Even een vraagje. Ik zit heel graag op de verwarming. Lekker warm. Ik zit trouwens niet letterlijk op de verwarming er zit een ombouw omheen. Zo ook dit weekend toen wij bezoek hadden. Mijn bezoek zei dat het niet goed zou zijn tijdens de zwangerschap? Ik dacht dat zal wel weer overdreven gezeur zijn. Maar as we speak zit ik op de verwarming daarover na te denken. Een kruik, een warm bad of een warme douche is ook goed, dan moet op de verwarming zitten toch ook geen probleem zijn?
Wat een mooie echo! Een heel verschil met de vroege echo, zo bijzonder hoe snel het een echt kindje is. Bij de oudste was ik ook verbaasd dat er echt een mini-mensje uit kwam, vond het zo raar allemaal dat ik niet eens vreemd had opgekeken als er een konijntje of zo uitkwam.
Dat gaat toch om dat het vruchtwater niet heel warm word? Onder de dekens is het ook behoorlijk warm, stoelverwarming zou dan ook niet kunnen. Sauna mag geloof ik wel als je al regelmatig naar de sauna ging.
Pff ben niet vooruit te branden . Dochter lief werd net wakket naast mij op de bank ( de jongsye van 5) mama jij moet ook wakker worden want wij en de baby hebben honger je moet eten maken ... Dus nu staan de pannen op hahaha gelukkig is papa pas 18:00 thuis en de oudste eet bij dr vriendje . Kreeg vanmiddag effe emotioneel momentje hij had een scooter voor Zn verjaardag gehad en kwam haar ophalen deed me even beseffen hoe snel het allemaal gaat ! Ik bedoel als dit kindje 15 is dan is zijnal 30 omfg
Op welke datum ben je uiterekend @Viviennee was paardagen korter toch op echo? Als ik die echos allemaal zie word ik zenuwachtig voor woensdag
ff je kind leren koken Was 3 aug, toen bijna 2 weken teruggezet bij stomme gyn steeds, naar 8 augustus, naar 5 augustus. Daar blijven we nu I guess. 2 dagen terug nu dus, had ik op zich wel rekening mee gehouden.
@Viviennee wauw mooie echo hoor Vandaag dagje gewerkt en komende 6 dagen ben ik vrij wat een luxe. Morgen een crematie en een verjaardag, hoe dubbel Donderdag eindelijk echo, zoveel zin in. Ben nu beetje bank hangen want mijn buik doet zeer omdat ik niet goed naar de wc kan maar wel beetje krampen voel alsof ik moet, niks aan
Haha ja, las ik ook, maar 't waren er 2 of 3. Zei dat ook tegen haar, dus zij dacht dat er dan allerlei andere dingen ook gedaan werden
Bij mij waren het er totaal 11. Dat waren 2 grote voor de nipt, wat gelijk staat aan 6 normale buisjes. En de andere 5 buisjes waren voor andere onderzoeken, die je standaard krijgt bij zwangerschap
Ik kende het niet. Maar mijn kleine heeft al links en rechts bovenin gezeten en zat de laatste keer links onderin.. geen touw aan vast te knopen
Ik zag het gisteren voor het eerst, maar ik weet sowieso niet wat voor en achter is met die echos :')