Heb je ook bij je eerdere kinderen geprobeerd de stoppen? Waarom lukte dat niet? Ik heb zelf nooit gerookt maar kan me indenken dat je het lastig vindt. Het is ook niet voor niets een verslaving.... Scheelt een hoop geld als het je nu lukt, heeft je kleine over 18 jaar een mooi spaarpotje! Misschien geeft die gedachte je net een beetje meer wilskracht! Wil je partner ook stoppen? Zolang die rookt lijkt het mij lastiger voor jou om te stoppen... Mijn ma heeft gerookt tot haar 40e ofzo, is toen gestopt omdat mijn vader (ook roker) toen van zijn arts om gezondheidsredenen MOEST stoppen. Ze wilde niet in een andere kamer moeten zitten omdat mn pa last kreeg van haar rook Mijn pa kon patsboem stoppen, ma had nicotinekauwgom en -pleisters en doorzettingsvermogen nodig, maar het lukte. Eindelijk konden wij (de kinderen) vrij ademen in huis en in de auto Ik vond het altijd zo stinken, daarom ben ik ook nooit gaan roken Later ook bij het stappen, altijd stinkend thuiskomen, yuck
Die kletst ergens anders iets actiever... http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/gaan-voor-een-1e-2e-3e-kindje-najaar-2017.660578/page-203#post-21185830
Eerlijk gezegd zat ik niet bepaald in een perfecte situatie met de andere 3 om te stoppen Nummer 1 mocht ik niet stoppen aangezien ik er pas met 29 weken achterkwam zwanger te zijn. Nummer 2 stond ik er vanaf het begin alleen voor vader zei doodleuk gewoon weghalen en niemand wat zeggen dus heel bewust ervoor gekozen om hem te verwijderen uit mij leven en voor me zoon gelozen, en niemAnd in omgeving steunde me maar trapte me steeds in mn rug zo de grond in. Nummer 3 zat ik in een vervelde ( licht uitgedruk) relatie waar we met 25 weken uit elkaar gingen.(lees vluchte weg) en ben tot bevalling in een crisis opvang terrecht gekomen ( de bewoners daar waren de meest mooie en lieve mensen ooit! ) niet voor psyhische problemen maar meer rond huisvesting en schulden zaten de mensen daar of vrouwen die met gezin vlucht voor man . Die mensen hebben me letterlijk door de laatste weken heen getrokken.totaal geen contact met vader 2 en 3 Dus ja stoppen is dan niet het eerste wat bij je opkomt . Sinds mijn jonste 2 maanden is een fijne relatie met mn huidige partner nu 5 jaar en is de rust en de ruimte er om te stoppen. Bedoeling was om het even kort te houden maar als je eenmaal aan het typen bent hahahah. Ps bij de miskramen ook proberen te stoppen maar bij elke miskraam werd ik angstiger en banger en gestreter bij de volgende zwangerschap
Ja, ik wilde het ook al doen eigenlijk, maar bang dat ze dan ineens er weer zou zijn en boos zou zijn.. Maar we hebben nu wel erg lang niets gehoord he? En meerdere keren getagd. Ben ook bang dat het mis is gegaan
Ow dat geloof ik direct. Leef en laat leven zeg ik dan maar . Oud en wijs genoeg om zelf de keuzes te maken toch
Ik heb wel honderd jaar gerookt, en ook al valt het niet goed te praten, als je zulke dingen meemaakt pak je toch liever wel die sigaret. I get that.
Zwanger! 28 juli Lightblue - 25 - 3e kindje ♡ 29 Juli Thea23 - - 4e kindje ♡ 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ♡ 1 augustus River87 - - ?e kindje ♡ 2 augustus MLady - 37 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 23 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje ♡ Viviennee - 29 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 7 augustus so blessed - 27 - 2e kindje ♡ 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ♡ Noa23 - 26 - 1e kindje ♡ Dominique00 - 36 - 4e kindje, 1e samen ♡ 9 januari Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - - ?e kindje ♡ Suus83 - 34 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ 14 augustus 15 augustus Sproettie - - 3e kindje ♡ Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | geslacht onbekend (24) --------------------------------------------------------------------------------- Januari Week van 29e || MLady - uitslag nipt+n 30 || Elphaba1981 - termijnecho 30 || Nenna185 - controle vk 31 || MLady - controle vk (13w6d) 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Viviennee - geslachtsbepaling Februari 01 || Nenna185 - geslachtsbepalende echo 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 05 || Sproettie - termijnecho 08 || MilouR - controle verloskundige 12 || Lightblue - controle vk en controle gyn 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 15 || Suus83 - geslachtsbepaling 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo 19 || Anouk - geslachtsbepalende echo 19 || Envy91 - controle vk 19 || Soto - geslachtsbepalende echo 21 || Anouk - Controle VK 21 || Soto - Controle VK 28 || Korenbloem86 - Centering Pregnancy Maart 09 || thea23 - 20 weken echo 12 || Korenbloem86 - 20 weken echo 14 || Lightblue - 20 weken echo 28 || Anouk - 20 weken echo *Facebookgegevens kunnen naar Viviennee als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
@Thea23, dapper dat je verteld dat je rookt. Kan me voorstellen dat het erg lastig is om na zo'n lange tijd te stoppen. Fijn dat je partner ook stopt, lijkt me helemaal lastig als hij vrolijk doorgaat en jij erbij zit. Mijn zwager is een aantal jaar geleden gestopt, heeft longemfyseem, maar hij merkt echt verschil qua benauwdheid en is blij dat hij gestopt is (en mijn schoonzus met astma ook). Zag van een paar dames dat ze een goede NIPT-uitslag hebben. Fijn. Ik ben dinsdag nog heel erg misselijk geweest, 's avonds niets binnengehouden, maar sindsdien gaat het goed. Hopelijk was dat het voor deze zwangerschap. Was gisteren wel chagrijnig, maar dat kwam meer door de (oppas)kindjes. Jongste kindje vond het nodig om 4x zijn luier vol te poepen, toen ik hem voor de 3e x verschoonde, was zijn zus van 3 ook een schoon luierbroekje aan het aantrekken. Normaal vraag ik altijd of ze gepoept heeft of niet, behalve nu. Ik merkte pas dat ze gepoept had (en haar luierbroek gewoon als broek had uitgetrokken) toen mijn jongste dochter met een poepvingertje naar me toe kwam omdat er poep op de grond lag. Je wil niet weten hoe het hier rook na zoveel poep. Heb de rest van de middag met een raam opengezeten en toen nog hing er een poeplucht in huis. @Viviennee, op de Ipad zie ik hartjes achter de namen, op de laptop zie ik 3 horizontale streepjes. Alleen bij MilouR staat een hartje. Zijn er meer die wat anders zien?
Ja hier alles Android en alles oké... Geweldig nieuws, super blij voor je!! Kijk, dit zijn wel de mooie berichten! Volgens mij zit je nu echt lekker in je velletje!