Wat een dag..... Vanochtend vroeg al in huis aan se gang geweest, daarna boodschappen gedaan, huis versierd, avondeten voor morgen klaargemaakt en begonnen aan de hapjes...... Morgen de rest van de hapjes en om 15:00u komt alle visite en zijn van plan het om 16u bekend te gaan maken
Haha ja Pfoe idd!! Maar toch geen moment gedacht ik ga spieken in de envelop. M’n vriend wilde zo geaag wachten om het samen met familie en vrienden te doen dus dat maakte het wel makkelijker.
Die hebben wij ook geprobeerd, de 'postwagen'. Jammer dat de handgreep alleen zo kan (min of meer horizontaal), of helemaal rechtop. Maar niet iets er tussenin. En juist dat zou voor ons de juiste positie zijn. Want zoals op het plaatje is de greep te laag, en helemaal rechtop lopen we te dicht bij de kar (schoppen we tegen de kar aan bij het lopen). Dus die viel voor ons af... Welke bekleding kies je? Ik vind dat grijs gemeleerde erg mooi (niet zo vlekgevoelig)
O en ik ben bij Bellyfashion langsgeweest (webshop met winkel in Zoetermeer) en daar eindelijk geslaagd voor 2 voedingsbh's! Maat 80i....... (normaal 75g)
@MLady ik kijk ook wie is de mol @Anouk knap dat je zo lang kan wachten. Ik zou dat niet trekken denk ik. Dan liever later de echo Hm mijn bh maat is praktisch nog hetzelfde. Maar wat voller.
Wie is jouw mol?? Zal ik je zeggen wie ik denk? Als jij het zegt zeg ik het ook Ben je vorige zwschap ook in dezelfde maat gebleven?
Ja ook een beetje stom gepland! Beter eind van de week kunnen doen. Maar aan de andere kant nu wel genoeg tijd gehad om alles te regelen en te bestellen.
Ik ook!! Ik twijfel tussen Ruben en jan. Ruben vanaf het begin al maar Jan vind ik ook verdacht worden......
Wauw gefeliciteerd 2 meisjes !!! De lijst trekt weer recht hahaha Hier cupmaat geen verschil. Had ik bij Merano ook niet. Helaas (heb namelijk amper cup A dus had graag wel eens wat willen hebben) iets voller zijn ze wel maar niet heel erg opvallend voor een ander Bij de babydump Groningen is ook geen parkour. Daar liep ik gewoon door de winkel haha Zo weer bijgekomen van het verjaardag feestje pff wat een chaos en drukte. Merano sliep k*t denk door alle prikkels. Mijn bekken etc trokken het niet, aldoor staan en lopen bah. Vandaag lekker niks doen