Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

@MammaR oorzaak is niet bekend. Hij kreeg totaal onverwachts tijdens de bevalling een hartstilstand. Na 2 dagen hebben ze de behandeling moeten stoppen omdat hij geen hersenactiviteit meer had.

Waarom krijg jij een keizersnede?

2. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Wat afgrijselijk. Hoe kom je zoiets ooit te boven, ik kan me niet eens voorstellen hoe zo'n enorm verlies moet voelen

3. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Wow, heftig zeg! Lijkt me het ergste op mee te maken. Naar ook dat ze nooit echt een reden hebben kunnen vinden.
    Wat een angst zal je ook gehad hebben bij je volgende zwangerschap.

4. Luz84

Luz84 Nieuw lid

28 nov 2017
    2
    8
    3
    Vrouw
    En ik ook ;)

Palmpje vindt dit leuk.
  5. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Wat heftig zeg!

6. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    @MammaR wat een prachtige test!! Geweldig! Hoop hier morgen ook op een iig donkerroze streepje :oops:

7. LollyLolbroek86

24 okt 2017
    549
    445
    63
    Ni
    Wat shit :( sterkte meis!

Citroentje93 vindt dit leuk.
  8. LollyLolbroek86

24 okt 2017
    549
    445
    63
    Wow wat heftig :( wat een nachtmerrie.

9. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ja heel heftig. Ons leven is ook absoluut niet meer wat het was. Het is maar hoe je er zelf mee omgaat. Of je de mooie dingen in het leven weer wilt zien. Dat heeft heel veel tijd gekost maar we zien het weer en kunnen weer genieten van het leven. Maar het schaduwrandje blijft. Ups en downs. Je mist altijd iemand.

10. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh wat erg, dat is een van mijn grootste angsten nu he. Ga ook echt de 40 weken niet voorbij

11. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Ach nee, @Citroentje93, dat klinkt niet heel hoopvol. Heel veel sterkte.

@xxmamaxx2016, wat ontzettend verdrietig dat jullie zoontje vlak na de bevalling is overleden. Hebben ze nog een oorzaak voor het zuurstoftekort gevonden?

Fijn dat de lijst weer gevonden is.

Oudste dochter is sinds vanmiddag ook aan het overgeven. Hopelijk is het morgen weer over, dan heeft ze sinterklaas op haar peutergroep, zou ik zo sneu vinden als ze dan niet kan.

12. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Wat raar, er zijn opeens een heleboel reacties erbij gekomen, die ik daarnet nog niet zag.

Wat een heftige verhalen allemaal, @MammaR , @May6513 .
    Maakt me wel weer bewust wat een wonder het is als alles goed gaat.

13. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    @Citroentje93 Oh nee, dat klinkt niet goed. Heel veel sterkte!

@xxmamaxx2016 wat verschrikkelijk zeg. Echt heel heftig.

@Korenbloem86 aaah het is wel raak bij jullie. Zou fijn zijn als het morgen over is anders is het ook zo sneu ja.

Pff hebben jullie het ook zo koud? Ik zit met een dikke trui en deken op de bank en nog steeds koud brr.

14. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    Jeetje wat ontzettend heftig! Des te meer zullen jullie beseffen wat een wonder het is. Fijn dat jullie er ondertussen zo mee om kunnen gaan en dat zwarte randje zullen jullie natuurlijk altijd houden en dat mag ook zeker na zo’n ervaring. Ontzettend veel geluk voor jullie gewenst!

15. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Zooo, ik ben ineens echt pisnijdig om de zooi in huis :roflmao:

16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    @Citroentje93 veel sterkte!

@Mooneyglow : ja, hier ook! Ik lig met een kruikje, warme huissokken en een dekentje om op de bank. Mijn vriend zit zuchtend naast mij want die heeft het bloedheet . De kachel staat op 21,5 en kaarsjes aan hahahahaha.

Citroentje93 en knofje vinden dit leuk.
  17. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

28 jan 2015
    192
    80
    28
    @Viviennee ooh dat kan ik goed begrijpen haha. Mn dochter en ik hadden voor we gingen eten alles netjes opgeruimd. Ik ga koken en mn man "let op" alles weer overhoop getrokken en het ligt er nu nog steeds.:roflmao: rara wie mag dat zo weer doen haha.

@bozoe ooh gelukkig ben ik niet de enige! Ah kruik is wel een goed idee, laten deze nou net op mn dochter haar kamer liggen. Morgen maar even pakken! Ik heb in 2014 een bloed infectie gehad en daardoor kon ik het toen ook maar niet warm krijgen dus mijn man wordt altijd nerveus als ik zeg dat ik het koud heb:$

18. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Haha Vivienne ik heb ook zo n dag:roflmao::mad:

Jeetje wat heftig @xxmamaxx2016 om mee te maken! Bij de geboorte van onze jongste ging het bijna mis en hadden we haar bijna verloren. Besef mij altijd dat ons leven er heel anders uit had kunnen zien, zeker na het verhaal wat jullie is overkomen!! Maar welkom en (verdriet en geluk kunnen soms dicht bij elkaar liggen) van harte gefeliciteerd!! Hoop dat we met zijn allen een mooie zwangerschap en een wolk van een baby krijgen!

@May6513 ook jou bijzondere verhaal gelezen. Heftig hoor je eigen gezondheid zo in gevaar! Zoals ik het lees heb je dat nu wel achter de rug? Wens je heel veel gezondheid en geluk bij deze zwangerschap!

Ik weet zelf nog niet of ik een keuze krijg voor een keizersnede of dat het gewoon een keizersnede wordt! Ik hoop bij de intake meer te horen, zeker weten we wel dat we een medische indicatie krijgen en in het ziekenhuis gevolgd gaan worden....maar prima, het loopt zoals het loopt!:thumup:

@MilouR hoe gaat het nu met je misselijkheid?
    En @Orselia ? Die vermoeidheid herken ik ook en dan s nachts wakker liggen:)
    En ook ik lig met een kruik op de bank, maar ben normaal ook een koukleum:eek:

19. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Dank je @knofje ! Ja gelukkig is dat hoofdstuk een afgesloten hoofdstuk

knofje vindt dit leuk.
  20. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    @Citroentje93 : Ik lees nu pas dat de bloeding en krampen heftiger zijn geworden en het hoogstwaarschijnlijk een miskraam is. Denk dat er weinig troostende woorden zijn op dit moment, maar ik wil je toch graag een virtuele knuffel geven. Het is een verlies en dit moet verwerkt worden. Ik hoop dat al het geluk je nog tegemoetkomt. Voor nu heel veel sterkte!

@xxmamaxx2016 : Wat heftig, om je zoontje op deze manier kwijt te moeten raken en zo thuis te komen. Fijn dat jullie het een plek hebben kunnen geven en de angst jullie niet weerhoudt!

@knofje : Die misselijkheid was gisteravond en vandaag tot ongeveer 13:00 uur aanwezig. Iets eten helpt daarentegen wel. En als ik 's middags of 's avonds een dutje heb gedaan, ben ik daarna ook misselijk o_O. Ben benieuwd of het morgen weer zo is, al lijkt de intensiteit en frequentie wel toe te nemen.

@ het koud hebben: vandaag een keer geen last van! (Evenals de vermoeidheid... Maar ik heb dan ook een rustige dag gehad. Ga wel zo al naar bed, dus helemaal niet moe klopt niet :p)

Deel Deze Pagina