Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wij zijn vanmiddag heerlijk wezen wandelen in een natuurgebied bij de Wassenaarse duinen. Het was koud maar zonnig, kortom heerlijk wandelweer!

Jullie ook nog opgeladen door het fijne weer? Voordeel van wandelen is dat ik dan minder last heb van mijn onderrug, heb daar best last van de laatste weken o_O

kimberley1980 vindt dit leuk.
  2. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh shit Kimberley, ik had dat er ook niet uit gehaald. Is je verkering uit?

kimberley1980 vindt dit leuk.
  3. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Jeutje wat heftig zeg! Ik hoop dat het dit keer soepeler verloopt!

4. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik vond het koud vandaag !!!
    Verjaardag van mn nichtje gehad ben al 4 jaar tante van dat mooie meisje jeej helemaal in spanning omdat ze morgen naar school gaat hahaha .

Zojuist me oudste gepest ging naar de mac met vriendjes en zijn moeder, belde net 5 min voordat ze thuis moest zijn..
    Dacht dat kan ik ook dus kinderen snel in de auto en naar de mac gegaan .... Ze kon het wel waarderen was gezellig

Die rugpijn onderin heb ik ook vooral als ik te lang in een bepaalde positie heb gezeten

5. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

ik word ontzettend in de gaten gehouden dus ga er niet teveel op in, alleen dat de prins veranderd is. in een man die ik niet ken. en waar mijn zoon en ik heel erg bang van zijn. dus tja hoe gaat dit verder? geen idee

6. kimberley1980

ja het is gelukkig mijn appartement waar hij gelogeerd heeft. dus mijn geluk

MilouR en MLady vinden dit leuk.
  7. Dominique00

30 nov 2017
    94
    93
    18
    Vrouw
    Jeetje @kimberley1980 ...wel eventjes een rot situatie nu!
    @Envy91 wat een superfijn nieuws!! Op naar een zorgeloze zwangerschap!
    Ik heb 2 dagen geleden voor het eerst geprobeerd het hartje te horen met de Angelsound. Ik weet het, veel te vroeg, maar je leest verhalen dat sóms... je het hartje zo vroeg kan horen. Dus ik ga het de komende tijd gewoon af en toe proberen. Verder rustig hier, misselijkheid bijna weg, moeheid stuk minder, maar eetlust is wel veranderd. Zit veel sneller vol en heb trek in andere dingen dan normaal. A.s. donderdag de intake bij verloskunde en echo, hopelijk kan ik vanaf dan écht gaan geloven dat er een kindje bij komt!!

Ik heb nog geen blijde doos oid besteld. Sowiezo ook nog niets gekocht voor de baby. Eerst maar even afwachten tot het allemaal iets echter voelt ;)

Mijn contract (via uitzendbureau) loopt op 31 mei af. En in principe is er vanuit het bedrijf geen ruimte om mij aan te nemen, alhoewel ze dit erg graag willen. Maar er zijn wel veel veranderingen gaande dus ik hoop op het goede. En anders... kom ik in de WW en daarna zwangerschapsverlof en dan weer opnieuw zoeken! :cry:

8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Gelukkig maar !
    Ik was 25 weken zwanger en mijn prins werd de duivel, helaas was het zijn huis en heeft me toen letterlijk het huis uit gegooid 25 weken zwanger met mijn zoontje die toen bijna 2 was ( mn oudste woonde toen tijdelijk bij haar vader )
    Heb toen tot de bevalling in een crisis opvang gezeten en daar bevallen ( bio vader kent dochtertje niet en geen contact zoon )
    2 maanden na bevalling leerde ik huidige vriend kennen en nu 5 jaar samen kinderen weten niet beter dat hij papa is .

Maar fijn dat jij en je kindjes niet jullie vertrouwde omgeving uit hoeven..
    jammer dat mensen ineens de behoefte voelen om een ander in de gaten te houden.
    Hou vol je bent super sterk altijd sterker dan je denkt.
    Het belangrijkste heb je in je leven je kinderen!
    Zoals mij moeder vaak zat zegt een man is vervangbaar maar je kinderen niet.
    Wil je wat kwijt pb mag altijd voor advies of wat dan ook

9. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Weet hij wie je online bent, of kijkt hij echt over je schouder mee

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    @Dominique00 die fases heb ik ook gehad ook dat snel vol zitten .
    Ik zit nu in de ik vreet alles wat los en vast zit fase tot ik misselijk ben.❤️

Morgen kindjes weer naar school eindelijk weer een beetje ritme daar was ik zo aan toe en de stilte overdag kan ik ook wel waarderen zo nu en dan .

