@Suus83 12 maart hebben we de 20 weken echo. Misschien dat de kleine dan meer prijs wilt geven @Viviennee In het begin was het ook echt heel sporadisch en heb ook dagen erbij gehad dat ik echt niets voelde. De laatste drie dagen is de kleine zeer actief. Toen ze de echo maakte zag ik gelijk dat de placenta voor lag... Vandaag 17 weekjes zwanger! Nog drie weken en dan alweer op de helft
Ja ik vind het echt zoooooo bizar snel gaan ineens...!! Eng hoe snel het gaat, maar ook wel weer heel erg leuk, het wordt steeds echter <3 Ga je binnenkort ook zo'n leuke banner in je handtekening zetten? Leuk!
Echt hè! Tijd vliegt voorbij hoor. Ik vind het ook steeds echter worden. En ik geniet met volle teugen
Dank jullie wel Meiden pff ben deze winter echt mega veel ziek geweest, afgelopen 2 maandne nog meer dan vorrig jaar . Maar goed , zo lekker bedje opzoeken en hopelijk een rustige nacht voor de boeg.
1 schaapje 2 schaapjes 3 schaapjes ..... Here we go again ! Ben maar curvy topmodel aan het kijken ( opgenomen )
Gister toevallig ook gezien, is wel zelfde opzet. Vond niet alle dames curvy en dat maakt het dan wel weer jammer
Zo balen he, wil wel keer weer fit voelen na bijna een maand ofzo maar als je neus steeds dicht zit dan voel je je al snel ellendig en dat hoesten is ook nog beetje aanwezig. Maar goed het is niet anders, ik zal nu aan het werk gaan. Fijne (koude) dag allemaal!
De VK denkt dat ik last heb van nierstuwing. Ik moet nog naar de huisarts zodat deze het kan bevestigen. Dat wordt pas volgende week. Pfff ik dacht dat ik vanmorgen om 08:00 moest beginnen op mijn werk. Voor mijn gevoel dus midden in de nacht uit bed.. Zit ik klaar om te starten, zie ik dat ik pas om 09:30 hoef te beginnen.. . Wat een verloren tijd. En helaas dus niet vroeg thuis.
Ja klopt gisteren eerste aflevering geweest! @Elphaba1981 hier houd het ook maar niet op hopelijk ben je er snel vanaf @MissFlower nou heb vanmiddag afspraak met vk het moet niet zo zijn dat ik uitgeput raak, ziek al ene paar dagen amper slapen, kinderen verzorgen, enz enz dat trek ik echt niet meer als het zo paar dagen nog doorgaat
Jullie hebben inmiddels het maximale aantal berichten in een topic behaald. Daarom doen we 'm dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl