Ja niet normaal he! Toen Mn dochter daar een week opgenomen lag, hebben we de auto bij de bosbaan geparkeerd, dat scheelt enorm als je hele dagen staat! Maar voor controle afspraken, ga ik niet telkens dat stuk lopen hoor
Ja moest er ook heen voor ctgs enzo, niet te doen joh. Toen ik daar lag heeft mijn vriend de auto maar teruggereden en telkens erheen gefietst, 20 minuutjes of zo. Daarna inderdaad ergens aan de straat. Waar hij de uitlaat kapot reed en honderden euro's zou gaan kosten :') Lig je daar half te bevallen haha Wat lang een week, meteen na de geboorte?
Op de tweede dag bleek 1 kat bloed te plassen, dat vond ik erger! Volgende leuke kostenplaatje ook haha. Heb mn vriend overigens mooi naar de dierenarts gestuurd voordat hij weer terug zou komen
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van 6 maanden Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - - zoon van 1 11 augustus Suus83 - - twee meisjes van net vijf en bijna vier ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (5) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 01 || 02 || 03 || 04 || 05 || Nenna185, plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo 07 || 08 || 09 || 10 || 11 || 12 || 13 || 14 || 15 || 16 || 17 || 18 || 19 || 20 || MilouR - intake VK + echo Januari 01 || 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 03 || 04 || 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan
Oh jeetje wat heftig van de auto en kat!! En idd wauw wat een knallers. Mijn action testen zijn zo vaag dat ik bijna zat te huilen dat t weer mis was. Tot ik de kv deed gisteren die begint mooi te knallen! Hadden jullie fijne zwangerschappen? Ik ben heel benieuwd of deze erg anders zal zijn! Bij M heb ik vanaf wk 6 tot 16 overgegeven en op het laatst last van mijn bekken maar verder een heerlijke zwangerschap voelde me zo fijn, mooi, sexy en vrouwelijk! Hopelijk nu weer Was ook maar 12 kilo aangekomen
@Nenna185 Ik heb het wel aan mijn broertje verteld, omdat ik echt mijn mond niet kon houden en hij verder weinig mensen heeft om het aan te vertellen. Kon ik het toch kwijt. Met kerst ben ik ineens de bob, al heb ik dan wel de eerste echo gehad en komen mijn schoonouders hier eten met kerstavond. Misschien vertel ik het dan al aan hen en in 2018 aan de rest. Bij mini 1.0. vertelden we het binnen een uur na het testen. Het was een totale verrassing en we waren toen zooo in shock. Oja en herkenbaar over de Action testen. Hier dacht ik ook haast dat het mis was en begon die van Kruidvat meteen heel mooi. Stomme testen. Mijn eerste zwangerschap was daadwerkelijk fantastisch, alleen de eerste 12 weken veel misselijk zonder overgeven. De bevalling duurde vanaf de eerste wee maar 3,5 uur (ging te snel voor de baby én voor mij, waardoor ik twee weken na de bevalling niks kon) . @Viviennee Haha, wauwww!!! Dat bericht over die vele testen. Ik dacht dat ik er met 10 al een hoop had gedaan. Het nodigt ook zo uit om te testen als je zo vroeg begint hè? Bij onze eerste was ik een week overtijd en waren de testen direct overduidelijk, nu blijf ik ook maar testen. Snap het helemaal . ___ Hier hoop ik niet dat dit de laatste zwangerschap is. Wij wachten nu op onze nieuwbouwwoning (die vlak na de bevalling opgeleverd zal worden) en visualiseer mezelf in dat huis op de bank of zondagochtend aan de eettafel met gebakken broodjes en dan 3 kinderen aan tafel of naast me op de bank, de voice kids kijkend of zo met allemaal een zakje chips of zo. Héél stom eigenlijk
@Viviennee oh noo! Das zeker niet leuk van je kat! Is alles goed gekomen? @Nenna185 heerlijk he, ff een duidelijke test! Ik zat gister ook te twijfelen: zal ik een digitale clearbue halen? Is toch leuk om het woord “zwanger” te zien staan maar toch maar niet gedaan, is eigenlijk best onzin als je al twee knallers van testen gehad hebt Mijn vorige zwangerschap én bevalling zou ik zo weer overdoen. Bevallen zelf vond ik echt meevallen, had echt hel verwacht Haha, en de zwangerschap in het eerste trimester misselijk en later Mn bekken, dat ik minder moest werken. Maar al met al niets te klagen
Zo'n toekomstbeeld is toch juist mooi! Ik had met mijn eerste vrijwel nergens last van. Eerste weken tussen de middag klein beetje misselijk, en aan het eind een klein beetje last van mijn bekken. Hoop heel erg dat dit niet ineens een zwangerschap from hell wordt Zaterdag 06u naar t ziekenhuis om ingeleid te worden, maandag 14.19 geboren. Was allemaal niet zo leuk, de omstandigheden - slecht bed, veel te lange ctgs, gedeelde kamer etc - maar verder was het na de ruggenprik (eindelijk!!!) prima te doen. Heb van 't persen vrij weinig gevoeld :') Persfase duurde 15-20 min of zo, en het was spannend omdat haar hartslag steeds niet meer goed terugkwam. Met de laatste perswee stonden de hulpmiddelen al klaar Maar gelukkig niet nodig gehad.
Hier twee prima zwangerschappen gehad met niet veel kwaaltjes en ook twee prima bevallingen . Wel beide overtijd dus dat zal nu wel weer gebeuren Hier zal t ook de laatste zwangerschap worden (ik droomde vroeger van een gezin met vier kinderen maar Mn man vind drie genoeg ) dus extra van alles genieten! Milou dat is toch heerlijk zon droombeeld! Wat fijn dat jullie straks een nieuw huis krijgen. Nog even geduld dus.
Heerlijk toch zo'n beeld! Mijn man zegt 2 kinderen, ik hoop later toch 3 Mijn bevalling was ook hel. Op dinsdag weeën en vliesscheur en op donderdag morgen 6u inleiden. Kreeg geen ontsluiting dus hebben ze me met de hand gestript naar 3 cm HEL! Daarna mn vliezen volledig geprikt (Dit was om 3u id middag) toen een extreme weeenstorm van 4u lang. Daarna nog steeds 3cm dus ruggenprik en daarna overgeven en doen. En ging het heel slecht met M. Hartslag daalde al, hebben ze onderzoeken gedaan : op zn hoofde gekrast zodat ze bloed konden krijgen van hem. Heeft hij nu nog 4 littekens van. En zou een keizersnee krijgen want hij trok het niet meer, was inmiddels al na middernacht En toen ineens uit het niets door de ruggenprik heen weer een weeenstorm toen ging ik in 3 kwartier van 3 naar 9 cm hebben ze me alsnog natuurlijk laten bevallen (had achteraf niet meer gemogen) en toen bleek M dus vast te zitten, schouderdystocie, heel fijn! Not.. haha. Heb uiteindelijk gelukkig maar 45 min geperst. Wel geknipt en 3 artsen etc etc die met hun handen erbij in moesten Vond het horror en hel. Maar toch zou ik het zo weer doen en kijk ik alweer uit naar de bevalling
Ooh dat is een heftige bevalling zeg! Maar goed. Tis cliché maar je krijgt er zoveel voor terug eindelijk je kleintje vast houden!
Mooie oploop hoor! Geeft toch altijd een fijn gevoel! Ik plaats morgen ook een ik heb er nu maar twee