Ja heb ik de afgelopen week ook een paar keer gehad. Ze zijn gehackt denk ik? Ik sluit dan de pagina en ga in een ander tabblad van de browser alsnog naar zp. Dan is alles normaal. @Beheer zal er al wel van weten...
Oh en de vk zei vandaag dat het bloed voor de nipt naar Leiden gaat. Moet in de ochtend prikken dus maandagochtend om 7u zit ik in het prikken Haha.
@Viviennee doen we nou toch geen kleuren meer in de lijst? Want ik zie geen groene tekst bij @so blessed meer, terwijl alle hartjes roze zijn. Ik kijk in 99,9% van de gevallen via m'n mobiel op zp...
O mooi, dat is hier om de hoek. Hebben we hopelijk ook heel snel de uitslag! (Sneller dan pas na 10 dagen...) Woon jij ook in Z-H @Anouk ?
Dat worden veel meisjes dan . Ik zie zwarte hartjes, 1 rood hartje bij Anouk en een groen hartje bij soblessed. Is via Ipad en laptop hetzelfde.
Zwanger! 29 Juli Thea 23- 4e kindje❤ 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ❤ 1 augustus River87 - - kindje ❤ 3 augustus Nenna185 - 23 - 2e kindje; zoon feb '17 ❤ Lightblue - 25 - 3e kindje ❤ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ❤ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ❤ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje ❤ MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ❤ Vivienne - 29 - 2e kindje; dochter van mei '17 ❤ 7 augustus so blessed - 27 - 2e kindje ❤ 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ❤ Noa23 - 26 - 1e kindje ❤ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ❤ 10 augustus muisjes1980 - - ❤ Suus83 - 34 - 3e kindje ❤ 11 augustus 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje ❤ Anouk - 28 - 1e kindje ❤ 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ❤ 14 augustus Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje Sproettie - - 3e kindje ❤ Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ❤ Hanna83 - 34 - 2e kindje ❤ --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | geslacht onbekend (25) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 17 || MLady - termijnecho vk (11w3d) 17 || Korenbloem86 - termijnecho vk + intake 17 || so blessed - termijnecho + intake vk 17 || Thea23 - intake 18/19 || MLady - bloedprikken voor nipt+n 18 || MissFlower - termijnecho 18 || Thea23 - Termijn echo- Counseling gesprek combinatie test 22 || Anouk - Bloedprikken nipt 22 || Envy 91 - echo nummer 4 + nipt 22 || Soto - termijnecho 23 || Vivienne - echo gyn 23 || Happy91 - termijnecho 23 || Suus83 - termijnecho + nipt 25 || Denice93 - termijnecho Week van 29e || MLady - uitslag nipt+n 26 || Palmpje - uitslag nipt+n 30 || Elphaba1981 - termijnecho 30 || Nenna185 - controle vk 31 || MLady - controle vk (13w3d) 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Vivienne - geslachtsbepaling Februari 01 || Nenna185 - geslachtsbepalende echo 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 05 || Sproettie - termijnecho 08 || MilouR - controle verloskundige 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo 21 || Anouk - Controle VK *Facebookgegevens kunnen naar Vivienne als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie Zie je tekst wel gekleurd op je telefoon? Wat een achterlijke mobiele site dit dan. Dan maar een beetje van beide zonder dat het too much wordt?
Zo kan je zien waar de ligging van de placenta precies ligt , op de voorbeeld foto zie je 'uterus' staan en vanuit daar vergelijk je dan waar de placenta ligt anders weet je niet of de echo ondersteboven bv is en of de placenta nou voor of achter ligt. In ieder geval zo begreep ik het hoor!
Haha dat is handig!! Nee ik woon in Gelderland. Assistente zei wel dat de uitslag er meestal toch wel vrij snel is.
@Viviennee fijn met de gekleurde tekst kan ik het goed zien! Hartje maakt mij niet uit (blijft altijd dezelfde kleur) Ik heb een htc (dus misschien een Android vs Apple-dingetje?)
Ik heb een vraagje aan jullie. Gister in bed lag ik op mn buik en het voelde alsof ik met mn onderbuik op een rubberen bal lag. Voelde dus ook totaal niet prettig Is dit herkenbaar?