Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 Orselia - 30 - 1e kindje 2 augustus Suus2910 - 31 - zoon van 2 Bloem2015 - 29 - dochter van 3 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje Palmpje - 32 - 1e kindje Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus Kimberley - 37- 3e kindje (5e samen) 6 augustus Bozoe - 25 - dochter januari '17 7 augustus Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar Hilary88 - 29 - dochter 1,5 MammaR - 27 - dochter van 2 jaar en 10 maanden so blessed - 27 - zoontje 1 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje 9 augustus Izzie76 - 40 - vierde kindje 10 augustus Suus 83 - 34 - 3e kindje Mooneyglow - 25 - 2e kindje Xxmamaxx2016 - 25 - 3e kindje 11 augustus 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje MissFlower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje 15 augustus ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (25) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo. 06 || so blessed - extra vroege echo 09 || Palmpje - eerste echo 13 || Vivienne - tweede echo gyn 14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts 18 || Palmpje - echo fertiliteitsarts 18 || kleinebeer - gynaecoloog + echo 20 || MilouR - intake VK + echo 20 || so blessed - intake VK + echo 21 || knofje - intake vk + echo 22 || Suus83 - intake Vk + echo 22 || Mooneyglow - intake Vk + echo 23 || Korenbloem86 - intake + echo 27 || Hilary88 - intake VK + echo 27 || kimberley1980 - vk thuis 28 || Envy91 - intake VK + echo 29 || kimberley1980 - vroedvrouw zk 29 || LollyLolbroek - eerste echo Januari 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan 12 || Hilary88 - Termijnecho 22 || kimberley1980 - gyn 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy Weer iemand eruit Niet leuk om te doen
Goed, ik wilde niets zeggen want mijn mening gaat deze kwestie echt niet helpen. Maar goed, ik vind het evengoed jammer dat je het nu ineens zo kut vindt allemaal dat je de groep helemaal uit gaat. Je kan ook gewoon vanaf nu over mij heen gaan lezen ofzo.
BV ga ik hier ook weer doen. Bij beide met zes maand gestopt (werkte nogal veel uur en dat kolven op t werk is niet echt Mn ding dus had ik niet genoeg dus na een half jaar kregen ze kV) K ga nu wel zien tot hoe lang ik ga voeden Iedereen een leuke sinterklaasavond gehad? Hier waren de kinderen hartstikke blij. Zo leuk die koppies maar ben blij dat t achter de rug is en ze vanaf nu weer rustiger worden
@Nenna185 wat fijn een goede echo!! @Envy91 nou niet meer testen hoor, het zit heus wel goed! Ik doe ook niet meer, als ik niet zwanger was dan was ik allang ongesteld We hebben net heerlijk sinterklaas gevierd, de kids goed verwend!! Ik had mij online aangemeld en werd vanavond nog terug gebeld en heb 3 jan een afspraak voor intake
Ik hoop zo voor je dat deze bevalling een mooie ervaring wordt! Samen met je oude verloskundige. Fijn dat je zi’n vertrouwen in haar hebt. Goed dat je ook vertrouwen in je bevalling hebt (duurt nog veeeeeeeeeels te lang als ik er zo over na denk) en spanning is heel logisch! Mijn bevallingservaring koester ik zeker! Ook omdat het nooit meer gaat gebeuren. Mn kraamhulp had 30 jaar na haar bevalling nog steeds last van haar stuitje, dus heb mezelf er ook een beetje bij neergelegd. Voel het alleen op bepaalde momenten.
Heb er nog wat klaarliggen van de vorige keer haha. Valerie staat nu heel hoog. Als het een jongen is wordt het moeilijk.
Jazeker! Meisjes (eerste) naam zijn we 100% uit. Jongens op zich ook wel, maar hou Mn oren en ogen open naar een leukere
@MammaR jeetje wat een verhaal! Ik hoop echt dat deze x een positieve ervaring wordt en dat wat je ervan verwacht.... Hier zijn we eruit zowel voor een jongen als voor een meisje weten we de naam Verloopt veel ste soepel
@ChloeSiere ooh nee wat naar. Heel veel sterkte! @Viviennee jaa ze hebben zoveel leuke, ik twijfel nu een beetje of ik nog wat zal halen of wacht tot de nieuwe collectie. Ik heb met andere merken en (wibra, hebben ook vaak leuke dingen voor een spotprijsje) opzich wel genoeg winterkleding haha. Aah soms gaat het idd gewoon niet en dan is het toch belangrijker dat ze wat eten! Persoonlijk vond ik bv echt ideaal, altijd op de juiste temperatuur en als ze s'nachts wat willen drinken geen gedoe met flesjes maken. Pfoe namen, ik weet het echt niet. Vorige keer wist ik al gelijk dat het een meisje werd en waren we het al heel snel eens over de naam. Maar nu ik heb geen idee, ik denk dat we de geslachts echo maar afwachten en dan eens gaan bedenken. Mijn man vindt Feline heel leuk, ik opzich ook wel maar weet het nog niet zo goed. Sinterklaas was echt super leuk, wel helemaal uitgeteld nu. Wordt niet laat vanavond haha.
Iemand waarmee ik samen de miskraam had heeft nu ook lichtpositief getest, maar zou op 16 aug uitkomen. Zouden jullie het heel verschrikkelijk vinden als zij hier mee komt doen mocht het goed gaan bij haar?
Hallo! Het is nog heeel onwerkelijk en nog totaal niet geland, maar ik mag mij hier melden! Ik heb al wel door dat jullie heel veel praten. Ik hoop dat ik dat een beetje bij ga houden, maar ik ben al een klein beetje bang dat dat helaas niet gaat lukken..... Volgens mijn berekeningen ben ik 13/14/15 augustus uitgerekend iig.
@Envy91 : Ja. Ik ga voor de naam Merlijn . Als het een meisje wordt Lotus of Elizabeth (roepnaam Lizzy). Borstvoeding: waarschijnlijk niet. Ik ben in het ziekenhuis bevallen en lag hier 24 uur. Hugo hapte niet goed aan en ik had er de ballen verstand van. Na een paar uur waren mijn tepels he-le-maal kapot en smeekte ik 's nachts bij een zuster om flesvoeding. Daarnaast kan ik niet lang borstvoeding geven, omdat ik na een aantal weken weer zal starten met medicatie en dit niet samen gaat. Gaan jullie voor een thuisbevalling of een ziekenhuisbevalling?
Ziekenhuisbevalling hier. Ik had bij de eerste een ruggen prik en yesss please, doe mij die maar weer