Zojuist even snel wezen douchen met me jongste maar mag zo weer , mevrouw heeft mijn haar gewassen op haar manier maar heb nu vreselijke klitten erin ( word een tube creme spoeling erin gooien ben ik bang voor )

Lightblue en MilouR vinden dit leuk.
  11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik heb het hartje ook al gehoord hoor dus het kan wel. Bij mij werkt op Mn zij gaan liggen en t scheelt t zit rechts want links zit een cyste.

Soto en Dominique00 vinden dit leuk.
  12. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @kimberley1980 jeetje meid wat heftig
    Gelukkig kan jij op je plek blijven

13. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Veel sterkte @kimberley1980 in deze pittige tijd. Rot dat je je zo in de gaten gehouden voelt, hoop dat de duivel snel een andere hobby vindt.

Fijn dat je het zelf gewoon lekker voor elkaar hebt voor je gezinnetje! Dat is het allerbelangrijkste nu :thumup:

14. kimberley1980

lief julliee reacties thnx

15. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    @kimberley1980 Vervelend dat je er nu alleen voor staat, juist nu er zoiets moois op komst is. Maar gelukkig hebben jij en je kinderen jullie eigen plek en kom je hier wel doorheen! Soms is geen man beter dan een slechte man en is het goed om aan jezelf te denken. Veel sterkte ❤️

Haha ik moest hier echt om grinniken. Dit heb ik dus ook precies! Zo af en toe echt blijven eten en er vervolgens pas mee stoppen als ik misselijk ben en dan nog durven miepen ook :roflmao:

@MLady late reactie hier vandaan, maar het was wel mooi weer. Ik vond het alleen toch véél te koud. Met een sjaal om, wanten aan en mini in dikke kleren, een muts en wanten (waarover die onwijs piepte) vond ik het nog steeds te fris :rolleyes:. Wel naar de kinderboerderij en het centrum geweest hier!

Ik ben trouwens enorm zenuwachtig voor mijn echo woensdag en ik heb werkelijk geen idee waarom. Tijdens de vitaliteitsecho was een kloppend hartje te zien en nu ben ik nog steeds geregeld misselijk. Geen reden om aan te nemen dat het niet goed zit. Maar toch...

Oja en we hebben de babynamen bedacht voor zowel een jongen als een meisje!! Wij zijn eruit! Verder toont mijn man weinig interesse, maar komt dat vast wel als mijn buik groeit.

Hoe gaan jullie mannen op dit moment om met de zwangerschap?

Soto en kimberley1980 vinden dit leuk.
  16. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Hier ook miepen hoor als ik misselijk ben mijn vriend lacht me dan uit en zegt "ik zei toch dat je moest stoppen"

Mijn vriend durft zich niet te hechten omdat het al zovaak mis is gegaan. Zijn redenatie is dat het dat minder pijn doet als het mis gaat. Komt nog wel het geluk als ik over de 12 weken ben.

Ik ben ook zenuwachtig voor elke echo ik denk dat iedereen dat wel heeft vooral omdat het allemaal zo pril is.
    Heel normaal mop het is ook allemaal mega spannend!

17. Envy91

Envy91 Niet meer actief

18. Envy91

Envy91 Niet meer actief

@MilouR leuk de namen!!!

Man is een beetje koel maar was wel jaloers toen ik vertelde dat ik het hartje heb gehoord.

Hij heeft het vaak over die 12 weken grens. Ik denk dat hij dan pas enthousiast durft te zijn.

19. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Shaaaaaare

20. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh ja, kut. Mijn afspraken van vandaag gaan niet door. Moest naar de vu, maar die waren me gewoon vergeten of zo of ze hebben nooit geweten dat ze een afspraak voor me moesten maken, dus nu kan ik volgende week maandag pas :cry:

Deel Deze Pagina