Misschien is het ook anders als je al een paar kinderen hebt. Dan weet je wel hoe je lichaam gaat reageren. Ik ben nu voor niet eerst in jaren zwanger. Voor mij is het dus anders en ik geniet overal enorm van. Ook als ik aankom Wat rot dat je je zo voelt! Zou zeker even vragen om een extra check/echo! Ik vond het de laatste 2 jaar ook erg moeilijk als er ondoordachte zwangerschapsaankondigingen waren... Misschien dat stukje "wil niet als enige dik worden" gewoon niet doen? Er is sowieso iets te vieren toch? Misschien zijn er ook wel mensen die stiekem vreselijk worstelen met hun gewicht die je onbedoeld kwetst...
@River87 misschien een minder bekend feit over vruchtbaarheidsbehandelingen: je komt er geleidelijk aan steeds meer door aan. Dus als het al jaren bij iemand niet lukt: grote kans dat die persoon inmiddels een paar keer flink heeft moeten slikken op de weegschaal. Of er zelfs al niet meer op gaat staan. Zoals ik ook niet meer deed Hopelijk heb je iets aan mijn feedback, is allemaal goed bedoeld hoor! Ik zit hier ook te denken hoe ik het ga melden
@Nenna185 hele mooie echo ! Prachtig !! Lekker genieten van dat bijzodere mooie plaatje @Viviennee Nee dat snap ik ECHT niet zwaarder word je toch wel
Vk gebeld en mag vrijdag weer godzijdank voor een echo , ze snapte mijn ongerustheid heel goed gelukkig
Echo was inwendig. Ik heb een achterover gekantelde baarmoeder dus alles lag er weer eens voor. Maar dit was zooo mooi. Kan het filmpje niet uploaden is te groot.. even zien of ik het kan knippen
Mijn mama wil niet als enige dik worden ... Hahahaha ik vind hem leuk En sorry, geen tips. Heb er zelf (nog) geen last van.
haha nou ik ben zelf ook niet de slankste dus niet zo bij stil gestaan verder.. ja zag m op pintrest maat dan in het engels. maar misschien wel een goeie idd omdat niet te doen. nou diegene heeft geen hormoonbehandeling o.i.d. omdat ze t al 9jaar zonder hulp proberen, begreep van een collegaatje dat als t eind 2017 niet zou lukken ze dus eindelijk naar het ziekenhuis zouden gaan. dus hoop voor ze dat t gauw met een beetje hulp gaat lukken. ik ga even opzoek naar een ander ideetje, nu wilde ik haar zoieso appart even aanspreken ipv in your face met een leuke bekendmaking...
Met 7 weken kreeg ik wat bloedverlies en buikpijn. Uiteindelijk is het vanzelf verdwenen (miskraam in mijn eileider) en hoefde ik gelukkig niet geopereerd te worden. Ik beh nu niet babg voor bbz, want weet dat t op de goede plek zit. Maar durf er toch nog steeds niet helemaal van te genieten. Kan jij dat al wel? Jullie hebben ook een hele weg afgelegd. Wat fijn dat t nu eindelijk raak is!
Ik vind het prima om aan te komen tijdens de zwangerschap, hoort er hij, maar het moet niet uit de hand lopen. Ik eet zoveel ik wil (en dat is veeeeel nu!) maar probeer t snoepen vanaf nu te beperken. Hebben de mama’s waarbij het de tweede zwangerschap is ook dat je buik veel sneller al bol wordt? Zijn vooral darmen maar man, ik lijk wel 5 mnd zwanger!
Ik kan het best begrijpen dat het jou niet boeit. Maar jammer dat jij je zo slecht in mij kunt verplaatsen. Want daar gaat het bij mij dus totaal niet om.
Het niet begrijpen vind ik erg bijzonder, er zelf anders instaan snap ik wel. Er zijn vrouwen die 30 kilo aankomen en het er niet meer afkrijgen, je snapt toch heus wel dat dat niet leuk is? En laten we wel wezen, niemand kiest ervoor om dik te zijn, dus dat je het een beetje wil beperken is toch ook niet meer dan normaal. Maar goed.
