Zo te lezen woon je bij mij in de buurt! Ik werk in het Martini ziekenhuis! En wat een verhaal zeg pff. Ik ben heel stil (druk druk) maar lees wel mee!
Vivienne wel gek idd. Ik heb met 5wk een echo gehad toen konden ze al een vruchtje van 2 a 2.1 mm meten. Super bizar dat dat nu hier door huis kruipt en doet haha Sorry meiden ik lees wel, maar jullie kletsen zo veeel! Wat zoo leuk is maar ik er met fulltime werken, baby, huis, sport en man die veel sport niet aan toe kom aldoor te antwoorden. M is ook al 4 dagen heel ziek 39 gr koorts en weinig slaap. Bijna weekend gelukkig!!
Ik zit te denken hoe t met mijn eerste was, maar weet het niet meer. Weet ook even niet meer waar haar echo's liggen Pftoe 39, hopelijk is dat gauw klaar
Hi dames.. Hier vandaag licht positief getest op 9 dpo dus ben echt heel pril haha. Lf van 9 dagen en denk gister innesteling gehad. Vorige maand vmk gehad dus ben nog huiverig. Maar net nog een action gedaan en zelfs die had een streepje (testte ik vorige maand pas rond nod positief mee) dus ik heb goede hoop! Morgenochtend weer testen Mvm: twijfel nog. Vorige 2x wel meegedaan. Maar tot 16 & 20 weken gespuugd dus vergat vaak in de fles te plassen. Om over de geur nog niet te spreken Vakantie: gewoon lekker in Nederland. Hopelijk mooi weer Verzekering: Wat wellicht ook belangrijk is, is de verzekering voor nazorg. Dus als je kindje langer dan 8 dgn in het zh ligt. Dat je daarna nog zorg kan krijgen. Sporten: Doe aan bodypump en dit wil ik zeker blijven doen. Ik ben bij 1e 23 kg aangekomen, zonder sport veel vocht ook en bii de 2e 23 kg met sport en geen vocht haha. Dus heel benieuwd! Geslacht: willen het wel weer weten hoor ❤ en vertellen het dan ook. Vertellen: eerst de kids (7 & 5) dus wacht op de eerste echo. Hopelijk rond de feestdagen.
Thanks meiden! Ik denk niet dat de vader bijdraait, althans, daar ga ik vooralsnog niet vanuit. Er spelen meerdere zaken waarom dit voor hem heel heftig is, wat ik op zich wel kan begrijpen. We hadden vooral een fijne tijd, maar zagen ook allebei niet perse een toekomst met elkaar. Ik heb hem trouwens nog niet laten weten dat ik het definitief ga houden, wil daar wat tijd overheen laten gaan. Heb wel de e-mail al klaar staan, met daarin mijn besluit omschreven (waarom), dat ik weet hoe hij er in zit (en dat niet nog eens hoef te horen of te lezen, brengt alleen maar negativiteit in mn leven namelijk), en dat hij contact met me mag opnemen als hij bedenkingen krijgt. Ik vind het wel spannend hoor om het alleen te gaan doen, zeker met 2 andere kinderen. Ben ook benieuwd hoe hun vader gaat reageren... Die zal wel even wat weerstand voelen denk ik. Maar misschien is dat vooral een invulling door mijn eigen onzekerheid over "hoe heeft dit me nou weer kunnen gebeuren". @Viviennee: wauw, die test van jou, die waren dus al voor 4 weken? Haha weet je zeker dat je niet langer zwanger bent? @bozoe: heb in je andere topic meegelezen, echt een bizar verhaal! Maar fijn dat je niet gek bent, haha, en dus gewoon hartstikke zwanger.
@LollyLolbroek86: welkom, en gefeliciteerd! Nog pril, maar wel positief. Ik duim dat deze mooi blijft zitten! Mbt de andere punten, wel leuk om ook op te reageren: - mvm: doe ik niet aan mee, vanwege de zwangerschapsmisselijkheid in mijn vorige 2 zwangerschappen. Toen lukte me dat ook echt niet. - vakantie: ik ga in de meivakantie een weekje weg met mijn jongens, misschien naar ibiza - sporten: ik sport heel fanatiek, 4 a 5 dagen per week. Met name CrossFit. Dat ga ik wel terugschroeven nu naar 3 dagen per week, en ook afgestemd op mijn zwangere lijf. Maar wil ik wel zo lang mogelijk blijven doen! - vertellen: heel veel mensen in mijn directe omgeving weten het al vanwege de situatie, en ik de behoefte had om het te delen. Mijn kinderen weten het nog niet, ik ga met hun vader bespreken wat daarin het beste is. Ik denk na de echo, maar het hangt ook af van de mate van misselijkheid.
