Ja ik dacht ook meisje te zien @Elphaba1981 ... Wat denkt je vk?? Maar supernieuws joh!! Wat zul je opgelucht zijn geweest?! Meteen je lief gebeld zeker! Superblij voor je!
Ooooh een speciaal voor striemen!!! Die kende ik niet. Ik smeer normaliter dagelijks de gewone omdat het zo lekker ruikt. Ik ga deze opzoeken.
Die heb ik ook! En deze olie van Weleda: http://www.weleda.nl/product/zwangerschap-en-kraamtijd/zwangerschapsolie
Ik ben net gebeld door mijn vk! Goed nieuws!! Geen afwijkingen gevonden bij de nipt en ook geen nevenbevindingen (dus met de placenta en mijzelf is ook alles goed) Yay!!!! Ze had niet gezien dat ik gebeld heb, dus het is toeval
Zwanger! 28 juli Lightblue - 25 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 23 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje ♡ Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 7 augustus so blessed - 27 - 2e kindje ♡ 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ♡ Dominique00 - 36 - 4e kindje (1e samen) ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - ? - ?e kindje ♡ Suus83 - 34 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ 15 augustus Sproettie - ? - 3e kindje ♡ Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ --------------------------------------------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (1) | geslacht onbekend (22) --------------------------------------------------------------------------------- Januari 30 || Nenna185 - controle vk 31 || MLady - controle vk (13w6d) 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 31 || Viviennee - geslachtsbepaling Februari 01 || Nenna185 - geslachtsbepalende echo 03 || Palmpje - geslachtsbepalende echo 05 || Envy91 - geslachtsbepalende echo 05 || Sproettie - termijnecho 05 ||Thea23 - geslachtsbepaling 15 weken 07 || Lightblue- geslachtsecho 08 || MilouR - controle verloskundige 12 || Lightblue - controle vk en controle gyn 14 || MilouR - geslachtsbepalende echo 15 || Suus83 - geslachtsbepaling 15 || LoPi - controle gyn incl echo 17 || MissFlower- geslachtsbepalende echo 19 || Anouk - geslachtsbepalende echo 19 || Envy91 - controle vk 19 || Soto - geslachtsbepalende echo 21 || Anouk - Controle vk 21 || Soto - Controle vk 28 || Korenbloem86 - Centering Pregnancy Maart 01 || Elphaba1981 controle vk 01 || Elphaba1981 geslachtsbepaling echo 07 || Thea23 - 20 weken echo 12 || Korenbloem86 - 20 weken echo 12 || Nenna185 - 20 weken echo 14 || Lightblue - 20 weken echo 14 || Vivienne - 20 weken echo 14 || MLady - 20 weken echo (19w6d) 28 || Anouk - 20 weken echo *Facebookgegevens kunnen naar Viviennee als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie'
Voor striemen smeer ik niks je krijgt ze of niet .. Striemen zijn onderhuids namelijk. Bij mn oudste te snel gegroeid waardoor ik striemen kreeg en bij de andere 2 langzaam gegroeid en niks erbij gekregen ( ook niet gesmeerd) Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt .. Buikje insmere is wel lekker iedergval! Hier begint de pupp weer op te zetten kan me lol op als het warmer word ( blaasjes die jeuken en zich vullen met vocht ) Begint nu op mijn handen .
@Lightblue hahaha ja he. Zijn meerdere vk in deze praktijk @MLady mijn vk dacht idd ook meisje maar we zullen zien met de geslachtsbepaling op 1 maart. Vriendlief kon op laatste moment er toch bij zijn. Was eerder klaar. Hij was ook super blij. Wat fijn trouwens dat je goede uitslag van de NIPT hebt. Ik weet dat je striemen krijgt of niet maar vind fijn om in te smeren. Bij Fenya van alles gebruikt, maar die van rituals lijkt me ook wel wat. Misschien ff proberen. Love rituals. Oh meiden ben zo opgelucht! Misschien kan ik nu beetje gaan genieten. Doe ff een bijna 12wk dansje
Ik ben ook zo verliefd op d'r Elodie voetenzak <3 Elodie of Eloise is hier ook nog een naamoptie, maar vriend is niet echt overtuigd helaas.