Ik heb nu 17 januari de volgende echo. Zou eigenlijk de 19e zijn maar komt niet uit met mijn werk.... Ben dan denk ik zo ongeveer 10,5 week. Hebben jullie ervaring met de NIPT test? Zie op de ene site vanaf 10 weken op de andere vanaf 11.... hoe sneller ik bloed kan prikken hoe beter.
Hé dat is dezelfde dag als ik! Voor 1x wel prima dat het niet uitkwam met je werk, hoe eerder hoe beter denk ik?! Leuk als je je afspraak in de lijst zet! Wij denken sterk over de NIPT. We laten ons volgende week bij de intake in elk geval heel erg goed informeren!
Ik zie het!! Hoelaat moet je? Mijn afspraak staat om 8:50. Ik belde om het te verzetten en ging er eigenlijk vanuit dat het in de week erna gepland zou worden maar toen zei ze ij heb de 17e nog een plekje?? Uhm Oke mag wel!!!
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje, 1e samen ❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba81 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 02 || Lightblue - termijnecho 03 || MissFlower - intake vk 03 || hoopvole meid - eerste echo 04 || Denice93 - intake + eerste echo 04 || Happy91 - intake vk + echo 04 || xLollypop - intake vk + eerste echo 04 || Elphaba81 - eerste echo 05 || Palmpje - termijn echo 08 || Vivienne - intake vk + termijnecho 09 || Envy91 - derde echo 10 || MLady - intake vk 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 22 || Envy 91 - intake vk 25 || Denice93 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy Februari 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' >> Als je de QUOTE-tags niet verwijdert, kan niemand jouw versie van de lijst overnemen!
Wat ontzettend fijn voor jullie dat je dan eindelijk aan die andere kant, de kant van de zwangeren mag staan. En dat je er steeds meer vertrouwen in hebt en van kan genieten. Dat verdien je, en het babytje in je buik ook! Zo probeer ik er ook naar te kijken. Dit kleintje is zo hard bezig om te groeien en ontwikkelen. Het minste wat ik als zijn mama kan doen is vertrouwen hebben in dit mensje. Vrijdag heb ik weer een echo, dan ben ik iets van 8,5 week. Dat zal het vertrouwen hopelijk wel een boost geven!
Hier was de echo helemaal goed! 2 handjes en 2 beentjes en een mooi kloppend hartje. Sta voor nu op 4 augustus maar moet nog even de termijnecho afwachten.
Ja, mijn buik is tijdens deze zwangerschap echt gauw rond . Het lijkt net alsof de kleine al halverwege is of zo... Maar mini is nog maar 3 centimeter . Zo raar dat het zo snel kan opblazen, alsof ik een ballon heb ingeslikt of zo. Heb wel veel honger, maar zoveel... En ook ik eet hier meer ja. Ik probeer gezondere keuzes te maken. Best lastig, want hunker wel veel naar ongezonde dingen. Waar ik eerst slechts twee boterhammen op een dag at en wat yoghurt of crackers, eet ik nu twee boterhammen extra en heb ik nog vaak trek . Héél irritant! *_*_*_*_*_*_*_*_*_* Hebben jullie ook zo gigantisch veel trek of nog steeds dames die nauwelijks een hap achter de kiezen krijgen? En hoe zit het met bunkeringen? En hebben jullie inmiddels ook een pukkelexplosie op het lichaam? Hier sinds een paar dagen enorm veel pukkeltjes
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje, 1e samen ❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba81 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 02 || Lightblue - termijnecho 03 || MissFlower - intake vk 03 || hoopvole meid - eerste echo 04 || Denice93 - intake + eerste echo 04 || Happy91 - intake vk + echo 04 || xLollypop - intake vk + eerste echo 04 || Elphaba81 - eerste echo 05 || Palmpje - termijn echo 08 || Vivienne - intake vk + termijnecho 09 || Envy91 - derde echo 10 || MLady - intake vk 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 22 || Envy 91 - intake vk 22 || Soto - termijnecho 25 || Denice93 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy Februari 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie' >> Als je de QUOTE-tags niet verwijdert, kan niemand jouw versie van de lijst overnemen!
Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk doorheen zit. Aan het einde an mijn werkdag veel buikpijn en eerlijk gezegd denk ik dat dit komt doordat ik zo gespannen ben. Ik ben super blij voor alle dames maar ik denk dat het voor mij verstandig is om wat afstand te doen van het forum totdat er meer zekerheid is voor mij. Volgende week dinsdag wordt er weer een echo gemaakt.
Dat is niet fijn, veel beterschap! Heerlijk dat je zo`n mooie echo had vandaag @Envy91 : fijn dat je teamleider vindt dat je rustig aan moet doen, dan heeft hij/zij in elk geval wat inlevingsvermogen (heb ooit ergens gewerkt waar ze er moeite mee hadden dat ik af en toe moest zitten toen ik hoogzwanger was). Probeer maar goed naar je lichaam te luisteren en niet teveel te willen Wauw, geweldig zeg!! Ik weet het niet precies, ik denk inderdaad die collega het alvast apert vertellen. Lief dat je daar over nadenkt! Ik denk dat ik het mijn werkgever "gewoon". Ik vind het wel spannend om te zeggen, want in februari wordt mijn contract verlengd als het goed is. Maar ik zeg het wel van te voren, anders voelt het oneerlijk ofzo. Ik kan heel goed opschieten met m`n werkgever, maar ik vind het toch spannend. Nu moet er toch het een en ander geregeld worden voor m`n zwangerschapsverlof, toch weer extra gedoe.. Hopelijk vindt hij dat niet vervelend. Hier ook pukkeltjes, gelukkig voornamelijk op m`n rug en niet in m`n gezicht. Qua eten heb ik vaker honger lijkt het, maar als ik eenmaal eet zit ik wel sneller "vol". Ik probeer een beetje op te letten wat ik eet (liefst fruit of groente tussendoor), maar ik ben niet megastreng voor mezelf. Zo nu en dan een koekje o.i.d. moet ook kunnen... Heb ik ook last van, ik heb echt al een bolletje
Wat rot dat je zo gespannen bent. Kun je eventueel je verloskundige bellen? Misschien kan ze je geruststellen of eventueel nog een extra echo maken? Let goed op jezelf en doe rustig aan! XX
Wat vervelend dat je het zo voelt Maar je bent toch gewoon goed zwanger? Of kan die hematoom de zwangerschap verzieken? Ik weet niet hoe dat werkt.
Dankjewel! Wat mooi gezegd, dat dat het minste is dat ik kan doen.... Zit ik hier weer te jammeren haha Dat het maar heel snel vrijdag mag zijn! Gefeliciteerd!! Hoe groot was je beebje? Vind ik steeds zo mooi om te lezen Doe wat goed voelt meid! Als je afstand nodig hebt: vooral nemen. Zet 'm op! Wanneer heb je het gesprek waarin hij je vertelt wat hij gaat doen? Onthoud: al vindt hij het vervelend: hij mag die emoties niet laten meewegen! Moet je weer een jaarcontract krijgen of moet je nu naar een vast contract? Mijn contract moet in oktober verlengd worden, nog in mijn zwangerschapsverlof... Toch best eng ook al weet je dat ze niet mogen discrimineren. Je weet ook dat ze wel een andere smoes kunnen bedenken. Schandalig. Ik moet naar een vast contract...
@MilouR tell me about it.. ik begin alleen al met 2 boterhammen s ochtends.. maar zeker overdag moet ik ieder uur wel eten.. gelukkig veel gezond heb niet eens trek in vette dingen ofzo.. en vlees blegh dat staat me enorm tegen.. 1ding wat mn craving is en dat zijn die goedkope fruittoffee's Citroën aardbei en sinaasappel.. gewoon ff een paar op een dag hihi