Als eerste heel veel sterkte izzy!!!! En als 2de zou ik ook graag voorzichtig meeschrijven en lezen. Ik zeg voorzichtig omdat mijn testen heel erg langzaam oplopen....maar! ze lopen op!! Dit is mijn 5de zwangerschap en ons derde kindje, hoop nu na 1.5 jaar op een plakker! Ik heb tot nu toe op wat buikpijn na (wat echt heel geruststellend is ) geen klachten. Dit zijn mijn testen van gisterochtend en vanmorgen:
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 Orselia - 30 - 1e kindje ChloeSiere - 31 - 3e kindje 2 augustus Suus2910 - 31 - zoon van 2 Bloem2015 - - dochter van 3 Citroentje93- 24 - 1e kindje 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - zoon van 1 Palmpje - 32 - 1e kindje Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen) 6 augustus Bozoe - 25 - dochter januari '17 7 augustus Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar Hilary88 - 29 - dochter 1,5 MammaR - 27 - dochter van 2 jaar en 10 maanden so blessed - 27 - zoontje 1 8 augustus 9 augustus Izzie76 - 40 - vierde kindje 10 augustus Suus 83 - 34 - 3e kindje Mooneyglow - 25 - 2e kindje Lia1986 - 31 - 3e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (21) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo 06 || so blessed - extra vroege echo 09 || Palmpje - eerste echo 13 || Vivienne - tweede echo gyn 13 || ChloeSiere - eerste echo 14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts 16 || Citroentje93 - intake VK+ echo 18 || Palmpje - echo fertiliteitsarts 20 || MilouR - intake VK + echo 20 || so blessed - intake VK + echo 21 || knofje - intake vk + echo 22 || Suus83 - intake Vk + echo 22 || Mooneyglow - intake Vk + echo 23 || Korenbloem86 - intake + echo 27 || Hilary88 - intake VK + echo Januari 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan 12 || Hilary88 - Termijnecho 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy
Hoe snel had je gewild dat ze binnen 24 uur oplopen dan? teststreep begint het hier toch echt te winnen van de controlestreep. He man, heb ik straks echt geen reden meer om te testen, wat zal ik met al dat geld en vrije tijd gaan doen
Hoe snel? Nou het liefste meteen een knaltest en 3+ op de clearblue En wat je met je tijd en geld moet doen?!?!?!!! SHOPPEN NATUURLIJK!!!!!!!!!
ooh izzy wat naar! heel veel succes en sterkte gewenst! @Viviennee ooh dat heb ik dan net eventjes gemist, oeps! Ik twijfel nog een beetje maar denk dat als het eenmaal zover is ik de verleiding niet kan verstaan haha. Als het ik het zelf weet zal ik het andere ook vertellen, kan het nu al amper voor me houden dat we (hopelijk) er nog een kleintje bij komt. Ziet er wederom weer goed uit die test! @Nenna185 aawh veel beterschap voor de kleine gewenst, vindt het altijd zo sneu als die kleintjes niet lekker zijn. Bij mij met 4-5 weken konden ze alleen een zwangerschapsring zien, toch apart hoe verschil er in zit! @LollyLolbroek86 Gefeliciteerd! Kan me goed voorstellen dat je nu wat huiverig bent hoor, er zijn hier meer dames met de een mk hebben gehad (waaronder ik). Ik denk dat de meeste wel kunnen begrijpen dat je je zo voelt. @ChloeSiere Fijn dat je voor jezelf gekozen hebt om het te houden ongeacht wat de vader er van vindt. @Citroentje93 Haaruitval had ik na de bevalling van de eerste echt heel erg, ik had er gewoon een inham van over, gelukkig heb ik ook altijd veel haar gehad dus kon ik het gewoon weer verbergen maar vond het wel echt heel erg naar. Mijn moeder had dit ook heel erg dus wie weet zit het in de familie. @so blessed pfoe dat zijn geen leuke dingen nee, hopelijk gaat het deze keer gelijk goed! @Lia1986 Welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk lopen je testen mooi op.
Zo weer bijgelezen Welkom weer alle nieuwe Wat zijn die eerste weken toch spannend en dat is bij ons allen terug te lezen! Ik merk bij mijzelf dat ik voorzichtig probeer te genieten Ik heb gisteravond al de eerste zwangerschapsbroeken gekochtvoelde alsof ik iets heel stiekems deed in zo n babywinkel hihi(ben er in geen jaren meer geweest) maar nu vraag ik mij af zijn er meer die al echt een buikje hebben? Ik kon echt niets meer aan, omdat het irriteerde op mijn buik(zelfs ondergoed) Verloskundige gaf aan dat het waarschijnlijk komt omdat het de 3e wordt.
Hoe bezorg je iemand een hartverzakking.... Deze net gedaan. Donkerder als gisteren en volgens mij een orima oploop met eergisteren
@Izzie76 Nee, wat rot! Sterkte! @Lia1986 Welkom! Ik heb het even zwaar... Ik heb gisteravond de vader van het kind gemaild met mijn besluit. Heb een hele heftige reactie van hem terug gehad, waarin hij al zijn woorden nog eens herhaalt. En hij wil zsm afspreken. Ik voel me enorm onder druk gezet door hem. Hij wil perse dat ik het weg laat halen, en begrijpt niet dat ik het door wil zetten. Absoluut niet. Het is nog niets, het zal niet in een harmonieuze situatie opgroeien, enz. Het raakt me enorm, ik voel me er helemaal niet prettig bij. Het voelt ook totaal grensoverschrijdend. Ik zie het ook niet zitten om af te spreken...
Jij hoeft helemaal niet af te spreken met die man. Zou ik ook echt niet doen. Wat een akelige situatie voor je. Hier nog niet helemaal gerust gesteld maar het zit er nog in en t maakt nog HCG aan dus das goed . Elke dag is er 1
@Izzie76 Nog even afwachten dus en lekker mee blijven schrijven. Maak jezelf niet te gek en die bijv over anderhalve dag nog een test ipv heel snel op elkaar. Ik heb zelf het idee dat een test soms ook gewoon wat lichter kan uitvallen vanwege de test zelf ofzo. Maar nu, joepie! @Lia1986 Welkom, we duimen met je mee dat je een plakkertje hebt @knofje Ik heb al wel een beetje een buikje (vooral als de dag begonnen is en je wat gegeten en gedronken hebt enzo) en broeken zitten niet superfijn. Moest de eerst keer ook al heel snel zwangerschapsbroeken aan maar dat is geen straf Die dingen zouden gewoon standaard in de mode moeten zijn!! Haha zitten zo lekker
@ChloeSiere wat een hork zeg! Geef anders aan dat je pas over een paar dagen/week af wilt spreken om het te bespreken. Zo heeft hij tijd om nog even te kalmeren en erover na te denken. @Izzie76 dat ziet er goed uit!!! Die kv2v5 komen ook zo vreselijk langzaam op kleur dat het eigenlijk belachelijk is! En het is ook zo'n onzekere periode, ik duim duim duim voor je dat alles 100% in orde is. Ik zie iig een prachtige test met een prachtige oploop!
@ChloeSiere jij hoeft helemaal niks met die man. Je hebt netjes laten weten wat jouw besluit is, en als hij duidelijk geen rol wil spelen hierin: prima. Ik zou voorlopig niet eens meer energie verspillen aan reageren enz...
Dat ziet er super uit! Ik zou nu echt even twee dagen wachten met testen (hoe moeilijk ook ). Dan zie je echt goed de oploop.