Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilary88

Hilary88 Niet meer actief

Ja, zeker, heel leuk en spannend, en dubbel. Maar we zijn heel blij.
    Fijn is dat he? Even je hartluchten hier. Vind het rot dat veel een miskraam hebben gehad, wel fijn dat we dan wel van elkaar weten hoe we ons voelen.
    Haha, ja die vragen en dat toneelspel. Denk dat iedereen verbaasd is al wij straks aankondigen dat we zwanger zijn.

2. Hilary88

Ik ook, heel naar... Als onze dochter bij oma geslapen heeft ben ik zo blij als ik haar weer terug heb.

3. Hilary88

Tweede ronde na miskraam ook snel, wat fijn!!

4. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Denk dat mijn mensen ons voor gek verklaren :roflmao:

5. Hilary88

Hahaha, je hebt een dochter van 6 maanden zie ik. Leuk weinig leeftijdsverschil. Heb je straks veel plezier aan denk ik. Misschien in het begin pittig.

6. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Zwanger!

1 augustus
    May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5

2 augustus
    Suus2910 - 31 - zoon van 2

3 augustus
    Vivienne - 29 - dochter van mei '17
    Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand

4 augustus
    MilouR - - zoon van 1

5 augustus

6 augustus

7 augustus
    Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar
    Hillary88 - 29 - tweede kindje

8 augustus

9 augustus
    Izzie76 - 40 - vierde kindje

10 augustus
    Suus 83 - 34 - 3e kindje

11 augustus

12 augustus

13 augustus

14 augustus

15 augustus

------------------------------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (9)
    ------------------------------------------------------------------

Afspraken:

December
    05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn
    06 || May6513 - eerste echo
    14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts
    20 || MilouR - intake VK + echo

Januari
    01 ||
    02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK
    03 ||
    04 ||
    05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan

7. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hoe oud is jouw dochter/zoon?

8. Hilary88

Mijn dochter is nu 1.5 jaar. (20 maanden) Super bedankt dat je me op de lijst gezet hebt. Hilary is alleen met 1 l, mag ik het zelf aanpassen? Of wil jij dat doen?

Hebben jullie allemaal al contact gehad met de verloskundige of gynaecoloog? Ik denk dat ik pas over 2/3 weken bel. Voelt nog zo vroeg nu.

9. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh nee hoor, jullie mogen het allemaal zelf aanpassen. Ik ben niet de baas haha

Ik bel morgen de gyn voor een vroege echo. Vorige miskraam 6 weken met dode vrucht rondgelopen, ga ik niet weer doen.

10. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
  11. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Welkom Hilary ! Wat fijn dat je zo snel na je miskraam weer zwanger bent!

12. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hoe doen jullie die eerste echo? Nemen jullie man en kinderen mee?

Lijkt me wel leuk voor vriend om er ook bij te zijn, bij de eerste zijn we ook overal samen heen geweest. Maar ja, heb nu wel een baby erbij en geen familie ed in de buurt om op te passen of zo.

13. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    @Viviennee ja man en kind gaan mee. Man wil het liefst overal bij zijn en dochter gaat mee omdat dat gewoon even praktischer is :)

Ik moet alleen nog even de echoscopiste toefluisteren dat dochter echt nog niet mag weten wat er voor leuks in mama’s buik zit:roflmao:
    Die vertelt ALLES door, en aangezien ze graag nu zelf moeder wil worden (ze moet naar eigen zeggen alleen nog een man vinden :roflmao:) zal ze het zéker rondbazuinen.
    Dus we gaan “gewoon op controle voor mama’s buik” na de operatie van vorige maand.

Ik kan echt niet wachten, ben echt de dagen aan het aftellen tot de eerste echo :rolleyes:

Citroentje93 vindt dit leuk.
  14. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Jaaa jij mag al bijna. Ik ben reuze benieuwd wanneer ik mag.

May6513 vindt dit leuk.
  15. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Hoop ook gauw voor je!

16. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier gaan man en ik de eerste keer alleen. Tis een lange intake 45 min met een echo dus dat is niks voor ze. Oudste zit op school en de jongste gaat naar de opvang

17. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ben jij dan 6 weken? Eerder is ook niet echt zinvol, hmm. Zou liever morgen gaan :')

18. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    @Hilary88 welkom!
    Ik las je verhaal en het kon zo van mij zelf zijn over je miskraam en nu weer zwanger ik heb 7weken geleden een miskraam gehad,3 weken erna ongesteld en nu dan zwanger! Spannend!

Ik hoop ook snel te weten wanneer de intake is! Bij ons is het zeker dat we daarna via het ziekenhuis gevolgd gaat worden. Maar hoe of wat horen we bij de intake. Ik wil de verloskundige heel graag betrekken bij deze zwangerschap, vandaar dat we via hen wel de intake doen! Onze jongste dochter is met veel complicaties geboren en heeft daardoor een hele slechte start gehad! Met een spoedkeizersnede geboren en daar bleek dat als het een uur later was geweest ze het niet had gehaald! Met onze dochter gaat het nu goed gelukkig! Nog steeds volgt ze een revalidatietraject en moet ze haar energie goed verdelen over de dag. Wat ze precies heeft weten ze niet, maar het gaat steeds beter.
    Vandaar dat we goed gevolgd gaan worden bij deze zwangerschap, maar daar heb ik alle vertrouwen in!

19. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Wat gaat het al snel hier dames! Gezellig..ik werd net wakker en deed een testje en heb eindelijk een knaller met de Kruidvat 2v5 ! Mooi om te zien en je word er idd heel gelukkig van. De CB gaf net nog steeds 1 a 2 weken aan dus ik denk dat ik nu pas net 4 weken ben en dacht er aan om mijn afspraak met de verloskundige te verzetten van 16 december naar 23e ! Zodat we toch een mooi kloppend hartje kunnen horen hopelijk !

Kwaaltjes tot nu toe : avond misselijkheid vooral na het avond eten :|:| heel erg moe, heb het ook super koud. Ik kan niet meer tegen mijn eigen lievelingsparfum !:$ En die draag ik al zeker 6 jaar lang haha zo gek is dat.
    Daar naast nog niks bijzonders volgens mij..wel veel geluiden en gerommel in mijn buikje.

Trouwens de foto gemaakt na 1.5 minuut na 3 a minuten knalde hij heel mooi maar geen foto van genomen lig weer op bed moet vroeg op !

Bijgevoegde bestanden:

20. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Hey Citroentje jij ook hier! Wat leuk! En wat een mooie kruidvat test! Jij had ook van die vage nietszeggende action testen toch? Ik heb ze ook en daar waar de action test echt een heel vaag laf streepje geeft, was mijn kruidvat test al tijdens het doorlopen een streepje aan t vormen die in heel duidelijk kon zien.

Ik ga zonder mijn kinderen heen, die vertellen we het pas als alles goed en wel 12 weken zit. Mijn jongste dochter ( 16 jaar...niet maanden) weet wel dat we bezig zijn met proberen, de troela heeft in mijn nachtkastje een zwangerschaps test gevonden en vroeg direct wat daar de bedoeling van was, dus ik heb het haar maar eerlijk verteld en ze vond het echt geweldig. Of haar zussen en broer ook een gat in de luch springen is nog maar de vraag, ik gok dat die nog wel eens lekker puberaal egocentrisch gaan reageren maar dat is niet erg, ik geloof dat ik ook een rolberoerte zou hebben gehad als mijn moeder toen ik puber was nog even zwanger was geworden.

LollyLolbroek86, MilouR, knofje en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina