@Korenbloem86, hier zegt m’n jongste nu de hele dag bajbiej haha zo lief. Als ik aan mn oudste (2jaar) vertel dat ik een baby in mn buik heb brult hij NEE @Envy91 oh neee haha. Was de naam echt al definitief? Maar kan je nu idd lekker jouw namen introduceren
@Lightblue voor mijn man was het al definitief. Ik ben een twijfelkont ik ben er pas zeker van als hij geboren is... en misschien dan zelfs niet @Viviennee ik kan het nog niet zeggen want de naam is nog niet helemaal van de baan
Wat namen betreft hoop dat net als bij Fenya lukt om tot de geboorte aan niemand de naam te vertellen. Vooral voor manlief wel ff lastig
Hahaha naam lukt me goed. Maar wad ook met vorige keer iedereen wist al pcies wanneer we zwanger werden en of jongen or meisje werd. Wilde dan naam alleen geheim houden zodat nog iets verassing bleef. En nu pcies hetzelfde! Dus jullie krijgen wel te horen of jongen of meisje word
Ik ga de namen wel met jullie delen via fb, maar echt met de mensen om me heen niet meer. M’n buik werd op een gegeven moment gestreeld en werd er tegen de baby gepraat met de naam die we wilden, ik kreeg zo de kriebels en wilde die naam ook niet meer haha. Bang dat ik weer een afkeer krijg
Haha de naam is hier ook al definitief al voor we kinderen hadden wisten we de meisjesnaam al. Ook nooit aan iemand verteld haha Vind het wel lastig hoor aangezien man en ik de naam gewoon gebruiken alsof ze er al is dus ik hoop maar dat ik me niet ga verspreken haha Bij Merano noemden we hem eerst frummel en erna syberen-erik
Ik ben ook wel vrij zeker van de naam. Heb op de negenmaandenbeurs een knuffeldoekje gekocht en de naam erop laten borduren