Nou ja, had niet verwacht dat het meteen raak zou zijn En ben er best wel bang voor, denk dat het heel zwaar gaat worden. Als ik die miskraam niet had gehad zou de eerste nog geen jaar zijn geweest :') Maar ik wil liever een paar zwaardere jaren en dan klaar, en twee zusjes die met elkaar spelen op hun kamertje enzo dan tig jaar ertussen en 't weer allemaal opnieuw te moeten doen Aw, die van jullie wilde er echt per se bij komen horen!
Wow, hopelijk gaat het dit keer gewoon goed en anders ben je er in ieder geval op tijd bij na deze ervaring! Heftig hoor, zelfs een eileider. En toch weer zo zwanger! Sommige mensen doen alles gewoon veel eerder, prima toch als ze er klaar voor zijn. Liever dat dan iemand van 35 die zijn kinderen schraal opvoedt..
Vivienne onze oudste was precies zes maand toen we erachter kwamen dat we weer zwanger waren. Het is de eerste twee jaar best pittig maar daarna is het echt heel leuk! Als ik nu kijk ze spelen leuk samen(met de nodige ruzies maar goed dat doen ze allemaal). Ik had t ook niet anders gewild. Maar een derde er zo snel achteraan wilden we dan weer niet maar eerst meer rust in huis.
Hoooii , Allemaal gefeliciteerd met jullie roze testen! Ook ik heb roze testen, sinds woensdag elke dag getest . Van een heel licht streepje, naar een tuurstreepje, naar duidelijke strepen. Dus ik ben inmiddels (na vele testen) overtuigd! Het is mijn tweede kindje. 20 december mag ik al voor mijn intakegesprek en eerste echo bij de verloskundige. Helemaal tof net voor de feestdagen Ik ben trouwens 4 augustus uitgerekend, benieuwd of dit nog verandert tijdens de echo.
Haha! Hier ook bijna exact 6 maanden, de 22e werd ze 6 maanden. Kan nu al gek worden als ik eraan denk dat ze straks tegelijkertijd allemaal dingen willen en nodig hebben haha, maar hopelijk worth it voor precies wat jij zegt
Wij vinden het ook heel eng zo snel, M zal dan ongeveer 1.5 zijn dus opzich wel fijn dat hij dan loopt etc. En hij is tot nu toe zo'n fijne en makkelijke baby. Alleen rot start gehad en dat 3x zo goed ingehaald. Dus begin er eindelijk al meer vertrouwen in te krijgen. Zien wel heel erg op tegen de reacties Gaan jullie het al snel vertellen? Denk dat wij wachten tot kerst. Riep altijd bij de 2e te willen wachten tot we het geslacht weten rond de 13wk. Maar gaan mrt kerst 5 dagen in een huisje met mijn ouders etc dus dan valt het wel heel erg op als ik niet drink en vast weer ga overgeven Welkom milou!
Ik heb het de vorige keer wel heel snel aan mijn familie verteld, en mijn ouders heb ik meteen een foto van de 1-2 weken gestuurd :') Zij wonen ergens anders en ik kon niet langer wachten haha. Heb bij deze ook het idee om te wachten tot de geslachtsbepaling, maar dat duurt nog zoooo lang en ik kan werkelijk niets geheim houden. Heb voor mijn vader tickets voor Iron Maiden gekocht voor kerst, word nu al gek. Mijn Juju is van 22 mei, dus die zal dan ook nog erg jong zijn
Hahah ik vind testen kijken ook altijd geweldig! Dit zijn mijne. De kv zonder test is van deze avond. Hier was die nog aan het opdrogen
Hugo is nu 1, sinds oktober. Dus nog geen 2 als de tweede er zou zijn . En natuurlijk heb ik foto's! Eigenlijk is de laatste foto het duidelijkst . Nog geen echte knaller, maar heb er nog twee voor de komende week haha. Anders gooi ik ze waarschijnlijk toch maar weg.
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van 6 maanden Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - - zoon van 1 11 augustus Suus83 - - twee meisjes van net vijf en bijna vier ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (5) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || Nenna185, plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo 07 || 08 || 09 || 10 || 11 || 12 || 13 || 14 || 15 || 16 || 17 || 18 || 19 || 20 || MilouR - intake VK + echo Januari 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan
Nette streepjes allemaal! Ook een goede oploop overal? We zijn het ook echt nog maar net he, ik vind het best raar weer allemaal. Gelukkig zijn we allemaal vroege testers, loopt het lekker vol hier Ik ben echt de ergste testverslaafde. Heb er bijna 24 wondfos doorheen gejaagd, bleek ik veel te vroeg te zijn geweest. Nu liggen er weer 24 nieuwe En laat ik t ook maar niet over die dure predictors erbij gaan hebben..
Ooh leuk die testen!! Ik heb er maar twee nog. Ga de komende dagen wel testen om te kijken of ze oplopen ... en dan wachten op de eerste echo.... Vertellen hebben we de eerste twee keer in de naaste familie heel snel gedaan maar we willen nu dat onze dochters t leuke nieuws mogen vertellen maar die kunnen t niet lang geheim houden en nog niet iedereen hoeft t te weten dus we wachten denk ik nog even Zeg ik nu maar tjonge t liefst bel ik Mn ouders en zusjes Hahaha. Dus herken t wel viviennee Ik ben heel slecht in wachten.... Ik snap als je met kerst vijf dagen weg bent t wel Lastig wordt om niets te zeggen . Wat leuk dat jullie dan samen weggaan met je ouders Welkom milou!
Ik ben ook testverslaafd hoor was vanaf woe al bezig(vijf dpo) wat doen we onszelf aan Is dit voor jullie trouwens de laatste keer zwanger als alles goed mag gaan?
Bij zwanger en kids kan je trouwens veel goedkoper wondfo-tests kopen, zelfde als 2v5 van kruidvat! Ik zou ook heel content zijn geweest met alleen Juju, maar twee leek me toch ook wel leuk als ik dan kijk naar 't samen spelen straks enzo. Maar dat is wel de limiet inderdaad! Heb stiekem, ach niet eens stiekem, wel een voorkeur voor nog een meisje. Zie dat plaatje gewoon helemaal voor me. Maar als het een jongen blijkt ook helemaal prima natuurlijk, anders had ik het niet nogmaals gedaan.
Hier ook mijn testen Ik ben trouwens 35 jr, en heb 1 dochter van 4,5. 6 Dec eerste echo ivm endometriose en hogere kans op bbz. 5 Jan de 10 wkn echo, en een hele rataplan aan gesprekken met vk, arts assistent, co assistent, duurt 2 uur alles bij elkaar Deze zwangerschap zal ik ivm mijn cerclage direct onder controle zijn van het VuMC. Geen idee wat ik kan verwachten van zo’n lange afspr. Iemand van jullie dat al eens meegemaakt?
He daar ben ik bevallen Maar wat een gedoe allemaal! Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden Zo, knallers al zeg! Zo werkt de action niet bij mij