Toen ik vorige week bloed afgaf voor de nipt, hebben ze ook bloed afgenomen om te testen op rubella. Maar wanneer krijg je dan precies het advies om abortus te laten plegen?? Ik schrik daar nogal van (net als jij ws)!
Stond op site zou hem zo doorzoeken Als je dus geen resestentie ertegen hebt neem ik aan en je overduidelkl met iemand in contact bent geweest met rode hond! Schrok er inderdaad ook behoorlkjk van . Niet dat ik dat zou doen maar toch. Klopt maar ik moet nog prikken Laat formulieren ontvangen enz enz pas afgelopen vrijdag info gehad enz enz
Ik kreeg mn andere bloedpapieren ook apart van de nipt. nipt is vorige week maandag gedaan, gisteren die andere bloedpapieren gekregen..
Wordt er niet eerst gekeken of je het krijgt (als niet beschermd bent)? Ik vind direct abortus zo heftig. Bij mijn tweede had een oppaskindje de 5e ziekte, daar had ik antistoffen voor, maar als ik die niet had, moest ik na een aantal weken weer kijken of ik antistoffen had. Als ik dan wel antistoffen zou hebben (en dus de 5e ziekte in de zwangerschap zou hebben gehad), werd de optie abortus pas serieus. Je huisarts klinkt zo kort door de bocht "Geen antistoffen, dus direct een abortus". Ik vind het echt heel naar voor je en moet al de hele ochtend aan je denken. Ik hoop echt dat je je vaccinatie hebt gehad als kind en er dus niets aan de hand is.
Weer een aantal mooie echo`s, toppie!! Je klaagt helemaal niet hoor, ik zou ook staan te springen om de termijnecho als deze nog niet gedaan was! Snap je helemaal! @Dominique00 : Ik denk inderdaad door de goed doorbloede baarmoedermond, dat heb ik wel vaker gehoord. Maar als je je zorgen maakt, zou ik het even navragen bij de vk, misschien dat je je dan wat geruster voelt. @Thea23 : wat een vervelend bericht zeg! Sterkte, hopelijk snel geruststellende uitslagen!
Ik heb de papieren boor het algemene onderzoek al bij de intake gekregen met 7,5 week. Maandag bloed geprikt voor nipt en het algemene onderzoek tegelijkertijd gedaan.
Jeetje dat is inderdaad schrikken!!! Wat fijn dat mensen in de omgeving dan weten dat je zwanger bent en de kids gelijk opvangen!
@Thea23 jeetje meen je, werd je daar vroeger standaard niet tegen in geeent? Ik weet het fijne er niet van maar wel erg rot als je die onzekerheid nu hebt. Want neem aan dat je kids het dan weer mee naar huis nemen. Ik heb je trouwens bericht gestuurd voor pendelen
Ben altijd resistent geweest dokter heeft bij mijn oude vk alle bloeiitslagen opgevraagd van voorgaande zwangerschappen! Er is wel voor de zekerheid bloed afgenomen maar hoef me weinig zorgen te maken gelukkig
@Thea23 heftig thea. Ik zou me kapot schrikken. Heb je trouwens nogmaals pb gestuurd voor pendel die zou je nog doen
Ik heb inderdaad toch maar even contact opgenomen met het ziekenhuis (ik loop bij de gynaecoloog) ivm het roze/bruin verlies. Ze konden er pas wat van zeggen als ze een echo gemaakt hebben, dus ik mag vanmiddag om 15:45. Verwacht dat alles goed zit, heb gisteren zelf het hartje nog gehoord. maar misschien kunnen ze een oorzaak vinden of in ieder geval mij gerust stellen. En weer een echo, leuk!
Ik heb wel altijd geleerd dat je niet alleen uit moet gaan van de angelsound. Wij horen zelf niet of het te hard of te snel klopt of zo. Dus altijd als je twijfelt gewoon lekker vk bellen.
Fijn @Dominique00 ! Dat is dan weer het geluk van bij het ziekenhuis onder controle zijn! Zal duimen dat het een eenmalig hickupje van je lijf was en dat je je verder nergens zorgen over hoeft te maken. En dat je weer even mooi hebt kunnen kijken maar je beeb!!
hebben jullie een idee qua geslacht jongen of meisje ze dacht dat ik rond de 11 week was of ziet iemand een NUB?