Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ja hoor! Ik had het twee dagen voor mijn test toen ik snel opstond en dacht verrek!!! Dat herken ik!

kimberley1980 vindt dit leuk.
  2. xxmamaxx2016

xxmamaxx2016 Niet meer actief

Ik denk niet dat iemand hier iets aan heeft :p wsl worden vele hier juist onzeker van. Het is al spannend genoeg :)

1 ding is zeker. We zijn allemaal hartstikke zwanger :thumup: :D

bozoe, kimberley1980, Suus2910 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Zij opent een topic "wat kan dit betekenen?", ik zeg niet dat zij heeft, of dat het erop lijkt dat het zo gaat zijn, sneloplopende testen zie je vaker bij zoiets. En als je je binnenkant heel wil houden is het goed dat in je achterhoofd te houden, zeker als je erom vraagt.

Daarbij maak je er nu een ander verhaal van met 'normaal oplopende testen'. Net zei je nog dat het allemaal niks zei, oploop ook niet, soit.

4. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Ik ben het eens met @Izzie76 als je kijkt hoe divers de testen van deze groep alleen al zijn zie je dat het nietszeggend hoeft te zijn. Zo test ik laat positief qua knaltest. Als ik veel drink is mn test nog lichter. Een lichte test zegt bij mij niks over of de zwangerschap intact is.

Bij een meerling kun je zoveel hcg aanmaken dat een zwangerschaptest ipv positief, negatief test. En verschillende testen kunnen ook verschillende resultaten geven.

Iedereen is anders, er zijn zoveel aspecten die een test kunnen beinvloeden dat het indd geen zin heeft om te blijven testen. Je kunt dan beter voor je eigen gemoedsrust een jonge zwangerschapsecho inplannen. Dit kan al vanaf 7 weken bij de meeste echoscopisten....

5. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ehm, ik zeg niet dat je moet blijven testen, ik zeg dat je wel prima dingen aan de testen kan aflezen. En al he-le-maal aan de op- of afloop.

Verder vind ik dit echt een gigantische nondiscussie.

6. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Stress is sowieso niet goed lady's, probeer voor jezelf uit te vinden hoe je bij stress kunt herpakken en weer de rust kunt vinden. Praat erover met iemand die je vertrouwt (en die misschien een gunstige invloed op je gemoedstoestand heeft) of zoek afleiding. :)

kimberley1980, xxmamaxx2016 en Theprinces vinden dit leuk.
  7. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Wel ja ik ga het afwachten. Mijn testen waren vanaf het begin geen tuurstreepjes maar er is wel een oploop te zien. Ik durf nu niet meer te testen. Ben bang dat de test door te veel hcg lichter is. Ik heb geen bloed gezien en er wijst (nog) niets op een verkeerde afloop.

Ik vind het wel spannend.

8. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Het is vooral de eerste weken (maar ook daarna nog wel) erg spannend. Probeer positief te blijven denken;)

9. LollyLolbroek86

LollyLolbroek86 Bekend lid

24 okt 2017
    549
    445
    63
    Oeps! :oops:

10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik ga het voor de laatste keer proberen.

Een zwangerschapstest is bedoeld om een zwangerschap vast te stellen. Niets meer of minder. Niet of het mis gaat of niet , niet of het er een of meer zijn, niet of het in de baarmoeder zit of niet.

Je kunt bepaalde informatie denken te herleiden uit een test ( een hele traag oplopende test kan betekenen dat er niet om de 48-72 uur een verdubbeling in HCG is) maar de enige correcte manier om dat te controleren is via t bloed.

Zelfs een hele lichte test na een hele knal test zegt niet per definitie dat het mis is , er kan sprake zijn van zoveel HCG dat de test t niet aan kan, het hook effect.

Ik stel voor dat we elkaar hier juist positief blijven benaderen ipv " goh t kan wel een bbz zijn hoor" wat dan gebaseerd is op de oploop van een test. wij zijn geen van allen arts ( althans , daar ga ik even vanuit) en hebben geen van allen bloedonderzoeken en echo's gedaan. En dan nog, die test kan zelfs donkerder of lichter lijken door je beeldscherm instellingen.

Als er nu iemand ladt heeft van ernstige pijn, bloedverlies en flauwvallen dan zou ie kunnen zeggen goh laat daar eens naar kijken of het niet een bbz is maar niet door een pracht van een zwangerschaps test.

Theprinces, Palmpje, Lola23 en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik vind dit echt zo irritant he.

Het enige waar ik op gereageerd heb is dat jij zegt dat je NIETS uit testen kan halen.

Kan je er nu wel een ander lang verhaal van gaan maken, maar daar heb ik het allemaal niet over gehad. Impliceren dat ik gezegd heb dat het wel een bbz zal zijn vind ik ook echt karig.

Maar goed, als jij dat nodig hebt moet je dat lekker doen he.

12. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Voor de Z8'ers, Fabienne is echt heel leuk in het echt vind ik

13. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Jaa hier vanavond ook gezellig sinterklaas! Zoontje loopt al hele dag stuiterend door het huis haha.

Pff werd me net toch ineens licht in m'n hoofd. Snel wat sterke ranja gedronken en wat gegeten en toen ging het wel weer. Denk m'n bloeddruk ff een dipje. Had ik bij zoon ook wel eens,toch maar weer een zakje zoute drop meenemen als ik ergens heen ga :)

Wens degene die sinterklaas gaan vieren veel plezier vanavond!, (jammer dat ik m'n echo niet al gehad heb, had zoveel leuke ideeën om te vertellen dmv een gedicht, maar wil toch echt nog even wachten met de rest inlichten tot na de echo)

14. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Dames ik trek me terug uit dit groepje. Heel veel
    Succes en geluk gewenst , en dat we allemaal over 8 maanden een prachtig gezond kindje mogen krijgen ❤❤❤

15. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43

Hee, kop op. Laat je niet door een discussie uit het veld slaan!! Jammer..!

16. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Ben ik het helemaal mee eens @Izzie76 !

Yaritza en Envy91 vinden dit leuk.
  17. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Zucht... Mijn eerste grammetjes zijn er al bij. Jammer dat de feestdagen aan het begin van de zwangerschap zijn en (streng) diëten wordt afgeraden :roflmao:.

Ik las dat sommige dames minder eetlust hebben. Zijn er ook dames met méér eetlust? :rolleyes:

LollyLolbroek86 vindt dit leuk.
  18. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Hier ook juist minder eetlust:)

19. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    @Izzie76 joh kop op laat je niet uit t veld slaan. Er zijn hier nu allemaal dames met hormonen
    Er wordt best heftig gereageerd naar elkaar en dat is helemaal niet nodig
    Zou t echt jammer vinden als je daarom weggaat

Envy91 vindt dit leuk.
  20. Suus2910

Suus2910 Actief lid

22 feb 2015
    337
    184
    43
    Allebei.. Kan dat ook? ;)
    Heb hele tijd zoveel zin in eten en dan begin ik eraan en dan begin ik het alweer weg te zuchten. Met het oog op kerstmis etc is dit voor mij helemaaaal niet erg, haha

Deel Deze Pagina