Zet 'm op @Viviennee M'n zusje heeft zo'n Angelsound, maar zei al dat ze m mij liever niet liet gebruiken omdat het vaker niet dan wel lukt om het hartje te horen! Nog een paar nachtjes en dan mogen wij ook weer voor een echo <3
Zo, hadden hier een druk weekend met logees over de vloer dus kon nu pas de enorme hoeveelheid berichten bijlezen! @kimberley: wat heftig zeg! Heel veel sterkte. Ik heb ook de hele dag door honger en eet me een slag in de rondte (net weer een zak chips, oeps!) Ik heb dinsdag termijnecho. Toch weer spannend of alles goed is. Wij doen wrs bij 16 wk een pretecho voor t geslacht. Ik zet in op nog een jongetje!
@Viviennee succes strakkies mops hopelijk zie je straks een prachtig kindje met een prachtig kloppend hartje ! Heb er vertrouwen in mop dikke knuf snap dat je geschrokken bent . Hoelaat heb je de echo ? Pendelen wil ik wel doen hoor voor jullie maar ga niet buiten deze groep doen Naam achterbaan geb datum
@Viviennee ik zou me niet te druk maken. Er staat niet voor niets op t apparaat dat je het kunt gebruiken vanaf 14 weken. Wij zijn allemaal zo eigenwijs om het eerder te proberen. En dan heb je gewoon heel veel geluk als je het hartje wel hoort. Veel plezier vandaag.
Ik ben vandaag pas 10 weken en als ik andere dames zie die al de 12e week ingaan nu dan voelt dat al veel verder ofzo.
Haha ja ik snap het. Maar kijk maar eens in het forum van zwangerschap of testen, als je dan 4/5 weken ziet staan denk je oh ben al wel een stuk verder!