Ahh echo's!! Die van Babypark vond ik toen wel heel leuk! Hier is m'n eerste geboren met 40.1 en de tweede hebben ze met 39.5 m'n vliezen gebroken en begonnen de weeën vanzelf. Denk dat zij ook wel na de 40 anders bleef haha.
Waarom hebben ze bij je tweede voor de 40w-grens je vliezen gebroken? Was er iets niet helemaal in orde?
Ik had een cyste op m'n eierstok en vanaf week 34 draaide m'n eierstok minimaal 1x per week om z'n as. Ik heb nog nooit zoveel pijn gevoeld. Week 37 stond een inleiding gepland, maar had het telkens een weekje opgeschoven, wilde zo graag een natuurlijke bevalling, maar helaas kwam ik op een zaterdagnacht weer het ziekenhuis binnen en wilden ze me niet laten gaan, dus heeft m'n man mij omgepraat. Achteraf gezien had ik het veel eerder moeten doen, kreeg zoveel medicatie binnen, maar had zo een beeld in m'n hoofd van hoe de bevalling moest verlopen dat ik daar niet van af wilde wijken, egoïstisch achteraf gezien.. Toevallig 4 maanden geleden draaide hij weer om z'n as, dit maal dubbel en kon hij niet meer terug draaien en heb ik een spoed kijkoperatie gehad. Zo das een hele spreekbeurt haha sorry.
Geen cystes gezien op de eerste echo! Met de 20 weken gaan ze weer even kijken, maar stel ik heb een cyste gekregen dan is de kans zoooo klein dat het weer zo eindigt. Alhoewel met mijn geluk haha
@Lightblue oooo dat doet zon pijn, 2012 heb ik dat gehad. ding er direct uit. maar die pijn vergeet je nooit meer! liever 10x een bevalling dan 1x dat
Pfoeh, pijnlijk!! Hoezo vond je dat egoïstisch? Aan wie had je achteraf nog meer moeten/willen denken? Was het link voor je kindje dan? Ik kan ergens ook wel begrijpen dat je toch hoopte dat je lichaam het zelf zou oplossen... En wat hebben ze gedaan bij die kijkoperatie? Hebben ze die eierstok kunnen redden?
nou wat ik mij wel eens afvraag? toen ik in 2004/2005 zwanger wilde raken, werd pcos gezien. heb toen ook clomid gebruikt en de woorden gehoord dat zwanger raken op een natuurlijke manier moeilijk zou zijn. in 2012 is mijn eierstok verwijderd, daarna ben ik in feb 2013 dwars door het spiraal heen zwanger geraakt. Geen anticonceptiemiddel daarna meer genomen, ben nog nooit zo vaak ongesteld geweest als in die tijd daarna. En nu 1x in het heetst van de strijd en wederom weer zwanger. Lijkt het wel of ik uber vruchtbaar ben geworden. Na het verwijderen van die ene eierstok/leider. Sorry aan de vrouwen die er moeite mee hebben. Vind het soms wel lastig en voel mij dan ook wel schuldig of zo
ik heb geprobeerd de lijst aan te passen, vanwege dat ik er alleen sta voor met de kids sinds 21 dec. Maar het lukt mij niet. wil het veranderen bij mijn naam mijn derde kindje
Omg een lotgenootje! Stom, maar het is zooo fijn dat iemand de pijn begrijpt, het is namelijk niet in woorden uit drukken en dat frustreerde me echt naar m'n omgeving toe. Heb je er ook lang mee rond gelopen? De eerste keer dat het gebeurde kwam de vk langs en zei dat het wss een voedselvergiftiging was dus ik had verder geen dokter gebeld, heb toen uiteindelijk een kruik recht op m'n buik gelegd tot aan brandplekken aan toe, dacht totaal niet meer aan het kindje in m'n buik. Ook kreeg ik temazepam en nog iets wat ik wekelijks moest innemen incl een morfineprik in m'n been (heerlijk). Dus héél egoïstisch vind ik, alleen zag ik dat echt niet in op dat moment. M'n eierstok hebben ze weer helemaal terug kunnen draaien en de cyste verwijderd, een geluksvogel dus!
@Lightblue ik bracht mijn zoon naar school en het schoot erin de pijn, kruipend ben ik naar huis gegaan, huisarts gebeld en deze verwees mij direct door naar ehbo, want zo had hij mij nog nooit gezien. in het ziekenhuis onderzoeken enz. dit was op een vrijdag, nee niks te zien en ze keken mij aan of ik een aansteller was. ik ging ook aan mijzelf twijfelen. meer en meer pijn dat weekend waarin ik mijzelf echt toesprak. niet aanstellen. ziekenhuis ziet niks. ibuprofen enz leefde ik op dat weekend. was ook mama van een zoon van 5 toen en had beloofd te gaan schaatsen. eindelijk natuurijs. dus ook nog gedaan tranen over mijn wangen. maandag morgen terug naar huisarts. weer naar ziekenhuis en toen ging het heel snel. Eierstok was al pik zwart en zo groot als een tennisbal. gyn zei sorry en dat het nu net op tijd was. dat ze vrijdag nog niks konden zien verklaarde hij. met een vergelijking als een touwtje om je vinger dat jij al voelt dat die te strak zit maar het voor andere duurt voor ze het zien. Maar idd die pijn en het onbegrip in het begin... grrrrrr... en nee ik snap dat je er alles voor over had om van die pijn af te zijnm want blehhhhh dat is echt de hel
Auwww, dus je hebt dagen zo rond gelopen?? Vreselijk! In mijn geval duurde het zo een 4 a 5 uurtjes en draaide hij altijd weer terug. (Tot de laatste keer dan)
Heftig meis ik heb ook in die situatie gezeten toen ik zwanger was van mn 3e . Je komt er sterker uit en weet zeker dat je het kan! Dikke knuffel Ik pas hem wel even voor je aan
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba81 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 08 || Vivienne - intake vk + termijnecho 09 || Envy91 - derde echo 09 || Elphaba1981- intake vk 10 || MLady - intake vk 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 18 || MissFlower - termijnecho 22 || Envy 91 - intake vk 22 || Soto - termijnecho 25 || Denice93 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy Februari 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Ik ben juist heel erg blij voor je dat je mijn misère niet hoeft mee te maken! Je hebt het zeker niet gemakkelijk, met straks 3 kleintjes, maar relatieproblemen én kinderwensproblemen zijn al helemáál een beroerde combi... Maar je relatie is nu dus uit?? Wat is er gebeurd, prima als je hier je verhaal vertelt hoor! (Ook prima als je liever niks zegt natuurlijk ) Ik heb wel aan je gedacht, jij was het toch met die vent die gewoon in de eerste periode van je zwangerschap doodleuk roept dat hij door jou aan de drank is geraakt... #mafklapper Hoe gaat het nu met jou? Hebben jij en je kids bijv. woonruimte?