Wij hebben de uppababy vista, vind hem zoooo mega fijn. We hebben hem als duo en wil dan een meerijd plankje aanschaffen. Lijken we net een trein
We gaan idd sowieso in de winkel meerdere wagens proberen. Man is ook weg van de Icandy dus hopen dat ie in het echt ook bevalt.
Hij bevalt ons iig heel goed, en wij waren best aanstellers met hoe goed een wagen moet lopen haha. Zitten verder ook geen rare of moeilijke knoppen aan of zo.
Ik was in eerste instantie zoooo verliefd op de joolz nordic green, maar was limited edition en kostte 1800 euro. Loldoei.
Zo das idd wel duur. Wij kregen op deze uite8ndelijk extra korting. Was ongeveer 1000 kwijt met alle accessoires
Wij liepen per ongeluk tegen een showmodel aan, 800 euro. Stuk betere prijs. Maar kinderwagens zijn echt verschrikkelijk duur.
Ja idd. Daarom blij dat ik due deze ronde niet ga kopen. Ga meerijdplankje halen voor de oudste. Ze id dan 20 mnd dus moet wel lukken
Heb ik in de kerstvakantie al gedaan na onze 2e echo #zoleuk Het is ook spannend!! Waarom kan je lief niet mee, wat jammer! Hoelaat heb je de echo?
Wij hebben de kinderwagen en veel andere dingen nog van de andere twee. Wij hebben een Maxicosi mura drie. Hele fijne wagen. Maar wat zijn die dingen duur zeg...
Vriendlief heeft sinds vorige week extra werk erbij naast de post en moet tot 11 uur werken. Dan heb ik de afspraak dus gaat hij niet redden. Moet daarna ook de post doen. En wil niet verzetten want vind al zo lang duren
Lief en ik zijn ook lang (184 en 203 ) dus de hoogte van de bak en de hoogte van de stang zijn hier het allerbelangrijkste... mijn broertje heeft de joolz, maar zij zijn 165 en 185 ofzo (hij is voor een man niet bijzonder lang en samen hebben ze een heel ander gemiddelde dan wij...) we hebben laatst met hun joolz gereden en ik vond de stang zelf niet zo hoog kunnen... voor ml zeker niet... Bij de Babydump heb ik de bugaboo buffalo geprobeerd en die stang kan echt super hoog. Maar ik hoor dat de bugaboo ook wel buk-een-boel wordt genoemd omdat de bak laag zit? Iemand daar ideeën bij? Tips?
O ja... wel fijn dat hij meer uren kan draaien! Centjes dienen!! Nou schrijf hier alles maar van je af hoor xx
Denk dat ie wel gaat bevallen hoor! Loopt echt prettig. Redelijk wat ruimte onder. Alleen als je hem naar 4 hoog wil tillen moet je deze niet nemen, onderstel is redelijk zwaar. Maar om in de auto te zetten enzo prima.