Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Ik ben 2,5 kilo aangekomen. Maar merk wel dat de positiebroek die ik heb, die band nog veeeel te groot is haha. Trek m tot boven mn borsten op :roflmao: Hou het voorlopig toch nog maar even bij een andere, normale broek.. die ook gewoon lekker ruim zit bij mn buik

2. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Haha tot boven je borsten?? Kiekeboe :roflmao:

Elastiekje om de knoop en alleen de rust een stukje dichtdoen helpt bij mij voorlopig met de meeste broeken nog goed.

Palmpje vindt dit leuk.
  3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik draag nu leggings mijn spijkerbroeken ben ik uitgegroeid, dus winter tunieken en leggings heeerlijk!
    Gelukkig is het ook niet zo koud!

Hier vanacht slecht geslapen en dsat slechte eten heb ik ook heb zoveel honger maar het staat me ook vreselijk tegen

4. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier ook een slechte slaper. Rare dromen steeds.
    Hebben jullie ook last van een restless legg? Zo irritant gevoel.

5. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Pfoe, wat is er een hoop geschreven dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met reageren :oops:... Had afgelopen twee dagen even weinig vrije tijd.

Maar @Lolaa29, wat een verdrietig nieuws :(. Héél véél sterkte de komende tijd!

Ik ben wel aangekomen hoor... Ik eet meer, maar beweeg door de lage bloeddruk en enorm veel duizelingen veel te weinig :$. Er is nu zo'n 2 a 2,5 kg bij. Best jammer, maarjaaa... Dat trainen we er vast nog weleens af. Hoop mezelf binnenkort echt weer beter te voelen, nu ik in oktober een jaarabonnement voor de sportschool ben aangegaan. Beetje zonde dit :roflmao:

Ik las dat de band van je positiebroeken nog veel te groot is @Palmpje . Dit heb ik ook, dus sta de hele dag ook broek te hijsen haha. De buik is nog te klein om de broek ook perfect op zijn plek te houden. Overigens heb ik wel een positiebroek met riemlussen, die blijft wel om mijn billen heen. Maar ben wel te lang om hem over mijn tieten te kunnen trekken, dat is aan jou besteed :roflmao:

Het slechte slapen wisselt per nacht. Afgelopen nacht heb ik eindelijk weer een goede nacht gehad, maar in andere nachten moet ik of plassen of heb ik idiote dromen.

Heeft er iemand ervaring met de placenta aan de voorkant? Als ik dan iets lees over zo'n bekende plop, dan vraag ik mij af of het echt langer duurt met de placenta tegen de buikwand aan :).

Vanavond inderdaad weer een echo. Ik moet wel zeggen dat de echo van woensdag mijn gemoedstoestand enorm heeft verbeterd. Tot nu toe vind ik de zwangerschap allesbehalve leuk :oops:. Ik voel me vaak niet goed (of misselijk, of zoals nu weer de lage bloeddruk waardoor ik mezelf duizelig voel of licht in mijn hoofd. Lichamelijke inspanning verergert dit nogal :(). En met een enorm druk kind in huis, die ik ook moeilijk kan corrigeren momenteel in de fase waar het nodig is, vind ik het allemaal des te vervelender. Nu heb ik gezien waar ik het voor doe en ben ik wel verliefd op mini. Hopelijk kan ik ook beter met de rest dealen!

Oja, en @Thea23 wat super dat je spullen kunt overnemen en er zo goed gereageerd is!

6. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja ik heb dat ook! ZO IRRITANT!! Been strekken maakt het alleen maar erger bij mij, meestal kan ik dan op mijn andere zij dan nog wel verder slapen, maar soms heb ik zoveel last dat ik er maar uit ga...

7. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Wat naar dat je je zo bleh voelt @MilouR, hopelijk gaan we snel naar een fijnere fase...

MilouR vindt dit leuk.
  8. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    @MLady & @Suus83
    Bij ons bed kan toevallig het voeteneinde omhoog, maar als dat niet kan, wil een handdoek onder het matras ook weleens helpen. Zorg dat je benen wat omhoog komen te liggen, dit kan onwijs schelen!

Envy91 en MLady vinden dit leuk.
  9. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Oh nee wat verdrietig!!! :cry:

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Oh das een goeie ga ik dan proberen de volgende keer
    Ik doe nu t zelfde als @MLady en t been strekken Hahaha

11. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ah veel al wel wat aangekomen dus. Ik zit op het moment een kilo onder het gewicht wat ik had toen ik positief testte 6 weken geleden.

Merk wel dat m’n buik iets boller begint te worden maar vooral na het eten dus een darm buikje Haha.

Envy91 vindt dit leuk.
  12. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Hahah ja ik ben ook erg klein, onder de 1,55.. dus dan heb je dat natuurlijk al snel :p

MLady vindt dit leuk.
  13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Mijn oudste
    Voelde ik pas met 29 weken ( voorkant placenta en zijnlag tegennme rug aan )
    1 van de jongste al met12/13 weken ( alles lag gunstig zoals nu)
    Bij 1 van de 2 jonste voelde ik het pas met 17/18 weken ( alles lag voorin)

14. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Ik heb het hartje net voor de eerste keer met de angelsound gehoord! :D:D:D

Nenna185, Lightblue, Envy91 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hier heel de tijd een honger gevoel maar snel vol. Daarna direct weer honger! Rot gevoel zeg!

Ik heb ineens mega zin in vis en zure dingen ..

Aankomen doet de een in het eerste trimester de ander pas later. Dat is per vrouw verschillend schijnt.

Hebben jullie trouwens het programma Lauren bevalt gezien? Super vaag!

Ik kijk nu op netflix call the midwife super sappig maar leuke serie. Ik moet om alles ineens janken

16. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ik heb deze broek laatst besteld met nog 2 voor 25 p.s. deze zitten juist al lekker bij de band. Sluit mooi aan. Neem deze niet te klein.. h&m valt klein uit.

Bijgevoegde bestanden:

Anouk en Palmpje vinden dit leuk.
  17. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.997
    7.010
    113
    Vrouw
    Ja ik heb Lauren bevalt ook gezien. Toen die vrouw lag te bevallen, zat ik als een klein kind te huilen haha. Ik ben sowieso erg emotioneel sinds ik zwanger ben

18. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hier ook!! Tranen rolde over mijn wangen haha

Palmpje vindt dit leuk.
  19. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Ja goeie tip @MilouR thx!!

Haha feest van herkenning hier!

Koelkast staat hier vol met rolmops, zure haring, augurk en zure uitjes. Heb ik in huis sinds ik voor het eerst ging kwijlen toen ik een augurk rook... ik wist niet wat me overkwam!! :D:D had toen absoluut geen trek in zoet of zout, had zin in iets anders maar wist niet wat... :roflmao:

En call the midwife is echt leuk nu idd :thumup::thumup:

20. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Is Lauren bevalt wat dan? Dan ga ik het zo maar eens opzoeken, in plaats van MasterChef Australia de hele tijd kijken :roflmao: (beetje netflixmoe)

Ook emotioneel hier trouwens... Als iemand anders huilt op tv, krijg ik al gauw zelf natte ogen :oops:... Zo ken ik mezelf helemaal niet haha.

En wat eten betreft: hier heb ik het vooralsnog met zout. Zuur niet... Had wel mini augurken gehaald bij de Lidl, maar zat zo'n rode peper tegenaan. Dat vond ik toch niet zo lekker.

Inmiddels al een uur last van brandend maagzuur. Hebben meer dames dit?

Envy91 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina