Ik ben geen buikslaper! Maar kan me voorstellen dat je buik in de weg gaat liggen... Ik doe de buikoefeningen bij Pilates liever ook niet meer...
Geen buitenspel? Verwacht dat je buikslaper bedoeld hahah.. Ja mn buik is nog niet eens heel dik ofzo maar dacht dat ik misschien mn baarmoeder voelde ofzo? Ik heb hier ook totaal nog geen ervaring in
Ik lig soms op mn buik, maar heb nog nergens last van. Bij mijn vorige lag ik ook nog vlak voor de bevalling op mijn buik :')
Haha betrapt! Had het snel aangepast maar dus toch te laat In 1 van mijn apps staat beschreven dat als je kindje naar voren ligt, je je bm in een bepaald houding kunt voelen en dat het dan voelt als een harde rubberen bal. Erg toevallig! Dus zal je bm wel zijn denk ik!
Haha nee, helemaal niet. Maar ik had ook geen grote buik vind ik zelf. In hindsight zal t tekort aan vruchtwater daar wel aan meegeholpen hebben
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/opzoek-naar-ervaringen-na-een-curettage.669855/ Topic is van Denice, beetje enge verhalen, ik ben gestopt met alle reacties te lezen Ik moet nog een paar uurtjes wachten voor termijnecho...
Dit is mijn echo.. je ziet mijn (volle blaas) heel goed rechts. Ik heb ook al een flinke baarmoeder. Ik denk dan een meisje in ons geval . Hoe de placenta ligt kon de vk nog niet zien.
Ah ok, ben echt benieuwd of er uiteindelijk een aantal "voorspellingen" kloppen. Paar weekjes geduld nog.... Ik denk inderdaad je baarmoeder. Had ik bij m`n vorige kids ook (ben ook een buikslaper), nu voel ik het nog niet.