Zwanger! 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ 1 augustus River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 12 || MilouR - oefenecho verloskundige 12 || Palmpje - bloedprikken voor nipt+n 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 15 || Vivienne - termijnecho gyn 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 18/19 || MLady - bloedprikken voor nipt+n 18 || MissFlower - termijnecho 22 || Envy 91 - echo nummer 4 + nipt 22 || Soto - termijnecho 25 || Denice93 - termijnecho 25 || Vivienne - echo gyn 23 || Suus83 - termijnecho + nipt Week van 29e || MLady - uitslag nipt+n 26 || Palmpje - uitslag nipt+n 30 || Elphaba1981 - termijnecho 30 || Nenna185 - controle vk 31 || MLady - controle vk (13w3d) 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Vivienne - geslachtsbepaling Februari 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 08 || MilouR - controle verloskundige 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Heb de lijst weer opgesnord. Lolaa stond er al niet op... @MilouR weer echo vandaag! En @Palmpje bloedprikken voor nipt, toitoitoi
@Palmpje, 7 cm al! Wat fijn dat ze je in de gaten houden, dat hadden ze bij mij dus totaal niet gedaan. Ben ook benieuwd of je iets voelt. @Lolaa29, oh meid.. wil je heel veel sterkte toewensen voor aankomende tijd! Dikke knuffel! @Thea23, wat lief zeg van je zus! Waarom had je negatieve reacties verwacht?
Lieve lolaa heel veel sterkte de aankomende tijd . Hopelijk heeft je lichaam door dat het niet goed is . Dikke knuffel
Ik ga zo naar de dokter om te kijken of het gekneusde ribben zijn of een longontsteking en gelijk even bloedprikken. Hoe zit het met de kwaaltjes? Hier begin ik me al dagen heel goed te voelen!
Ik had negatieve reacties verwacht omdat ik die altijd in het begin kreeg bij een zwangerschap ( ook bij de 3 kindjes ) Dus was verbaasd dat ze zo lief reageerde .. Ja plop hahah voor wie al kindjes heeft snapt mijn idee wel van het eerste keer voelen hahaha
Valt me op dat er veel dames in de lijst staan die nooit meekletsen of ligt dat aan mij @Lightblue o bah long onsteking had ik 3 maanden geleden ook kreeg toen prednison vervelend spul is dag. Succes bij de doc! Meiden met echo/bloedprikken enz enz succes vandaag
Ja hier al +3 ongeveer.. ik heb het idee dat ik al vocht vasthou omdat ik heel veel moet plassen en daarbij ook steeds tittelende handen en voeten heb. Ik hoop dat ik niet teveel aan zal komen.
@Lolaa29 heel veel sterkte! @Thea23 Wat lief zeg van je zus! Scheelt toch weer enorm in de kosten. Hier heb ik gelukkig alles nog bewaard. @Anouk hier ben ik nog niet aangekomen maar merk wel dat ik positie kleren nodig ben.t gaat niet zo makkelijk dicht Hahaha. Maar ben gewend flink te groeien in de zwangerschappen dus ik kom nog wel aan Succes voor de dames die een echo hebben!
Ik had gisterenavond ook een paar plopjes, voelde als baby maar dacht dat dat nog niet kan dus heb 't maar op mn darmen afgeschoven
Haha snapte m Ik voel al een hele tijd een druk onderin mn buik. Voel het letterlijk bij alles wat ik doe. Een echo via de buik is echt onprettig ook omdat ze dan druk zetten, precies op de plek waar het pijnlijk is. Ik heb geen idee hoe bandenpijn voelt, maar de vk dacht dat het dat moest zijn. De gyn zei ook dat ze niet zeker weet of die pijn van de cyste komt of van de groei van mn baarmoeder
@Lolaa29 wat vreselijk voor je. Had je bloedverlies of pijn, dat je een spoedecho kreeg? Je hoeft het er niet over te hebben hoor als je dat niet wilt. Heel veel sterkte de komende tijd.
Het kan echt nu al hoor als alles gunstig ligt zoals bij mij het geval is ( alles achter) en anders is het idee van iets voelen al gewledig ookal zouden het onze darmen zijn
Zou wel bijzonder zijn, bij de vorige lag het voor dus was al goed in de twintig weken ergens toen ik haar voor het eerst voelde :') En is ook nooit heel hard geweest.
Ik ben denk ik 1 kg aangekomen maar mijn buik lijkt 5 maanden zwanger. Vocht, lucht, wie zal t zeggen. Zit wel heerlijk in mijn zwangerbroeken. Ps slapen jullie ook zo slecht?
Ja ik slaap vreselijk slecht... ben daardoor ook de hele tijd moe. Kan nu ook wel weer slapen... heb elke nacht dromen en moet er minstens 2x uit om te plassen... Ik denk dat ik ook vocht én lucht vasthoud. Genant joh, de hele dag door boeren en winden... De laatste dagen heb ik bij vlagen een wee gevoel wat verdwijnt als ik iets eet (fruit, een boterham, ...) maar tegelijk heb ik geen trek en staat alles me tegen. In bed vaak een vreselijk vol gevoel. Gisteravond zat ik na het eten met tegenzin mijn toetje weg te werken... Dit heb ik deze week voor het eerst, meer die het herkennen? Beebje verdrukt m'n maag ofzo? Dat is toch weer een fijne geruststelling hè? Wat gaat de groei nu hard!! <3 Ik zie steeds meer uit naar onze termijnecho... nog 5 nachtjes slapen... Nee, valt mij ook op... Zou leuk zijn als er meer meiden mee gaan kletsen en af en toe vertellen hoe het met ze gaat! En anders misschien de lijst een beetje opschonen?