Alle andere websites doen nu eerst 20%, zo gaat dat altijd met Z8 heb ik geleerd, en sommige 30% maar er is dus al heel veel weg. En bij die van mij is een extra korting van 10% mazzelkidzz.nl appeltjeleerdam.nl otensien.nl zijn een paar die ik ken. Van mijn screenshot is kinderkleding-tekoop.nl met extra 10% code vk420 Haha oh ja, kreeg vandaag nog Fabienne binnen met Pixie, daarna dus toch maar besloten de rest ook te doen nog
Ooh wat slecht weer, ik ben bang dat ik nu ook maar even moet gaan neuzen haha. Had deze keer de collectie eigenlijk overgeslagen aangezien onze dochter nu precies tussen 2 maatjes invalt en ik het anders ook weer zo zonde vindt. Maarja, nu is er korting haha
Ben ik weer, Ik ben 21:00 geweest, ze wilde helaas geen echo uitvoeren. God wat was dit het meest awkward en slechtste gesprek ooit met een huisarts in mijn leven. Wat was zij dom!!!!! De vragen die ze stelde de manier op hoe zij keek echt alles was raar! Maar goed zij concludeerde een miskraam. Omdat ik buikpijn heb en vandaag stolsels verloren ben. Ze kunnen nu niks voor mij betekenen en moet maandag verloskundige bellen om een echo te vragen. Ik ga morgen wel verder in details maar echt dit was waardeloos. Hoe kon ze binnen 2 min al zeggen ja dit is een miskraam helaas. Maar goed ik ga proberen te slapen en hoop dat het snel maandag is ! Bedankt voor jullie steun dames x
Ik hoop zo voor je dat ze ongelijk heeft! Blijf hoop houden, doe ik ook. Ik wacht ook op maandag (21.00u afspraak bij vk), ik denk aan je!
Ooh wat naar zeg! Begrijp je toch niet dat ze zo onbegripvol doen. Ik hoop ook dat ze ongelijk heeft!
Ik kan nu toch niet slapen dus ik zal wel een beetje vertellen hoe het was gegaan, op het moment dat ik mijn klachten vertelde, eindigde ik met ''en dat zou ik graag willen laten nakijken''. Waarop zij antwoordde '' En wat bedoel je met nakijken?'' Ik zeg ; Nou, door middel van een echo bijvoorbeeld? Zij ; ''En wat denk je zelf dat het is? Ik zeg, als ik dat wist zat ik hier nu niet. Maar ik weet dat je doelt op t woord miskraam. Maar ik weet niks daarom zit ik hier. En toen concludeerde zij miskraam nadat ik zei dat ik stolsels gezien heb bij het plassen. En owja ik moest plassen in een potje, en toen zij uitslag ontving zei ze letterlijk '' er zit veel bloed in je urine''. Dus ik vraag wat betekend dat dan? Zij weer ; ja dat weet ik niet. pffffff ben gewoon niks wijzer geworden.
Waauuww, had je net zo goed thuis kunnen blijven. Waarom kunnen ze niet even de echo erop gooien? Hier kon ik altijd gewoon doorlopen naar boven naar de gynafdeling... Zo kan ik ook wel miskraam concluderen, ja. Zegt nog steeds helemaal niks. Waarom moest je eigenlijk plassen?
geen idee, echo konden ze pas als je 6 wkn bent zei ze. En ik weet ook niet waarom ik moest plassen, toen ik me aangemeld had bij de balie gaf assistent aan, oh is wel handig als je even plasje doet. Uiteindelijk nooit uitslag gekregen of waarom etc. Was het zelf vergeten doordat ze heletijd miskraam zei.
