Spannend en zo leuk ! Wij zijn aan het kijken voor huis in duitsland zijn nu bezig met alle voorbereiden voor eventuele emigratie... Kinderen blijven wel lekker op hun eigen school aangezien de grens hier maar 15 min verderop is Spannend meis hoop dat jullie bod geaccepteerd word . Jullie hebben nu huur of ?
Ik mag vandaag het 12 weken dansje doen Van blijdschap een nieuwe auto gekocht Had een 3 deurs, maar met het oog op de toekomst was dat toch niet zo handig. Dus nu trotse eigenaar van een nieuw leuk autootje met 5 deuren
Waar wonen jullie nu dan ongeveer? Wij gaan ook wel redelijk dicht naar Duitsland toe, maar is nog wel een uur fietsen denk ik Wij huren nu in Amsterdam
Haha heb het over de auto he ! Fietsen kan ook maar ben ik wel langer onderweg op de fiets hahah Met auto ongveer van elten/emmerich naar duiven ( school kids) ongeveer 15/20 min
Wij kwamen vaak naar Coevorden toe, dat zit daar geloof ik ook toch? En de hutteheugte haha. Ja 13 weken alweer
Ah leuk! Had daar in de omgeving veel familie wonen, ben zelf geboren in Overijssel maar opgegroeid in omgeving Utrecht