Ja dit is mijn 3e zwangerschap, hopelijk 2e kindje en ik ben me toch een potje dik. Op de foto is links M met 10 wk en rechts nu. Help!! Hier ook vreetbuien.. Heb gisteren om half 9 nog pasta besteld. Niet te zuinig ik ga ontploffen deze zwangerschap terwijl ik eindelijk weer was afgevallen hahaha!! Ook hier ineens pukkels ook bij decolleté enzo.. grrr. Had trouwens weer mn mooie lage bloeddruk 100/48. Verklaart veel! En waarsch nog ijzer te kort omdat ik zo snel weer zwanger ben (3e x in minder dan 2 jaar) en met de bbz destijds veel bloed verloren dus moet bloed prikken en aan de tabletten. Hopelijk snel minder moe! Mijn vakantie is voorbij ik ga nu een halve dag werken en daarna heeft zoonlief een fotoshoot! Hij is model voor Jollein
Hier ook al echt een buikje. Qua eten is het wisselend soms ineens heel veel soms hele dagen wat misselijk. Morgen echo vind toch wel spannend.
Wat een mooie buik al! Vreetbuien niet echt last van. Vorige week ziek geweest en nieuwjaarsnacht ook weer overgegeven dus mog een beetje huiverig met eten. Voor mijn zwangerschap was ik aan het lijnen dus ik probeer hef goeie ritme vast te houden. Eet wel meer dan toen maar in ieder geval de goede dingen. Pukkels ook last van. Lijk wel een puber heel gezicht zit vol! Wat leuk dat hij model is!!! Trots!
Ik was ook aan het afvallen etc tot ik zwanger was probeer ook mn ritme vast te houden maar net 2 wk vakantie gehad en gaat het gruwelijk mis hahaha. Jaa super trots!!
Wat naar en stressvol. Ik had bij mijn zoontje ook een hematoom naast de vruchtzak. Heb vanaf 6 a 7 weken een tijdje bloedverlies gehad. Toen is het gestopt en de kleine man is er prachtig uitgekomen met 40 wk. Het kan dus ook goed gaan. Maar ik weet hoe zenuwslopend het kan zijn. Sterkte!
Ik ben de hele dag door met vlagen erg misselijk, maar heb ook enorme eetlust. Een gekke combinatie... Ik ben bij mijn eerste zwangerschap bijna 20 kg aangekomen maar dat was er na de bevalling en een aantal maanden borstvoeding zo weer af (en meer) dus ik denk: als mijn lichaam nu om eten vraagt zal het het wel nodig hebben!
Hier ook nog steeds misselijk en qua eten niet echt eetbuien. Maar ach dat komt straks wel goed als de misselijkheid weg is Ik hebtrouwens eergisteren voor t eerst het hartje gehoord met de angelsound
vandaag een 10 weken wave... @Hanna83 hier ene moment geen hap naar binnen krijgen en ander moment zit ik alle kasten door te scheumen eet waneer mijn lichaam aangeeft dat het eten wil Ik was bij mn oudste het meest aangekomen . woog toen 59 en eindigde op 76 . Wat een rot weer vandaag zeg, wou wat leuks doen met de kindjes maar met dit weer rijden vind ik niks met kinderen in de auto. dus vrijdag naar ballorig met kindjes en mochten alle 2 een vriendje/ vriendinnetje meenemen
Heerlijk geluid is dat he, hebben er hier ook 1 en kan niet zonder als ik zenuwen heb even kort luisteren ,, Hier alleen in de ochtend misselijk als ik net wakker ben en dan vornamelijk door het slijm wat ik extreem heb in mn keel tijdens zwangerschappen. En als ik mezelf overeet
@MLady, helaas is m'n USB stuk dus kan niet kijken hoe groot het is, heb er stom genoeg ook niet naar gevraagd haha. @Envy91, wat naar zeg allemaal. Vreselijk die onduidelijkheid en dan lees je ook veel rot verhalen op internet.. Wil je veel sterkte wensen! Vreetbuien.. Heb wel heel veel trek, maar loop echt 20 rondjes door de winkel en eindig met droge crackers haha. @Nenna185, nu al een modelletje! Maar ja, wat wil je met zo een knapperd @Suus83, Ohh wauw! Mooi geluid he! @Viviennee, bij alle drie m'n zwangerschappen vind ik het hartje links onderin en vooral met behulp van filmpjes lukte t mij om t hartje te vinden. Idd helemaal onderin
@MissFlower en @hoopvole meid Veel succes en geluk vandaag bij jullie echo! En @Elphaba1981 natuurlijk is het spannend... Zet 'm op!!
Ja fantastisch geluid daar wordt je zo blij van. Gewoon een stukje zekerheid ik had al vaker geluisterd maar vond t maar niet. Ik luister ook niet elke avond hoor. Misselijkheid is echt hier ene keer s morgens. Ik ga nu toch proberen wat te eten s morgens misschien dat dat helpt Hier trouwens bij beide kids 20 kg aangekomen maar ook snel er weer af dus maak me niet te druk erom maar leuk is anders hahaha
Ik heb ook vaker geluisterd al omdat ii te ongeduldig was en moest echt goed goed zoeken. Ik heb links een cyste dus moet rechts zoeken
Hallo allemaal Lees aldoor wel mee hoor Eetlust is hier ook raar, vaak gauw honger maar zit heel snel vol. Vandaag naar vk voor intake, aan de hand van mijn klachten moet ik wel even urine inleveren. Ik heb vaak gevoel van nodig moeten maar steeds kleine beetjes plas. Verder was bloeddruk 110/70 dus netjes. Afspraak voor echo staat op 18 jan dus nog 2 weken geduld hebben
Leuk om van je te horen! Dus jij ook intake vk en termijnecho niet op dezelfde dag. Ik dacht dat mijn situatie raar was maar dat valt dus mee
Nee hier doen ze dat altijd, intake met 8-9 week en echo tussen 10-12 week. Heb er echt zin in na al die echo’s die ik hier voorbij zie komen. Maar wachten word dan we beloond want je hebt dan wel al mooi beeld