Weet ik dus niet. Ben vergeten te vragen laatste keer Hoezo zwanger! Vergeet echt de domste dingen. Er 2 weken gedaan om afspraak te maken bij de pedicure, omdat ik telkens vergat te Bellen
Mijn zoontje voetbalt ook, 2x in de week en dan nog wedstrijden, vraagt wel wat van je maar hij vind het super leuk. Inmiddels zet ik jem af en ook ik hem op en als weer wat warmer word dan zal ik ook weer af en toe kijken maar is nu zooo koud en heb dan vaak de kleine bij me
Zwanger! 28 juli Lightblue - 25 - 3e kindje ♡ 29 juli Thea23 - 32 - 4e kindje ♡ 31 juli MilouR - 28 - 2e kindje ♡ 1 augustus Gloriosa - - 1e kindje ♡ 2 augustus MLady - 38 - 1e kindje (na 4,5 jaar mmm) ♡ 3 augustus Nenna185 - 23 - 2e kindje (zoon feb '17) ♡ Korenbloem86 - 31 - 3e kindje ♡ 4 augustus Palmpje - 32 - 1e kindje ♡ 5 augustus Kimberley1980 - 37 - 3e kindje ♡ Viviennee - 30 - 2e kindje (dochter van mei '17) ♡ 7 augustus so blessed - 27 - 2e kindje ♡ 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje ♡ Dominique00 - 36 - 4e kindje (1e samen) ♡ 9 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje ♡ 10 augustus muisjes1980 - ? - ?e kindje ♡ Suus83 - 34 - 3e kindje ♡ 11 augustus LoPi - 39 - 5e kindje (3e waarvoor we mogen zorgen) ♡ Soto - 34 - 3e kindje ♡ 12 augustus MissFlower - 30 - 4e kindje ♡ Anouk - 28 - 1e kindje ♡ 13 augustus Happy91 - 26 - 2e kindje ♡ Sproettie - 27 - 3e kindje ♡ 15 augustus Elphaba1981 - 36 - 3e kindje (mmm) ♡ Hanna83 - 34 - 2e kindje ♡ ---------------------------------------------------------------------------- jongen (6) | meisje (5) | verrassing (3) | geslacht onbekend (10) ---------------------------------------------------------------------------- Februari 21 || Anouk - controle vk 21 || Soto - controle vk 21 || MLady - controle vk (16w6d) 24 || Sproettie - geslachtsbepalende echo 24 || Lopi - geslachtsbepalende echo 28 || Korenbloem86 - Centering Pregnancy 28 || MissFlower - controle vk Maart 01 || Elphaba1981 controle vk 01 || Elphaba1981 geslachtsbepaling 02 || Palmpje - controle vk 02 || Lopi - 1e afspraak vk 06 || Nenna185 - controle vk 06 || Sproettie - controle vk 07 || Thea23 - 20 weken echo(19wk) 12 || Korenbloem86 - 20 weken echo 12 || Nenna185 - 20 weken echo 12 || Palmpje - Guo (20 weken echo) 12 || Lopi - controle vk 14 || Thea23 -controle vk 14 || Lightblue - 20 weken echo 14 || Vivienne - 20 weken echo 14 || MLady - 20 weken echo (19w6d) 19 || Envy91 - 20 weken echo 19 || Envy91 - controle vk 19 || Lopi - 20 weken echo (19w2d) 20 || Vivienne - gyn 23 || Suus83 - 20 weken echo 27 || MissFlower - 20 weken echo 28 || Anouk - 20 weken echo 28 || Thea - Eerste van twee 3/4D echo's April 17 || Vivienne - gyn Mei 22 || Vivienne - gyn *Facebookgegevens kunnen naar Viviennee als je in de groep wil HOE PAS IK MIJN GEGEVENS IN DE LIJST AAN? - Zoek de post met de laatste versie van deze lijst - Druk op de link 'Reageer' onder die post - Haal de [.QUOTE.]-tags 2x weg, zowel boven als onder de lijst, dus 2x van de [ tot en met de ] - Werk je gegevens bij - Druk op de knop 'Plaats reactie
Oh man, nu ik het erover heb gehad mis ik die bevallingsapp echt haha. Dat was zoooo spannend en leuk
Hier vandaag 2x kleine meid heel goed gevoeld !! Zonet bij de bekkenfysio geweest. Nu wekelijks heen bleh. Kan ik niet gewoon alvast met verlof? Hier nog steeds veel harde buiken
Hier de laatste werkdagen ook vaak harde buik aan het eind van de dag, merk dat ik wat last heb van de drukte op het werk Vanaaf lekker weer ZwangerFit gehad, heerlijk vind ik dat! Harde buik is weer lekker zacht geworden Meer die nu een zwangerschapssport doen? En morgen eerst weer hartje luisteren bij de vk en daarna naar de RAI! Ben benieuwd
Ik ben helemaal gestopt met sporten haha. Heb er de energie niet voor nu met zoveel werk en nog een baby/dreumes en de hormonen hahaha.. als ik ben bevallen wel weer. Maar wel heel fijn dat het je zo goed bevalt!
Nieuwe kwaal brandend maagzuur in de avond bah ! Sporten is niet aan mij besteed, fiets elke dag behoorlijk veel
Juist pizzaweer. Ik had dan ook een pizza voor mezelf gekocht! Ik keek er de hele middag naar uit en uiteindelijk heb ik geen tijd gehad om te eten... ik hoor m nog roepen .
Ik ben er nog! @Elphaba1981 over dingen vergeten.. ik had m’n telefoon op de auto gelegd en ben toen gaan rijden telefoon was al weg helaas. M’n man had net van alles aan de telefoon laten veranderen, maar had het vroeg of laat wel verwacht. Lekker chaotisch ben ik. Kom t liefst op m’n telefoon online, vandaag een nieuwe gekregen dus ik ben back Jullie hebben echt wat afgekletst, te veel om op te reageren maar @Envy91 wat een ontzettend verdrietig nieuws zeg! Wil je heel veel sterkte wensen en doe een beetje rustig aan, let op jezelf! X
Vandaag controle gehad bij de vk. Ben af en toe wat meer duizelig dan normaal en m’n bloeddruk is 96/48, dus toch nog iets mee dropje eten , kindjes hadden koorts, maar dat zit nu gelukkig ook weer redelijk goed. Wel hebben ze beide over mij heen gekotst, whyyyy. Stond met ze mee te kokhalzen. Hoor zoveel zieken mensen om me heen, hoe is het met jullie?
Ik knap heel langzaam op, verkoudheid word minder maar nu die irri kriebelhoest nog, heb er last van mijn buik van En mijn zoontje moest ineens spugen vanavond, geen idee waar dat ineens vandaan kwam. Hopelijk word hij niet ziek
Oei beterschap! Voor kriebelhoest heb ik noscapine in huis. Heb zelf begin dit jaar een paar ribben gekneusd (nog steeds gevoelig, niet pijnlijk) door dat stomme gehoest, het is echt een aanrader!
Oh dat werkt echt?? Dan ga ik dat straks nog even halen, ga vrijdag naar huishoudbeurs en wil dan niet de hele reis lopen hoesten Zoontje is gelukkig niet ziek geworden. Hoe is het nu met jouw kids?