Dames wat lief allemaal heeeel erg bedankt, gelukkig heb ik een super lieve man die goed voor me zorgt. Hij heeft me er echt door heen gesleept en jullie lieve reacties doen mij ook heel goed. Heb het iedereen verteld nu ( ouders/schoonouders broers/zussen) en ik ontvang zoveel liefde en steun. Komt helemaal goed ! fijne avond xx
Yup, ik lag om 21.00 echt knock out. Onvoorstelbaar hoe zo'n minuscuul klompje cellen energie vreet . Ik heb het ook de hele dag koud, zit hier ook als een soort yeti in m'n joggingpak onder een deken met dikke sokken aan. Sof far sexy en aantrekkelijk. Misselijkheid gelukkig nog geen last van. Bij de andere zwangerschappen ook niet gehad dus laten we hooen dat dat deze keer ook zo blijft. Heb alleen een wee gevoel soms, met name als ik wakker wordt maar zodra ik opsta is dat weg. Kan ook de spanning zijn hoor, het eerste wat in m'n gedachte schiet is " laat het er nog in zitten" Ik hoop dat dit met de tijd wat beter wordt. Verder doen m'n borsten vooral aan t eind van de dag zeer, overdag weinig last, af en toe een warme prikkeling er door maar nu al twee dagen op rii aan t eind van de dag alsof ze vol lopen! Heel bijzonder .
Dames even jullie hulp want ik weet het niet meer! Zaterdag was ik er volledig van overtuigd dat dit weer een vroege miskraam zou worden gezien de test lichter was. Vanmorgen is het bloedverlies begonnen, maar nu komt het.....mijn test is donkerder geworden. Nu vraag je je natuurlijk af waarom ik getest heb.....nou omdat ik bang ben voor een bbz. Dit ivm mijn langzaam oplopende testen en wat lichamelijke klachten. Word ik nu echt gek of niet!? Is het verstandig om de huisarts te bellen of gewoon afwachten?
Hij is idd ietsje donkerder als je vorige testjes maar misschien komt dat omdat er bloed in je urine zit. Heb je naast bloedverlies ook andere klachten? Je zou voor je eigen gemoedsrust gewoon even kunnen bellen. Dat zou ik zelf ook doen
Regelmatig het gevoel dat ik flauw ga vallen/slapjes gevoel, misselijk en buikpijn maar alleen steken aan de rechterkant. Oh en hartkloppingen
Dan zou ik zeker bellen, beter te vaak als te weinig laten checken . Ik had bij mijn vroege miskraam de dag voor het echt los brak ook ineens dat ik echt njet goed werd. Ontzettend misselijk en duizelig en zweten, achteraf bleek er volgens de gyneacoloog een klein beetje bloed in mijn buikholte te zitten en dat kon de akeligheid verklaren.
Hallo allemaal Ik mag mij ook hier toevoegen! Ik ben MissFlower en ben 30 jaar. Ik ben zwanger van mijn 4de kindje. Ik heb een dochter van 10, zoontje die vandaag 8 is geworden en dochtertje van 3,5. Het lijkt mij leuk om ervaringen te delen, moet wel zeggen dat ik veel via mijn tel lees en het wel moeilijk is om bij te houden, alvast mijn excuses daarvoor Maar sowieso lees ik graag jullie verhalen
Het zal straks ook wel anders worden als je echo's hebt gezien enzo. Maar ja als ik voor mezelf spreek blijft die onzekerheid altijd wel, alleen hopelijk een stukje minder straks
Welkom! En gefeliciteer!! Leuk nog iemand met wat oudere kinderen Bij twijfel zou ik altijd bellen, goed als ze even kijken en hopelijk alleen om je gerust te stellen...sterkte
Zoooo, eindelijk de test waarbij de teststreep zich eerder liet zien dan de controlestreep. Heb nu nog 6 testen of zo in huis