Is ze dan misschien nog wat jonger? Negen jaar proberen en nu bijvoorbeeld pas begin of halverwege de dertig? Bij ons was de stap naar het ziekenhuis relatief makkelijk gezet, omdat ik de 35 naderde. De tijd ging als strandzand door mijn vingers, de zinloze maanden vlogen voorbij. Als je bijv begin 20 start zet je die stap nog niet zo snel. Plus artsen sturen je vaak eerst nog naar huis om het zelf te probereb. Kansen zijn zoveel beter als nog onder de 30 bent... Wat sneu voor haar! Gelukkig heeft ze (blijkbaar) een ijzersterke relatie!! Pinterest zit stampvol briljante ideeën dus dat komt vast wel goed! Heb mijn hele huwelijk in Pinterest vastgelegd, was zo leuk! En volgens mij ben jij een toppertje. Ik zat met oudjaar ook met zo'n situatie. Een bevriend stel is ook al een hele poos bezig en ik wilde hun apart vertellen dat wij nu zwanger zijn, voor we het straks met 12 weken aan de groep gaan vertellen. Nou waren ze alleen maar heel blij voor ons dat het eindelijk raak is (zij zijn 'pas' 2,5 jaar bezig), maar had goed kunnen zijn dat zij ook moest huilen. Vaak lopen alle emoties dan door elkaar. Je bent blij voor die ander, maar wanneer komt jouw moment nou... je doet (en laat) er al zoveel voor... Als je het zo aanpakt dan wordt dat echt beslist enorm gewaardeerd! Want uiteindelijk is elke zwangerschap geweldig!
Wat fijn dat het vruchtje zichzelf toen opruimde, een bbz lijkt me zo vreselijk om mee te maken! Een mk is al naar genoeg! Ja we zijn zo gelukkig!! Ik kon in het begin ook echt niet geloven dat het waar was. Was de hele tijd gespannen, ademde heel hoog en spande continu mijn buik aan. Pure stress. De knalstreep van de MvM-test en de 6-wekenecho hielpen wel iets, gos wat heb ik gejankt in die echostoel. Ik durfde daarna wel van het Vruchtbaarheidsbehandelingendeel van zp naar het Zwangerdeel. Dat was zo'n stap na al die jaren! Maar ontspannen en gerust was ik beslist niet. Mijn zusje heeft 6 weken met een dood vruchtje gelopen, het hartje was met 6 weken gestopt wat ze pas ontdekten met de 12-wekenecho. Vreselijk! Ik was daardoor zo bang voor een ma! Ook omdat ik bijv. totaal niet misselijk ben ofzo. Na 4 jaar knokken en strijden en alles opzij zetten om toch maand na maand weer tegen die betonnen muur op te rennen... en dan nu ineens switchen naar patsboem zwanger blijken op de meest ongelofelijke manier en dan ineens relaxed kunnen genieten? Dat is niet zo makkelijk Onze prachtige 8-wekenecho en veel praten met mijn zusje en moeder heeft enorm geholpen. Ik durf me er nu steeds meer aan over te geven. Maar het gaat in ministapjes. Ik geloof dat het precies zo geldt voor ml, al drukt hij zich natuurlijk anders uit. Mannen Volgende week woensdag de intake bij de vk. En dan de dag na mijn verjaardag onze 12-wekenecho. Oh het zou toch allemaal zo mooi zijn... Hopelijk groeit jouw vertrouwen na je eerstvolgende echo ook snel! Wanneer mag je? En hoeveel weken/dagen ben je dan? Knuffel!
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje, 1e samen ❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba81 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 02 || Lightblue - termijnecho 03 || MissFlower - intake vk 03 || hoopvole meid - eerste echo 04 || Denice93 - intake + eerste echo 04 || Happy91 - intake vk + echo 04 || xLollypop - intake vk + eerste echo 04 || Elphaba81 - eerste echo 05 || Palmpje - termijn echo 08 || Vivienne - intake vk + termijnecho 09 || Envy91 - derde echo 10 || MLady - intake vk 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 19 || Anouk - termijnecho + nipt 22 || Envy 91 - intake vk 25 || Denice93 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy Februari 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' >> Als je de QUOTE-tags niet verwijdert, kan niemand jouw versie van de lijst overnemen!