Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Wat verdrietig, heel veel sterkte! En voor de toekomst veel geluk!

2. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Haha vind het zo leuk hoeveel hier gekletst wordt! Even een dagje werken en ik heb 60 berichten te lezen:roflmao:

Iemand zei iets over nattigheid in de onderbroek. Nou dat heb ik dus ook! Viel mij ook niet op als zwangerschapsgerelateerd, maar nu je het zegt, ik heb het sinds een week of 1,2.......
    En sinds vandaag enorme rugpijn..... hoort dat er ook bij?

Hoe was je echo @Nenna185 ?

3. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Help ik ben zo stom geweest om toch te gaan testen. En hoewel het streepje erg duidelijk is, is het toch echt lichter dan de test van zondag....

Bovenste zondag onderste nu

Bijgevoegde bestanden:

4. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Oh ik zie nu ineens je berichtje voorbij komen! Wat fijn dat het op de goede plek zit!!!!! Gefeliciteerd!

5. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Oh neee!! Wat ontzettend klote...... ondanks de niet ideale situatie blijft het toch heel verdrietig....
    Sterkte en heel veel succes in de toekomst!

6. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Och die enorme testdrang toch ook:)
    Ik vind het een prima test hoor! Misschien net iets meer gedronken? Of de test droogt net iets anders.. ik zou mij nog niet al te druk maken, maar ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk!

7. Lola23

Lola23 Lid

2 okt 2017
    84
    24
    8
    Vrouw
    Ik had gisteren heel de dag ook erge rug pijn aan m'n onderrug is vandaag weer weg. Hoort er vast bij:D

8. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Fijn, een goede echo!:thumup:
    Ik wil graag bv geven. Bij mijn jongste heb ik 13 maanden bv gegeven, toen wilde ze niet meer. Heb in het begin wel hulp gehad van een lactatiekundige.

9. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Heel veel sterkte gewenst:(

10. Orselia

Orselia Lid

24 jun 2017
    89
    40
    18
    Vrouw
    Oh nee ChloeSiere... :cry:

11. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Ik vind het een mooie test hoor, zat bij mij vorige week soms meer verschil in (ik test niet meer, vorige week zijn ze opgemaakt):|

12. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Testdrang is erg aanwezig ja! Mijn NOD is morgen pas ik denk dat het daardoor komt.
    Ik heb een nieuwe test gedaan (ja heel obsessief) en deze is weer donkerder. Ik heb dus net een mindere test getroffen. En nu stop ik gewoon met testen. Het heeft geen zin om mij hier druk om te maken.

MilouR en knofje vinden dit leuk.
  13. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Verstandig om niet meer te testen! Mijn NOD is morgen dus ik dacht nog eentje dan. Nu spijt van. Ik heb weer een nieuwe gedaan en het blijkt gewoon een mindere test te zijn. Bij de nieuwe test is de teststreep donkerer dan de controlestreep. Voor mij is dan ook het moment gekomen dat ik moet stoppen met testen!

14. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik beloof jullie dit is de laatste!

Nieuwe test gedaan. Er zat blijkbaar een mindere test in het doosje. De onderste kan niet duidelijker. ( is de rechtste) mijn foto's worden steeds gedraaid bij uploaden

Dus wat hebben we hier van geleerd? Stoppen met testen!!:D

Bijgevoegde bestanden:

Viviennee en knofje vinden dit leuk.
  15. Yaritza

Yaritza Lid

2 dec 2017
    19
    10
    3
    Vrouw
    Goed plan!:thumup:

16. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh ja Minke heb ik ook, en kreeg vandaag Ramona, Vivienne en euh.. Roxanne.

Vond Ellemijn niet zo leuk, totdat ik hem aan zag, toch wel leuk. Wil straks Jade ook nog :')

17. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Och nee zeg :cry: Had je topic eerder ook al gelezen, leek me een mooie toekomst ook al is de vader wie hij is. Sterkte!

18. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.843
    1.354
    113
    Wat verdrietig @ChloeSiere , ondanks dat de situatie niet ideaal was, was het kindje door jou wel gewenst.

Wat fijn dat het op de goede plek zit! Lekker van genieten!

Borstvoeding:
    bij de oudste 15 maanden borstvoeding gegeven, de jongste krijgt nog steeds. Wil het dus weer graag proberen. Deze keer ga ik wel sneller beginnen om de baby aan de fles te laten wennen (melk kolven), heb dat bij de jongste niet gedaan (te laat in ieder geval) en die weigert de fles pertinent.
    Bij de oudste vond ik het wel handig dat ik kon zeggen, ben een dagje weg, er staat afgekolfde melk in de koelkast.

19. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Nenna! Wanneer mag jij weer?

Zo rot hoe je dan twee van die uitersten door elkaar krijgt. Miskraam / goede echo. Mja. C'est la vie.

20. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Bv wilde hier niet. Zij wilde wel heel graag en deed fantastisch haar best, maar van mijn kant lukte het niet goed. In de weer met zo'n blaasding en tepelhoedjes maar t was nog steeds bagger, en ondertussen lag zij elke keer een half uur aan de tiet om eten te krijsen. Kon het op een gegeven moment echt niet meer hebben, zo zielig vond ik het.

Wil nu aan het eind van de zwangerschap wat proberen te kolven zodat de volgende iig iets heeft.

Deel Deze Pagina