd naar andere stad)
    En even bellen naar de vk of ik een echo tussendoor kan krijgen aangezien ik. Mega onzeker ben en paniekaanvallen heb en nachtmerries dat het fout is / gaat BAH

Ben blij als de 13 welen voorbij zijn

13. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    @Thea23 : ik ben 174 en weeg 'normaal' 70,5 kg. Voor mij nog net een prima gewicht. Tijdens mijn vorige zwangerschap tikte ik op zijn hoogst de 92 kilo aan en woog ik na de bevalling 82 kilo. Over die twaalf kilo's heb ik echt lang gedaan om het eraf te krijgen (een jaar) :oops:.
    Dat wil ik deze zwangerschap liever niet, maar heb wel de hele tijd honger. Wil mezelf niet vet vreten en vind dus echt wel dat ik mijn gewicht in de gaten moet houden :roflmao:. Zou jouw startgewicht wel willen hebben haha.

Ik hoop dat je eerder bij de verloskundige terecht kunt. Onzekerheid en nachtmerries zijn echt verschrikkelijk. Hopelijk kunnen deze gauw worden weggenomen!

En... Geniet van de rust!

14. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Veel beterschap!!!

Hoe laat heb je je echo?

15. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Ik heb zo om 2u de echo! En om 3u intake.

Man heeft weer de buikgriep hopelijk blijft t mij bespaard..

Hier ook wat aangekomen hopelijk is het door het vreten en krijg ik het er nog af haha

Soto en Envy91 vinden dit leuk.
  16. River87

River87 Fanatiek lid

28 nov 2016
    1.325
    1.064
    113
    Ik moet steeds midden in de nacht plassen en heb dan zo moeite weer in slaap te vallen..
    In de vakantie afgelopen week niet erg dan kon ik langer blijven liggen maar nu weer aan t werk dann is dat best pittig.

Heeft er iemand een tip ik ga binnenkort op mn werk vertellen aan collega s nu is er 1 collega al 9jaar bezig om een kindje te krijgen.. ik wilde celebrations trakteren en dan tekst erbij mijn mama wil niet als enige dik worden..
    Maar dat is voor haar nogal confronterend hoe zouden jullie dit aanpakken?

MilouR vindt dit leuk.
  17. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ooh ik kijk ook wel opdr weegschaal hoor. Maar t hoort erbij en ik weet dat ik veel aankom
    En t heel snel weer kwijt ben. Probeer me er biet teveel mee bezig te houden:p en af en toe een hormonale bui vind ik t wel ff shit

Soto vindt dit leuk.
  18. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Dit probleem is bij ons bekend. Helaas hebben we de oorzaak nog niet kunnen vinden.

Dominique00, MilouR en MLady vinden dit leuk.
  19. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Help mijn kinderen zijn tirannen !!!
    MAMMAaaaaaaaaa 100x achter elkaar !
    Springen op de bank en op elkaar ! Knuffels tegen elkaar aan slaan en knuffels hard tegen elkaar aan trappen ... My litle ponys die worden koud gemaakt door me zoon en dan me dochter weer in tranen mama gino is mijn pony aan het koud maken !

Heb vandaag het beroep schoonmaakster en scheidsrechter in huis. O ja en bediende pff mama ik wil mama pak je mama mag ik .....

Oudste is paar dagen naar dr vader maar die 2 jongste tellen voor 1000 vandaag terwijl energie 0.0 is aiaiaiai

Iemand 2 kinderen/ tirannen voor een dag ?
    Hun expertise is huis verbouwen

Soto vindt dit leuk.
  20. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Net een prachtige echo gehad. Precies 3 aug uitgerekend. Konden echt al teentjes en vingers zien en het was al druk aan het bewegen zoo bijzonder weer

Bijgevoegde bestanden:

Soto, Anouk, Dominique00 en 7 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina