Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    He bah naar al die miskramen en zo fijn dat we nu allemaal een klein wondertje verwachten!
    Ik heb zelf in juli vorig jaar een miskraam gehad met 6 weken. Het was de eerste keer nadat PCOS was ontdekt al raak dus was dolgelukkig. Toen ik mijn testen terug zag lopen wist ik al genoeg.

2. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Oh Papenburg is niet zover bij mij vandaan! Ik woon zo’n 20 minuten van de grens vandaan en ga ook regelmatig naar Winschoten ok mijn boodschappen te doen.

3. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Whaaaaa zo snel al!!! :D:eek::D:eek: Dankjewel lieve @Lightblue :rolleyes:x

Zaterdag gaan we kinderwagens besnuffelen bij de Babypark in Gouda :o: En ik m.o.e.t echt grotere bh's :roflmao:

4. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    En dan zit je ook nog met iets van 25 tot 30 van die exemplaren in dit kletsclubje! OMG! :roflmao::roflmao::roflmao:

5. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik vind ons nog best keurig wat hormonen betreft :cool: Los van wat we thuis doen dan hahaha

Elphaba1981, Anouk, MLady en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Envy91

Envy91 Niet meer actief

@MLady @Viviennee

Jullie kan ik handelen, haha. Het is hier erg gezellig.

In dit groepje geen boze, huilende vrouwen :roflmao:

Anouk en MLady vinden dit leuk.
  7. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Wil wel potje gaan huilen hoor als je dat hier mist;)
    Hahah vind dit wel gezellig clubje .
    Vorrig clubje met me jongste konden ze mijn boerse opmerkingen niet echt waarderen ( ben recht door zee)
    Voelde zich aangevallen bla bla bla ( mocht dit voorkomen niet alles wat ik zeg is aanvallend bedoeld meestal zelfs als grapje )

miskramen: hier op verschillende weken gehad van 6 tot 12 aan toe .
    De meest 'bijzondere' was toen ik 12 weken zwanger was en zelf de vliezen om me kindje kon breken en haar eruit kon halen en kon vasthouden.
    Enigzins een soort van juiste afscheid ofzo? deel van verwerking is dan 'makkelijker

Happy91, Envy91 en Lightblue vinden dit leuk.
  8. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    hahahaha, ik heb obviously in het begin ook wel mot gehad ja :roflmao:

Ohh pff dat lijkt me echt heel heftig. Ben blij dat het hier gewoon bloed was zeg maar.

9. LoPi

LoPi Bekend lid

7 mrt 2012
    520
    278
    63
    Vrouw
    omgeving Deventer
    Heftig het, dat je dan ziet hoe af een kindje dan al is. Ik heb met 15+5 een mk gehad & heb Noah toen uit de wc gevist. Zo'n 16 cm lang en alles er op en eraan. Ik vond het ook fijn om afscheid te kunnen nemen. Ben daarna ook naar bodyworld geweest in amAmsterd, speciaal om de verschillende stadia in zwangerschap te zien, erg indrukwekkend.

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Lijkt me echt verschrikkelijk :oops:

11. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik heb van anne ( zo hebben we haar genoemd ) ook mooie fotos.
    Hier is het misgegaan door een hematoom ( lang verhaal )
    Met 12 weken was hematoom weg en dag daarna begonnen de weeen , na 12 uur weeen uiteindelijk met beetje hulp van de gyn "bevallen" het duurde zo lang omdat ze intact geboren in ( vliezen met vruchtwater erin intact)
    Gelukkig ging hij met veel respect en geduld ermee om en vroeg ook of ik haar mee wou nemen ( dat kon ik niet voelde niet juist)

Maar is het emotioneler jazeker maar fijner dan een curretage nu heb je een soort van afscheid.

Helaas kreeg ik kouwde koorts daarna en heb nog 2 dagen aan het infuus met antibiotca gelegen in ziekenhuis

12. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Verschrikkelijk is het altijd hoe het verloop ook is

13. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    yeeey training voor vanavond en morgen wedstrijd afgelast GELUKKIG mij veeeeel ste koud !
    Zoontje baalt wel verschrikkelijk maar goed.
    uitslapen morgen worhoeeee

14. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Tsja ik heb wel gemerkt dat je recht door zee bent. Ik vind dat niet storend. Ik hou wel van een beetje nuchterheid.

15. Envy91

Envy91 Niet meer actief

WoW @LoPi wat heftig.....

16. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik werd net gebeld door ouders van nu om een abonnement aan te smeren. Ik weet wel dat die meid ook alleen maar dr werk doet dus ik was ook uiterst vriendelijk.

Maar pfff ik hou daar zo niet van als mensen me shit aan willen smeren. Laat me met rust.

Elphaba1981, MLady en Thea23 vinden dit leuk.
  17. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Daarom geef ik nu m’n oude nummer door :oops:

Envy91 vindt dit leuk.
  18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik doe ze dan altijd pesten en vraag hoe ze heten en waar ze vandaan komen en wat hun bankrekening nummer is enz enz raken ze vaak van in paniek en hangen op

MLady vindt dit leuk.
  19. Palmpje

Palmpje VIP lid

8 jul 2017
    8.994
    6.992
    113
    Vrouw
    Die bellen volgens mij altijd anoniem. Ik neem tegenwoordig niet meer op. Word al een hele tijd anoniem gebeld, paar keer per dag. Die keren die ik wel opnam, werd er niets gezegd. Helemaal klaar mee dus. En van die verkoop praatjes ben ik al helemaal allergisch haha

Thea23 vindt dit leuk.
  20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    @MLady geen last meer van mijn rug, was ineens over. Soms wat gevoelig. Vooral als ik hele dag teveel gedaan heb.
    Qua onzekerheid had ik dat ook, bij Fenya. Pas aan einde begon ik zekerder te worden.

Welkom nieuwe meiden :D

Hier met 7 wk met 9 wk en Levin is geboren met 14 wk.

Deel Deze Pagina