Ik heb ook niet meegedaan aangezien ik de laatste keer een hele nare nasmaak heb gehad van mvm. Was zwanger van de tweeling en dat ging fout en ze beleven flesse brengen nadat ik al 3x gebeld had dus had er nu zo geen zin in . Ben nu aan het wachten in de wachtkamer van ggnet voor me zoontje een gesprek over zn adhd en alles dus we zullen wel weer zien, kan zo iedergeval even mn hormonen loslaten want hoe hun met mensen omgaan kan niet ( lang verhaal kom ik nog op terug ) Heb lekker gefietst 30 min de treinen reden niet en de bussen hadden vertraging en vertikte het om deze afspraak te verzetten ! Meet the thorn of thea whahahha
Ik had de vorige keer steeds twee kratten staan, voelde zoveel druk elke keer om ze te vullen nu geen zin meer in, wil gewoon normaal naar de pot
Ik haat wachtkamers brrr al dat wachten O ja dat noemen ze geen geduld hebben enzo gehehehhe O ja ik voel de kleine weer ! Nu is die ook heftig aan het trappen en bewegen en doen ! EINDELIJK
Beetje aan de vroege kant misschien... Maar waarschijnlijk hebben we het geboortekaartje al klaar! ML en ik waren allebei verliefd op hetzelfde kaartje. Digitaal ziet ie er super uit! Binnen een paar dagen komt de proefdruk op papier binnen. Als die net zo leuk is als de digitale variant, gaan we 'm maar gewoon vast bestellen denk ik :O
Hee dames, sorry dat ik nu pas wat post, het was megadruk op m’n werk. Nu ff een momentje gevonden Vanmorgen een geweldige echo gehad en een ontzettend beweeglijk beebje gezien, heerlijk!! Ben helemaal verliefd. Met wat moeite het geslacht kunnen zien, er zaten steeds handjes, voetjes en navelstreng voor..... Even kijken of jullie het zien