Ja, zeker, heel leuk en spannend, en dubbel. Maar we zijn heel blij. Fijn is dat he? Even je hartluchten hier. Vind het rot dat veel een miskraam hebben gehad, wel fijn dat we dan wel van elkaar weten hoe we ons voelen. Haha, ja die vragen en dat toneelspel. Denk dat iedereen verbaasd is al wij straks aankondigen dat we zwanger zijn.
Ik ook, heel naar... Als onze dochter bij oma geslapen heeft ben ik zo blij als ik haar weer terug heb.
Hahaha, je hebt een dochter van 6 maanden zie ik. Leuk weinig leeftijdsverschil. Heb je straks veel plezier aan denk ik. Misschien in het begin pittig.
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 2 augustus Suus2910 - 31 - zoon van 2 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - - zoon van 1 5 augustus 6 augustus 7 augustus Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar Hillary88 - 29 - tweede kindje 8 augustus 9 augustus Izzie76 - 40 - vierde kindje 10 augustus Suus 83 - 34 - 3e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (9) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo 14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts 20 || MilouR - intake VK + echo Januari 01 || 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 03 || 04 || 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan
Mijn dochter is nu 1.5 jaar. (20 maanden) Super bedankt dat je me op de lijst gezet hebt. Hilary is alleen met 1 l, mag ik het zelf aanpassen? Of wil jij dat doen? Hebben jullie allemaal al contact gehad met de verloskundige of gynaecoloog? Ik denk dat ik pas over 2/3 weken bel. Voelt nog zo vroeg nu.
Oh nee hoor, jullie mogen het allemaal zelf aanpassen. Ik ben niet de baas haha Ik bel morgen de gyn voor een vroege echo. Vorige miskraam 6 weken met dode vrucht rondgelopen, ga ik niet weer doen.
Hoe doen jullie die eerste echo? Nemen jullie man en kinderen mee? Lijkt me wel leuk voor vriend om er ook bij te zijn, bij de eerste zijn we ook overal samen heen geweest. Maar ja, heb nu wel een baby erbij en geen familie ed in de buurt om op te passen of zo.
@Viviennee ja man en kind gaan mee. Man wil het liefst overal bij zijn en dochter gaat mee omdat dat gewoon even praktischer is Ik moet alleen nog even de echoscopiste toefluisteren dat dochter echt nog niet mag weten wat er voor leuks in mama’s buik zit Die vertelt ALLES door, en aangezien ze graag nu zelf moeder wil worden (ze moet naar eigen zeggen alleen nog een man vinden ) zal ze het zéker rondbazuinen. Dus we gaan “gewoon op controle voor mama’s buik” na de operatie van vorige maand. Ik kan echt niet wachten, ben echt de dagen aan het aftellen tot de eerste echo
Hier gaan man en ik de eerste keer alleen. Tis een lange intake 45 min met een echo dus dat is niks voor ze. Oudste zit op school en de jongste gaat naar de opvang
@Hilary88 welkom! Ik las je verhaal en het kon zo van mij zelf zijn over je miskraam en nu weer zwanger ik heb 7weken geleden een miskraam gehad,3 weken erna ongesteld en nu dan zwanger! Spannend! Ik hoop ook snel te weten wanneer de intake is! Bij ons is het zeker dat we daarna via het ziekenhuis gevolgd gaat worden. Maar hoe of wat horen we bij de intake. Ik wil de verloskundige heel graag betrekken bij deze zwangerschap, vandaar dat we via hen wel de intake doen! Onze jongste dochter is met veel complicaties geboren en heeft daardoor een hele slechte start gehad! Met een spoedkeizersnede geboren en daar bleek dat als het een uur later was geweest ze het niet had gehaald! Met onze dochter gaat het nu goed gelukkig! Nog steeds volgt ze een revalidatietraject en moet ze haar energie goed verdelen over de dag. Wat ze precies heeft weten ze niet, maar het gaat steeds beter. Vandaar dat we goed gevolgd gaan worden bij deze zwangerschap, maar daar heb ik alle vertrouwen in!
Wat gaat het al snel hier dames! Gezellig..ik werd net wakker en deed een testje en heb eindelijk een knaller met de Kruidvat 2v5 ! Mooi om te zien en je word er idd heel gelukkig van. De CB gaf net nog steeds 1 a 2 weken aan dus ik denk dat ik nu pas net 4 weken ben en dacht er aan om mijn afspraak met de verloskundige te verzetten van 16 december naar 23e ! Zodat we toch een mooi kloppend hartje kunnen horen hopelijk ! Kwaaltjes tot nu toe : avond misselijkheid vooral na het avond eten heel erg moe, heb het ook super koud. Ik kan niet meer tegen mijn eigen lievelingsparfum ! En die draag ik al zeker 6 jaar lang haha zo gek is dat. Daar naast nog niks bijzonders volgens mij..wel veel geluiden en gerommel in mijn buikje. Trouwens de foto gemaakt na 1.5 minuut na 3 a minuten knalde hij heel mooi maar geen foto van genomen lig weer op bed moet vroeg op !
Hey Citroentje jij ook hier! Wat leuk! En wat een mooie kruidvat test! Jij had ook van die vage nietszeggende action testen toch? Ik heb ze ook en daar waar de action test echt een heel vaag laf streepje geeft, was mijn kruidvat test al tijdens het doorlopen een streepje aan t vormen die in heel duidelijk kon zien. Ik ga zonder mijn kinderen heen, die vertellen we het pas als alles goed en wel 12 weken zit. Mijn jongste dochter ( 16 jaar...niet maanden) weet wel dat we bezig zijn met proberen, de troela heeft in mijn nachtkastje een zwangerschaps test gevonden en vroeg direct wat daar de bedoeling van was, dus ik heb het haar maar eerlijk verteld en ze vond het echt geweldig. Of haar zussen en broer ook een gat in de luch springen is nog maar de vraag, ik gok dat die nog wel eens lekker puberaal egocentrisch gaan reageren maar dat is niet erg, ik geloof dat ik ook een rolberoerte zou hebben gehad als mijn moeder toen ik puber was nog even zwanger was geworden.