He bah! Hopelijk knap je snel een beetje op Mijn vriend moest er vroeg uit en ik werd er wakker van Haha.
Extra zuur ook dat het niet had gehoeven, maar echt een achterlijke fout is geweest Sterkte Envy & man
@Envy91 o nee ! Dit is het laatste wat je verwacht of wat dan ook ! Sterkte mop, hopelijk groeien de pups goed Sterkte met jullie verlies
@Envy91 nee jeetje wat erg zeg! Vooral omdat t niet hoefde! Ontzettend veel sterkte en fijn dat jullie een pleegmoeder voor de pups hebben!
Oh ik heb het bericht van envy dus verkeerd begrepen.. Wat een vreselijke nachtmerrie dit. Ik wens jullie echt heel veel sterkte met het verlies. Hopelijk doen de pups het goed bij de pleegmoeder
Dames uit Groningen, kan iemand mij een bamisoepje brengen Merano slaapt dus ik kan niet weg en krijg het maar niet uit mn hoofd. Heb trek en wil verder ook niks anders als dat
Ik heb er weer flink de P in. De dierenarts belde vanochtend semi-geïnteresseerd op. Ze vroeg werkelijk waar of we ons niet vergist hadden.. dat we urine hadden gezien in plaats van bloed. Probeert dr eigen hachje nog even te redden. Jammer voor de dame want ik heb natuurlijk foto’s gemaakt en ook bij daglicht. We hebben haar voor de nacht in 3 dikke dekens gewikkeld en het bloed is er doorheen gekomen en niet wen beetje ook. We denken er nog even overna om stappen te zetten of het gewoon hierbij laten... Anyway dit gedoe heeft me behoorlijke hardebuiken opgeleverd.
Natuurlijk. dat is lekker makkelijk!! Je weet toch zelf wel wat je ziet!! Ik zou er zeker werk van maken en stappen gaan ondernemen, je bent verdorie je hondje kwijt!!