Ik had ooit mijn gegevens aangepast en viel me op dat deze er niet meer tussen stonden . Staat verder iedereen goed op de lijst? Zo, nu weer even een paar pagina's bij lezen Welkom nieuwe dames!
Ik krijg alleen maar 'meld' als ik hem wil bewerken -_-. Volgens mij wilde citroentje93 ook uit de lijst. Ik sta eten voor te bereiden, pas hem straks nog wel aan (tenzij een ander het misschien wil doen ) P.s. ook niet op gelet toen ik alleen m'n eigen gegevens veranderde. Staat ook zo verscholen onderaan
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 Orselia - 30 - 1e kindje ChloeSiere - 31 - 3e kindje 2 augustus Suus2910 - 31 - zoon van 2 Bloem2015 - - dochter van 3 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje Palmpje - 32 - 1e kindje Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen) 6 augustus Bozoe - 25 - dochter januari '17 7 augustus Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar Hilary88 - 29 - dochter 1,5 MammaR - 27 - dochter van 2 jaar en 10 maanden so blessed - 27 - zoontje 1 8 augustus 9 augustus Izzie76 - 40 - vierde kindje 10 augustus Suus 83 - 34 - 3e kindje Mooneyglow - 25 - 2e kindje Lia1986 - 31 - 3e kindje Xxmamaxx2016 - 25 - 3e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus Envy91 -26- 1e kindje 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje 15 augustus ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (23) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo. 06 || so blessed - extra vroege echo 09 || Palmpje - eerste echo 13 || Vivienne - tweede echo gyn 13 || ChloeSiere - eerste echo 14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts 16 || Citroentje93 - intake VK+ echo 18 || Palmpje - echo fertiliteitsarts 20 || MilouR - intake VK + echo 20|| so blessed - intake VK + echo 21 || knofje - intake vk + echo 22 || Suus83 - intake Vk + echo 22 || Mooneyglow - intake Vk + echo 23 || Korenbloem86 - intake + echo 27 || Hilary88 - intake VK + echo 28 || Envy91 - intake VK + echo Januari 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan 12 || Hilary88 - Termijnecho 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy
Hebben jullie ook dat symptomen wisselen? Gisteren avond had ik echt zere borsten maar vandaag helemaal niet. De hele dag al prikkelbaar en net een meltdown gieren janken met snot omdat ik zo bang ben dat t weer mis Is
Ik heb nog niet echt kwaaltjes maar merk wel dat ik emotioneel heel wisselend ben en wat sneller prikkelbaar. Nu ben ik weer heel onzeker omdat ik allemaal van die knaltesten zie en mijne dat (nog) niet is. Net nog maar een gedaan omdat ik misschien dacht dat het in de ochtend misschien lichter was maar het maakt niet echt veel verschil
Oh ik word ook heel onzeker van knallende testen. Ik heb gisteren ochtend een test gefaan en de test streep was prima maar niet net zo donker als de controle streep. Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik geen testen meer gekocht En vooral koop geen action tests, wat een waardeloze rot dingen zijn dat
Bij mij wisselen de kwaaltjes ook heel erg! Eerst een paar dagen erg beroerd en nu niet meer. T enige is nog t vele plassen en moe. Ik teken er voor als dit het is qua kwaaltjes!
Oh Mooneglow wij lopen vrijwel gelijk, ik had afgelopen donderdag mijn NOD ( uiterlijk vrijdag want mij. Cyclus was 1 x 26 dagen, 1 x 27 en 1x 28) dus uitgaande van de langste cyclus zou ik 4,3 zijn
Ik loop ook gelijk met jullie. Ik heb zelf geen slechte ervaringen met de testen van de action. Qua kwaaltjes heb ik eigenlijk alleen last van mn huid Gaan jullie meedoen aan moeders voor moeders?
Bij mij begint de misselijkheid al te komen helaas.. hoop dat t meevalt! Ik zou graag mee willen doen aan mvm maar mag niet ivm bloedtransfusie die ik heb gehad heb. Sterkte lia! Welkom @kleinebeer
Ik heb inderdaad ook getest met die van de action. Opzich zijn ze prima maar krijg er geen knallend resultaat mee, net dus met een andere gedaan (niet action) maar het resultaat is het zelfde. Klopt dan zijn we even ver! Leuk! Ik heb altijd een cycles van 27 dagen. Ik wil wel meedoen met mvm alleen de vorige keer haalde ze het hier elke keer niet op waardoor ik elke keer met die kannen bleef zitten. Hierdoor twijfel ik wel of ik nog een keer mee zou gaan doen.
Ik merk dat ik best wel moe ben maar heb verder geen kwaaltjes. Ik heb af een toe steekjes onderin mijn buik. Hebben jullie dat ook?
Ja, met name als ik te snel opsta. Dan steekt het ineens. Moet, check! Vanmiddag heerlijk meegeslapen met zoontje.
Ik ben alleen heel moe en vandaag totaal niet misselijk geweest . De vermoeidheid kan hier ook komen, doordat ik ben gestopt met Ritalin. Dus dat zegt ook al niks. Heb wel steekjes/krampjes in mijn onderbuik, al sinds de allereerste positieve test (woensdag al 2 weken geleden ). Oja en die opgeblazen buik, dat is wel een constante factor . Voel me zo'n opgeblazen fattie Wel heel irritant dat de kwaaltjes komen en gaan. Op een een of andere manier heb ik liever hele dagen misselijkheid, dan dat ik mezelf ab-so-luut niet zwanger voel!