Huh, wat raar? Ze kunnen nu toch prima zien of het goed lijkt of niet? Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen
Jeetje citroentje wat akelig voor je. Wellicht kun je maandag en woensdag je bloedwaarden laten prikken. Op een echo is ook niet echt wat te zien met deze termijn. Ik kreeg een echo op de EH omdat ik echt niet goed geworden ben en er even het idee was dat het wellicht om een bbz ging. Op de echo was alleen maar verdikt slijmvlies te zien en goddank niets in de eierstokken. Uit mijn bloedwaarden hebben ze een miskraam geconstateerd ( HCG 5) Ik denk wel dat je rekening moet houden met een miskraam gezien de krampen en t bloedverlies en je lichtere test gisteren , hoe naar t ook is . Evengoed wens ik je heel veel sterkte
@Citroentje93 pff wat een verhaal zeg! Ze maakt zich er snel vanaf.. hopelijk is t snel maandag dan kan je snel bij de Vk terecht
@Citroentje93 Wat een verhaal weer.. wat hoop ik dat ze ongelijk heeft! Zo op de huisartsenpost was het dus ook een onbekende arts voor je denk ik? Het klinkt bijna meer als iemand die de opleiding psychologie doet met d'r vragen: " nou mevrouwtje en wat denkt u er zelf van?!" Pfff.. je weet echt nog niets meer zo.. hopelijk heb je een beetje geslapen en nog wat afleiding vandaag zodat het gauw maandag is!! We leven met je mee, meis!! Hier begin ik steeds beter te begrijpen waardoor ik bij m'n eerste maar dacht dat de menstruatie gewoon op zich liet wachten en er pas met 12dgn over tijd een test tegenaan gooide.. heb bijna elke dag wel meerdere of minder vervelende krampjes rond de baarmoeder en de darmen rommelen ook net als bij een menstruatie.. @Yaritza van harte gefeliciteerd!! En welkom hier! Heb geen fb, maar wie weet maak ik er nog wel eentje aan speciaal hiervoor @LollyLolbroek86 m'n wehkamp bestelling heeft het af laten weten zoals eigenlijk al verwacht met die drukte bij postnl.. geen cb digitaal met wekenindicator voor mij, maar een gewone kv5 dus vanmorgen. Pak 'm d'r zo even bij in een nieuw bericht.. over je vraag hoe te verbloemen in deze weken: heb dus een Instagram account speciaal hiervoor geopend onder een schuilnaam laat ik daar vanaf gisteren outfitfoto's zien. Lijkt me leuk de complete groei van de zwangerschapsbuik terug te zien vanaf het prille begin.. maar het zijn nu nog uiteraard mijn gewone outfits, een echte wekelijkse groeifoto van de buik in positiekleding wil ik pas gaan maken vanaf 12wkn als iedereen het mag weten.. @bezoek na de bevalling: hier niemand gezien de eerste dag: dat is zo door omstandigheden verlopen en als de beide ouders wel een half uur heen en terug hadden moeten rijden terwijl ze maar 5min om de hoek konden kijken, had ik dat heel sneu gevonden! Bij ons stonden de beide ouders en 1 paar grootouders van m'n man de volgende morgen op de stoep en bleven bij elkaar anderhalf uur (mijn ouders waren na een half uur weg en toen kwamen de andere daarna nog een uur boven, wel een beetje lang voor mij, dus heb de rest van de middag zowat geslapen), maar zou het zó weer doen op die manier! Eerste dagje gewoon lekker voor ons als nieuwbakken gezin! Maar dan hopelijk ook echt om te genieten van elkaar en niet een dag met complicaties waardoor we simpelweg geen bezoek kúnnen ontvangen de eerste dag @Viviennee Wat schattig hé? Hier ook wel wat Z8dingetjes, maar ben niet zo merkentrouw Koop de dingen die ik leuk vind voor d'r! Soms uit de winkel en vaak op marktplaats. Ze krijgt ook heel veel van de buurmeisjes van de grootouders van m'n man en daar zitten vaak hele mooie spullen tussen. Wat m'n smaak niet is laat ik haar lekker afdragen op het kinderdagverblijf. Zeker in de zomer met het buitenspelen komt het regelmatig niet meer schoon te krijgen of zelfs kapot terug en dan gooi ik het zo zonder problemen in de prullenbak. Het liefste zou ik meer voor d'r willen maken, maar m'n naaimachine is echt prut (ze heeft iig wel elke verjaardag iets gekregen, dus die traditie wil ik zeker in stand houden), maar ik wil dus graag een nieuwe machine. Niet eentje van honderd euro maar gelijk eentje van €7000,- dus dat wordt sparen en nu nog iets leuks verzinnen voor d'r volgende verjaardag in februari!
Jeetje Citroentje, wat naar... Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Hier is de misselijkheid begonnen hoor. Gatverdamme zeg. Valt toch even vies tegen. En ik ben zoooooo moe steeds. Om 20.00 gewoon in slaap vallen enzo. En dan halverwege de nacht niet meer kunnen slapen. En de volgende ochtend helemaal gesloopt wakker worden, waarna ik eigenlijk gewoon weer wil slapen.
Had me zo voorgenomen gisterenavond niets meer te drinken.. maar we kwamen thuis na het diner bij onze vrienden (ze had zich zó uitgeslooft voor ons maar ik dacht echt bij elke gang waarbij m'n buik verder opbolde: nu gaan ze het zien!! ) en toen had ik daarna dus zo'n droge mond dat ik toch een glas water heel langzaam de rest van de avond op heb gedronken.. wat denk je? M'n eerste ochtendurine om 5 uur: veel te licht naar mijn zin.. ik heb het dus 'gewoon' dapper weggegooid en ben vervolgens weer gaan slapen. 7u weer wakker en een klein plasje opgevangen.. maar wel véél geconcentreerder! En je hebt toch maar 4 druppels nodig dus in die zin was het meer dan genoeg En ja hoor, we zijn beloond met een knaltest jongens..!! Niet te geloven! Zeker als ik hem naast gisteren leg!!