Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba81 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 09 || Envy91 - derde echo 10 || MLady - intake vk 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 15 || Vivienne - termijnecho gyn 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 18 || MissFlower - termijnecho 22 || Envy 91 - intake vk 22 || Soto - termijnecho 25 || Denice93 - termijnecho 25 || Vivienne - echo gyn 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 30 || Elphaba81 - termijnecho 30 || Nenna185 - controle VK 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Vivienne - geslachtsbepaling Februari 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Wat leuk om al onze buikjes voorbij te zien komen!! Ik was laatst ook een draak... Na een dag werken ben ik de laatste tijd soms hondsmoe. Maandag was zo'n dag. Lief kon 's avonds niets goed doen, we hebben de hele avond bonje gehad. Bij het koken, voor de tv, in de badkamer... En ik uiteraard vlak voor slapengaan in janken uitbarsten in zijn armen Vreselijk, zo'n dag hoop ik niet weer mee te maken. Gisteravond was het een stuk gezelliger in huis Hij komt vanmiddag rond half 3 thuis en dan gaan we samen naar de vk. Ben heel benieuwd!
Ik word zo gebeld door vk voor extra echo word namelijk knettertje gek ondertussen. Haal mezelf allemaal soorten senario's in mn hoofd en word er niet bpaald vrolijker op .
Ik was door de hormoonbehandelingen van de afgelopen jaren al lang niet zo plat meer als tijdens ons trouwen in '13. Bij elke behandeling wist ik dat ik nog meer afstand moest nemen van dat lijf - want het zou toch lukken en dan werd ik toch dik, daarna zou alles wel weer goedkomen. En nu is het dan eindelijk zover. Ik heb al geaccepteerd dat ik nu al voller ben dan ik was geweest als ik binnen een jaar zwanger was geworden. Vorige week voelde ik me echter alleen maar dik... niets zat meer goed en ik wist niet goed of het nou doordat ik dik werd of door de zwangerschap. Maar deze week weet ik gewoon dat het door de zwangerschap komt. Ik groei nu echt als kool, terwijl ik gezond eet (wel meer gespreid over de dag). Dus ik heb de stap gezet en die zwangerschapskleding gekocht. En ineens had ik m'n figuur dus weer terug! En nu ben ik megatrots op m'n buik!! In de app Pregnancy Calendar zit een handige tool om je gewicht in bij te houden. Ik heb er mijn gewicht in genoteerd van het begin van deze cyclus en de laatste weken weeg ik mezelf 1x pw. Dat ik de gele lijn zo mooi volg (zie hieronder) geeft me vertrouwen! En ook fijn: kan ik er nu alvast rekening mee houden dat ik tussen de 90 en 100 kilo ga wegen (ik ben 1.84 en toen ik eindelijk zwanger werd zat ik tegen maat 44 aan, in 2013 toen we begonnen had ik maat 40/42). Welke apps gebruiken jullie eigenlijk allemaal (if any) en waarom?
Ik heb zwangerschap+ app ofzo maar meer voor de plaatjes van ontwikkeling. Zet de afspraken er ook bij en denk gewicht ook.
ze kwam op 11 weken uit maar hij of zij lag lekker te chillen en beetje krom Ze zegt ook volgende week bij termijn echo kunnen er makkelijk 2 tot 3 dagen bijkomen Hartje gehoord! had weinig zin om te bewegen jammer genoeg kleine vond het wel prima en childe lekker door...
Oh kunnen ze dat nu al zien. Fijn om te weten! Ik heb straks ook een echo, zal het ook eens vragen. Ben wel iets minder ver dan jij
Dames kan het al zijn dat ik vocht vasthou? Ik heb heel snel slapende benen en daarbij plas ik overdag niet super veel maar minimaal 3x per nacht heel veel.. ik hield bij mijn eerste kindje ook heel veel vocht vast.. maar het is nu nog winter dus ik vroeg me af of dat al kan?
Ze kon het begin zien van de ontwikkeling en zoals ze kon zien lag alles achter ! Mijn middelste voelde ik daardoor al met 12/13 weken dus hoop nu ook ❤️ Succes straks met je echo , lekker genieten
Weet ik niet , hier plas ik ook niet veel ofzo niet meer dan voordat ik zwanger was . Heb ik bij de andere teouwens ook niet gehad . Enigste kwaaltje waar ik bang voor ben als het warmer word is zwangerschaps jeuk! Rode bultjes die jeuken als een malle waardoor er vocht onder onstaat en dan kapot gaan door krabben ahhhhhh een hel
Zwanger! 1 augustus River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 15 || Vivienne - termijnecho gyn 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 18/19 || MLady - bloedprikken voor nipt+n 18 || MissFlower - termijnecho 22 || Envy 91 - intake vk 22 || Soto - termijnecho 25 || Denice93 - termijnecho 25 || Vivienne - echo gyn 23 || Suus83 - termijnecho + nipt Week van 29e || MLady - uitslag nipt+n 30 || Elphaba1981 - termijnecho 30 || Nenna185 - controle vk 31 || MLady - controle vk (13w3d) 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Vivienne - geslachtsbepaling Februari 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Hier intake verloskundige gehad. Fijn gesprek gehad! We kiezen voor de nipt met nevenbevindingen en wel asap, dus dat is echt wel even spannend. Er zit genetisch niks in onze familie, maar omdat het bij ons zolang duurde voor het raak was én omdat ik (vanaf as. dinsdag ) 30 jaar ben vind ik dit echt even eng iets. De tranen stonden me hoog toen dit onderwerp voorbij kwam in het gesprek en dat had ik niet verwacht van mezelf. We hadden niet nu de termijnecho (maar vlgnd wk), in plaats daarvan zouden we naar het hartje kunnen luisteren zei de vk, maar ze legde uit dat ze dat met 11w3d liever nog niet doen, omdat de kans dan heel groot is dat ze het hartje niet kunnen vinden en dat wij er dan onzeker van worden. Jammer maar misschien maar beter. Volgende controle 31 jan en dan kunnen we hopelijk wel naar het hartje luisteren (dan zit ik op 13w3d). Verder een tas met allemaal zut meegekregen! O.a. onze allereerste pampers en sudocrem in de pocket O ja en heb ik me ingeschreven voor ZwangerFit vanaf februari! Zin in Meer die al een leuke zwangerschapscursus hebben geboekt? @Thea23 heeft die echo je wat gerustgesteld? Onze vk bood ook aan dat als ik me onzeker voel, ik altijd mag bellen voor een extra afspraak (vanwege ons moeilijke traject). Maar dan zal ik vooral de doppler krijgen ipv een echo want die echoruimte is zelden vrij voor 'extraatjes'. @Thea23 en @Elphaba1981 doen jullie nog een buikfoto?? #ikbennietnieuwsgierighoor
Zwanger! 1 augustus River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 10 || MilouR - termijnecho 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 15 || Vivienne - termijnecho gyn 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 18/19 || MLady - bloedprikken voor nipt+n 18 || MissFlower - termijnecho 22 || Envy 91 - echo nummer 4 + nipt 22 || Soto - termijnecho 25 || Denice93 - termijnecho 25 || Vivienne - echo gyn 23 || Suus83 - termijnecho + nipt Week van 29e || MLady - uitslag nipt+n 30 || Elphaba1981 - termijnecho 30 || Nenna185 - controle vk 31 || MLady - controle vk (13w3d) 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Vivienne - geslachtsbepaling Februari 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie