Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Dames wat lief allemaal heeeel erg bedankt, gelukkig heb ik een super lieve man die goed voor me zorgt. Hij heeft me er echt door heen gesleept en jullie lieve reacties doen mij ook heel goed. Heb het iedereen verteld nu ( ouders/schoonouders broers/zussen) en ik ontvang zoveel liefde en steun. Komt helemaal goed :)! fijne avond xx

MammaR, so blessed, MilouR en 10 anderen vinden dit leuk.
  2. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ben ik altijd de enige nachtbraker hier o_O

May6513 vindt dit leuk.
  3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Yup, ik lag om 21.00 echt knock out. Onvoorstelbaar hoe zo'n minuscuul klompje cellen energie vreet .

Ik heb het ook de hele dag koud, zit hier ook als een soort yeti in m'n joggingpak onder een deken met dikke sokken aan. Sof far sexy en aantrekkelijk.

Misselijkheid gelukkig nog geen last van. Bij de andere zwangerschappen ook niet gehad dus laten we hooen dat dat deze keer ook zo blijft. Heb alleen een wee gevoel soms, met name als ik wakker wordt maar zodra ik opsta is dat weg. Kan ook de spanning zijn hoor, het eerste wat in m'n gedachte schiet is " laat het er nog in zitten"

Ik hoop dat dit met de tijd wat beter wordt. Verder doen m'n borsten vooral aan t eind van de dag zeer, overdag weinig last, af en toe een warme prikkeling er door maar nu al twee dagen op rii aan t eind van de dag alsof ze vol lopen! Heel bijzonder
    .

4. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Dames even jullie hulp want ik weet het niet meer!
    Zaterdag was ik er volledig van overtuigd dat dit weer een vroege miskraam zou worden gezien de test lichter was.
    Vanmorgen is het bloedverlies begonnen, maar nu komt het.....mijn test is donkerder geworden.
    Nu vraag je je natuurlijk af waarom ik getest heb.....nou omdat ik bang ben voor een bbz.
    Dit ivm mijn langzaam oplopende testen en wat lichamelijke klachten.
    Word ik nu echt gek of niet!?
    Is het verstandig om de huisarts te bellen of gewoon afwachten?

5. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik zou zeker even bellen voor overleg, en om
    Je bloedwaarden te laten prikken .

6. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Heb je een foto van je donkerdere test?

7. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Het is wel een bloederig testje :oops:, dit was na 2 min dus verwacht dat hij nog donkerder opdroogt

Bijgevoegde bestanden:

8. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Hij is idd ietsje donkerder als je vorige testjes maar misschien komt dat omdat er bloed in je urine zit. Heb je naast bloedverlies ook andere klachten? Je zou voor je eigen gemoedsrust gewoon even kunnen bellen. Dat zou ik zelf ook doen

9. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Regelmatig het gevoel dat ik flauw ga vallen/slapjes gevoel, misselijk en buikpijn maar alleen steken aan de rechterkant. Oh en hartkloppingen

10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Dan zou ik zeker bellen, beter te vaak als te weinig laten checken . Ik had bij mijn vroege miskraam de dag voor het echt los brak ook ineens dat ik echt njet goed werd. Ontzettend misselijk en duizelig en zweten, achteraf bleek er volgens de gyneacoloog een klein beetje bloed in mijn buikholte te zitten en dat kon de akeligheid verklaren.

11. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Hallo allemaal

Ik mag mij ook hier toevoegen! Ik ben MissFlower en ben 30 jaar. Ik ben zwanger van mijn 4de kindje. Ik heb een dochter van 10, zoontje die vandaag 8 is geworden :cool: en dochtertje van 3,5.

Het lijkt mij leuk om ervaringen te delen, moet wel zeggen dat ik veel via mijn tel lees en het wel moeilijk is om bij te houden, alvast mijn excuses daarvoor:thumup:
    Maar sowieso lees ik graag jullie verhalen:D

LollyLolbroek86 en so blessed vinden dit leuk.
  12. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Leuk dat je ook mee komt schrijven! Dubbel gefeliciteerd dus :D:D

MissFlower vindt dit leuk.
  13. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik zou ook even bellen dan, voor de zekerheid

14. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Het zal straks ook wel anders worden als je echo's hebt gezien enzo. Maar ja als ik voor mezelf spreek blijft die onzekerheid altijd wel, alleen hopelijk een stukje minder straks :)

15. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Dank je dames, ik ga dadelijk meteen ff bellen.

16. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Welkom! En gefeliciteer!!
    Leuk nog iemand met wat oudere kinderen:)

Bij twijfel zou ik altijd bellen, goed als ze even kijken en hopelijk alleen om je gerust te stellen...sterkte

17. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Zoooo, eindelijk de test waarbij de teststreep zich eerder liet zien dan de controlestreep. Heb nu nog 6 testen of zo in huis :roflmao:
    upload_2017-12-4_8-2-20.png

18. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Gefeliciteerd en welkom!

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Goed dat je gaat bellen! Beter keer te vaak dan te weinig !

20. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Bij twijfel altijd bellen!

Deel Deze Pagina