Ze krijgen hier wel een eigen kamer. Prima als ze eens bij elkaar willen logeren of zo, maar lijkt me fijn dat iedereen ook z'n eigen plek heeft
@Soto : de oudste zou dat graag willen, de jongste kan het nog niet aangeven. Ik ben vooral bang dat ze s ochtends nog eerder wakker zijn.
Het staat op een briefje geschreven en het zit in een enveloppe. Jammer genoeg niet eens een echo waarop het ook zichtbaar is.. alleen maar een briefje. Maar ja, mag de pret niet drukken. Ik ben inmiddels op van de zenuwen!!!
Leuk!! Hier geen mogelijkheid voor een vierde slaapkamer (zolder is te laag en met vlizo, dus niet zo handig), daarom willen we verhuizen. Als ze dan tzt hun eigen plekje willen, dat dat ook kan. Maar voor nu is het prima zo Dat is wel een risicotje ja.. Onze kids moeten wachten met spelen etc, tot wij het aangeven en ik moet zeggen dat ze dat netjes doen (tot nu toe). Door de week staan we om 7 uur op en moeten we ze altijd wakker maken. In het weekend worden ze rond kwart voor 8 wakker en dan zijn we zelf meestal ook wel wakker. @Palmpje : zooo spannend!! Knap dat je zoveel geduld hebt!!
Het word wel spannend nu! Ik ben onze kamer aan het verbouwen dus ga zo maar verven als M zn middag slaapje gaat doen