Ken de omstandigheden niet, maar snap ook wel dat het voor hem nu nog eigenlijk helemaal niks is. Sowieso komt het bij mannen vaak pas echt na de bevalling. Dus wie weet.. En anders maar lekker niet! Zolang het kind maar in een warm nest thuiskomt <3 Ja, volgens mijn menstruatie 4w6d, volgens een wellicht positief ovulatietest 4w1d tot 4w3d, en volgens de gyn vanmorgen bij de echo kleiner dan 4 weken. Dus zeg het maar. Zie het over twee weken wel en blijf lekker stug doortesten
Wel goed van je huisarts om het zekere te nemen! Jammer als het zo onpersoonlijk is he.. Nee ik ben niet altijd onder behandeling van de internist geweest, maar ik was niet goed stabiel te krijgen dus ben ik toen doorgestuurd. Andere medicatie enz en nu gaat het goed. Ik zou net weer terug gaan naar de huisarts, maar door de zwangerschap weer retour naar de internist. Zij had toen voor de zekerheid al een recept meegegeven voor medicatie verhoging bij positief testen dus daar kon ik gelijk mee beginnen, dat geeft een gerustellend gevoel! Tis ook wel een hele fijne vrouw die echt meedenkt.
Wat kan t lichaam toch gemeen zijn hahah, op de ongewenste plekken groeit mijn haar als de malle en op mijn hoofd valt het uit! Ik heb heel dik en gezond haar en nooit haaruitval gehad, en nu schrik ik er toch best van na het douchen en kammen. En zojuist klaar met föhnen en stijlen....is het gelijk al vettig haha gelukkig krijgen we er wat super moois voor terug ❤
Pfff... Wat duurt dat lang tot het maandag is he? Ik ben blij dat ik veel moet werken, dat laat de tijd wat sneller gaan. Maar dan nog. Ik heb geen tests meer gedaan, maak mezelf er alleen maar gek mee, haha. Zondag nog eentje denk ik, ter voorbereiding op de echo maandag avond. Begin wat vage zwangerschapsymptomen te krijgen, maar niet overtuigend genoeg om meer hoop te krijgen. Spannend zeg.. @bozoe Wat een verhaal zeg! Wat vreselijk hoe ze jou in onzekerheid hebben gelaten. Ik hoop van harte dat je vannacht weer beter slaapt!
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 Orselia - 30 - 1e kindje ChloeSiere - 31 - 3e kindje 2 augustus Suus2910 - 31 - zoon van 2 Bloem2015 - - dochter van 3 Citroentje93- 24 - 1e kindje 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - zoon van 1 Palmpje - 32 - 1e kindje Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen) 6 augustus Bozoe - 25 - dochter januari '17 7 augustus Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar Hilary88 - 29 - dochter 1,5 MammaR - 27 - dochter van 2 jaar en 10 maanden so blessed - 27 - zoontje 1 8 augustus 9 augustus Izzie76 - 40 - vierde kindje 10 augustus Suus 83 - 34 - 3e kindje Mooneyglow - 25 - 2e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (19) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo 06 || so blessed - extra vroege echo 09 || Palmpje - eerste echo 13 || Vivienne - tweede echo gyn 13 || ChloeSiere - eerste echo 14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts 16 || Citroentje93 - intake VK+ echo 18 || Palmpje - echo fertiliteitsarts 20 || MilouR - intake VK + echo 20 || so blessed - intake VK + echo 21 || knofje - intake vk + echo 22 || Suus83 - intake Vk + echo 22 || Mooneyglow - intake Vk + echo 23 || Korenbloem86 - intake + echo 27 || Hilary88 - intake VK + echo Januari 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan 12 || Hilary88 - Termijnecho 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy
Zo dames, heb alles bijgelezen, van idiote ziekenhuisfouten tot bijzondere verhalen tot oplopende tests. Ik heb niet tussendoor overal op gereageerd want vond zoveel bijlezen al heel wat Welkom ook weer nieuwe dames! Ik voel nog niet veel. Heb veel dromen, soms steken in onderbuik, veel meer pukkels en ben heel moe. Ik sport niet, maar mijn fysio zegt altijd dat zwanger zijn topsport is. Wie ben ik om daar tegenin te gaan en met m’n zoontje krijg ik beweging genoeg Ik doe mee met Moeders voor Moeders. Bij de vorige ook meegedaan. Kleine moeite om iets goeds te kunnen doen We willen het vanavond met eten vertellen bij de schoonfamilie. Heb al een tijdje een slabbetje in huis met hoera ik krijg een broertje of zusje. Zouden eigenlijk nog willen wachten tot na woensdag maar we hebben met hun tot woensdag nog 3 avonden gepland staan met eten en drinken en ik ben echt een wijndrinker dus liever zelf vertellen dan dat ze het allemaal al dik en dubbel zien aankomen. Ik ben ontzettend onzeker vanwege een BBZ (allereerste zwangerschap) en tevens een traumatische ervaring, hier ook een eileider kwijt helaas. De tweede werd een vroege miskraam en daarna een gezond zoontje waar we dolgelukkig mee zijn. En nu hopen dat we onze portie ellende en pech bij de eerste gehad hebben en nu dus gewoon kunnen ‘genieten’ en een plakkertje hebben. Dat was hem weer even We gaan er samen vanuit dat we in aug heerlijk onze kleintjes mogen verwelkomen
Helaas was m'n verblijf hier van korte duur. Mijn test vanochtend was een tuurstreep. Niet de duidelijkheid waar ik op hoopte maar toch. Het wachten is nu op bloedverlies Heel veel geluk voor jullie allen gewenst. Kan iemand mij van t lijstje halen?