@Palmpje ik snap heel goed dat je gespannen bent! ik hoop op een goede afloop! sterkte @Thea23 we duimen voor je!
Fijn dat je over een goed uur al langs kunt @Palmpje!! Krijg je echt duidelijkheid. Duimen draaien, maar komt vast goed
Hartje klopte als een prachtig treintje en alles was oke . Nja alles : Mijn baarmoeder is zi enorm aan het groeien dat het mijn darmen iriteerd en mijn banden zijn aan het oprekken en heb rugklachten . Dus dat verklaard de pijn in mijn buik .( voelt als pijn in een weeen storm ) Ik heb geen blaasontsteking maar had wel glucose in mijn urine dus jawel we hebben suiker bloedpriken gaf aan 7.4 nuchter Morgen afspraak bij dokter weer over hoe ni verder Morgen intake en donderdag echo ( had even mijn afspraken opgevraagd ben een serieuse Zeef ! Belangrijkste is voor nu kindje doet het goed en de rest overlven we wel op 1 of andere manier . Weet weldat dit een lange zwangerschap/ zware gaat worden als het zi door blijft gaan
@Palmpje nu wachten op jou goed berichtje .. Nou indd neem alle klachten voor lief als het met purkie maar goed gaat
Gelukkig gaat het goed met de baby. Hopelijk zijn de uitslagen van de verdere onderzoeken positief, veel sterkte nog! Heel veel succes zo, ik duim voor je! X
Ik ben sinds vandaag aan de gemberthee! Het schijnt enorm te helpen bij griep en verkoudheid en misselijk zijn. Ik geef het daarom een kans en drink nu zoveel mogelijk gezonde drankjes met gember en citroen.. ik ben namelijk nog lang niet van mijn griep af.