Net gebeld door vk. Heb op 19 december nog een echo en 21 december de intake. Dus nu twee echo's in 1 week staan. Vind ik helemaaaaaaal niet erg haha.
Ooh @Suus2910 zou ik ook niet erg vinden twee keer in een week, wat een luxe!!!! @ hier net een test gedaan, vanmorgen was een vreemde test waarbij het leek alsof er tot de helft maar gekleurd werd. Ook bij de controle streep. Dus net nieuwe gehaald gelukkig een goede test... tjonge wat kunnen die dingen je onzeker maken zeg :S
Ik heb voor 18 december een afspraak staan bij de gynaecoloog voor de eerste echo. Spannend hoor! Bij mijn vorige zwangerschap had ik vanaf 4 weken de eerste echo. Dan lijkt 18 december ineens heel ver weg haha. Wanneer gaan jullie het vertellen? Wij met kerst aan mijn schoonouders, als de echo goed is .
Wat fijn meerderen echo's in één week, jullie hebben allemaal best snel een echo. Ik pas de 27e. Mijn ouders weten het al, maar schoonouders wilde ik het vertellen met kerst als we een goede echo hadden. Nu pas 27/12 de echo, dus denk dan oud en nieuw? Of misschien de 27e in de avond.
Maar die onderste moet nog opdrogen! Na 't opdrogen ben ik wel weer te spreken over mijne op zich. Heb trouwens wel echt constant een steek rechtsonderin.
Mag alleen eerder komen door de miskraam, anders was ik ook pas met 10 weken bij de vk aan de beurt geweest.
Heb net nig een test gedaan en die was echt lichter als vanochtend. Ben er echt heel erg ontdaan van. Met een beetje geluk komt het omdat ik net wat gedronken had en ik twee uur er voor nog geplast had. Ik ben echter bang voor weer een vroege miskraam. Ik vind het zo niet leuk dit
Hoe is je andere opgedroogd dan? Ik had ze gisteren ook lichter, maar een dag later bleken ze eigenlijk hetzelfde en nu toch wel net iets donkerder.. Not all is lost
Ik heb ook een miskraam gehad maar eerder langs komen heeft ze verder niet voorgesteld. Naja maakt ook niet uit. Vandaag nog vier weken, komt goed!
@Izzie76 Had ik gister ook. Maar m’n opgevangen urine was ook heel licht van kleur toen. Had jij dat ook? Daarna weinig gedronken en lang niet geplast was alles oké.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt en dat het een gewoon lichtere test is omdat ik minder geconcentreerde urine had maar ik ben zo ontzettend angstig dat het weer mis is. Ik was zo onwijs blij gisteren en had er zo'n goed gevoel bij en dat is in 1 klap weg nu. Ik ga nu m'n plas maar een paar uur ophouden en dan eens kijken wat ie doet maar ik vrees het aller ergste
Hè bah @Izzie76 dat is kut hopelijk is de andere test beter. Gewoon ff wat langer ophouden heb ik vandaag dus ook gedaan. Ik had vanmorgen ook een klote test en later wel een goede.
De streepjes van gisteren en vanochtend zijn gelijk gebleven maar nu duidelijk lichter. Nu weet ik niet of ik mezelf gek maak en dat het komt omdat dit een test is van Trekpleister en dat de controle streep ook lichter lijkt of dat t komt dat ik. Lichte urine had maar het voelt zo slecht dit , ben er echt overstuur van. Er staat echt nog wel een roze streep maar echt lichter