@Envy91 ik heb ook een gekantelde baarmoeder ( overgens bij alle zwangerschappen gehad) gewoon proberen als je hem hoort geweldig en zo niet probeer je het later nog een keer ! Het is hier kibbeling geworden voor de kinderen en een haring en gebakken mosselen voor mijzelf en een makreel voor morgen middag op brood HEERLIJK ! Pff ga niet meer hoesten of niezen want krijg me dan toch een scheut pijn door me buik heen .... Bandenpijn jeeej *not* Maar hey alles voor het goede doel! Manlief heeft trouwens even het geslacht bepaald ( meisje) en ze Moet Emma gaan heten ! Hij is er nogmeer mee bezig dan ik , neem alles dag voor dag nu. Hij was eerst terug houdend maar gaat nu hrlemaal los lijkt het wel Bijna 12 weken !!
Nja je bent net 1 dag geen 11 weken. Zou echt niet aankomen op 1 dagje . Maar bloedprikken en 11 buisjes ! Ik ben zoooo bang voor naalden Oo
Hier Mag je de nipt ook pas met 11 weken doen. Daarom was mijn echo ook later zodat ik zeker weten 11 weken ben (en n paar dagen) en dan kan de nipt gelijk
Hier kon het ook niet eerder dan 11 weken. Daarom heb ik de 22e een afspraak. Dan kunnen ze de papieren geven en ga ik gelijk prikken.
Ik heb zoooo'n zin in komkommer en kaas, dus vriend gaat nu nog even komkommer halen ook al is ie vanavond al naar de winkel geweest
O dat wist ik niet wij gaan niet voor de nipt namelijk maar voor combinatie test . Hier lekker aan de chocolate chip coockies en dubbel zoutw drop en cola En ondertussen incedious 4 aan het kijken ( de nieuwste) in mn eentje durfde net al niet meer naar de wc hahahahah
Had ik bij mn eerste at 2 komkommers per dag je had me moeten zien kouwend in de zomer midden in de stad met een komkommer in mn mond vers van de groenteboer
Zwanger! 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ❤️ 1 augustus River87 - - kindje ❤️ Thea23- 32- 4e kindje ❤️ 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 ❤️ Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤️ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤️ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ❤️ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤️ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje❤️ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤️ 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤️ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤️ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤️ 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - ❤️ Suus83 - 34 - 3e kindje 11 augustus Anouk - 28 - 1e kindje ❤️ 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤️ 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤️ 16 augustus xLollypop - 24 - 1e kindje --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | geslacht onbekend (28) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 12 || MilouR - oefenecho verloskundige 12 || Palmpje - bloedprikken voor nipt+n 15 || Sproettie - intake vk + 1e echo 15 || Vivienne - termijnecho gyn 16 || Thea23- Echo +intake + counseling 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || Anouk - termijnecho + nipt 18/19 || MLady - bloedprikken voor nipt+n 18 || MissFlower - termijnecho 22 || Envy 91 - echo nummer 4 + nipt 22 || Soto - termijnecho 25 || Denice93 - termijnecho 25 || Vivienne - echo gyn 23 || Happy91 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt Week van 29e || MLady - uitslag nipt+n 26 || Palmpje - uitslag nipt+n 30 || Elphaba1981 - termijnecho 30 || Nenna185 - controle vk 31 || MLady - controle vk (13w3d) 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Vivienne - geslachtsbepaling Februari 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 08 || MilouR - controle verloskundige 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
ooooh ik kan jullie niet bijhouden dames! Afgelopen week erg druk geweest, bijna niet thuis geweest 's avonds. Dus weer even alles bijlezen. Oh ik herken dat snaaien ook echt!! Maar helaas alleen maar ongezonde dingen. Ik kan niet van de chocola/chips en alle andere ongezonde troep afblijven haha
Hoi dames Ik heb me al vrij vroeg uit deze groep gehaald maar ben het stiekem wel blijven volgen (ongeveer want kon allllllll die pagina’s niet bijhouden ). Vinden jullie het goed als ik me hier ook weer bijvoeg om mee te kletsen? X
@MilouR en @MLady, ik heb magnesiumspray van de tuinen, had geen zin om online te bestellen haha, maar wil je een pure handmade magnesiumspray raad ik die van bioeerlijk aan!
Hartstikke gezellig! Er word hier idd veel gekletst haha, probeer het einde vd dag meestal in te halen.
Eindelijk weekend! Heerlijk veel slapennnn Vrienden van ons zetten net op Facebook dat ze in verwachting zijn - ze blijkt 1 dag verder te zijn dan ik ben! Echt leuk! Niemand (behalve directe familie en dat stelletje nu) weet het nog van ons. En ik wil het de komende tijd ook nog niet op fb hebben. Wij willen in elk geval eerst de uitslag van de nipt afwachten en misschien ook nog wel de uitslag van de 20-wekenecho. Moet er niet aan denken dat als je blij je zwangerschap met 12 weken op fb aankondigt, dat je dan vanwege een slechte nipt-uitslag of 20-wekenecho automatisch ook je dilemma, verdriet en stress met de hele wereld deelt... Zoveel verdriet of zo'n groot gemis, ik moet er niet aan denken. En dan heb ik mijn hele profiel nog besloten. Ik hou die stress en dat verdriet liever dichter bij... Hoe staan jullie daar in? Vinden jullie ons extreem voorzichtig? Als na de nipt alles goed wil ik wel mijn baas eind januari alvast inlichten. Dan ben ik dus iets van 14 weken zwanger. Tuurlijk! Hoe gaat het met je? Vertel! En leuk als je jezelf en je afspraken in de lijst zet!
Hihi Thanks! Hier alles oké. Ik maak me heel erg druk dat het niet goed zit, dat is wel heel vervelend en ik kan dan ook niet wachten tot de echo achter de rug is... Verder ben ik heel ziek geweest en hier heb ik medicijnen voor die erg goed hielpen. Probeerde eerst zonder medicijnen en dag ging meteen niet goed en vandaag weer en dat ging gelukkig aardig.... Soms droom ik helemaal heerlijk weg maar wil nu vooral gewoon die echo gehad hebbennnnnnnn! NIPT twijfel ik steeds meer over. Denk dat ik niet langer wil wachten met vertellen dan na de termijnecho maar vind het ook lastig dat je dan nog niet de uitslag van de nipt binnen hebt..... Ik droom ook heel veel en levensecht. Soms moet ik echt goed nadenken of iets nou wel of niet gebeurd is.. Ik ben ontzettend snel moe of buiten adem. Gelukkig geen rusteloze benen, lijkt me ook erg vervelend! Ik zou ook wel heerlijk sushi willen gaan eten... maar nog ff geduld dus Ik wil elke dag een kom droge cruesli met chocolade naar binnen werken en eet veel fruit opeens omdat ik daar zin in heb. Heb afgelopen twee weken iets van 4 ananassen verslonden en heel veel appels, peren en bananen..... Haha raar hè