Uitgerekend 1 t/m 15 augustus 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Viviennee, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

zo sint is weer weg :roflmao: altijd beetje jaloers op die man. wij rennen en betalen ons scheel. en er word heel hard dank je wel sinterklaasje gezongen hahaha

hier in België is thuisbevallen niet standaard. maar ik hoop net als bij lynn het wel te kunnen doen.
    dylano is in het ziekenhuis geboren. was na 2 uur weer thuis en al te zorgen voor iedereen en te poetsen. top bevallingen. zonder pijn bestrijding..

tja namen wordt wel een dingetje maar gelukkig nog even om over na te denken

MilouR vindt dit leuk.
  2. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Namen .. voor een meisje hebben we er 20. Maar een jongen word lastig gezien onze eisen. Al onze namen beginnen met de M en dat willen we dus weer. En het liefst iets wat niet veel voorkomt oid. Zal later als de zwangerschap verder is wel de naam van mijn zoon hier vertellen , kent vast niemand van jullie haha.

Ik moet in het ziekenhuis vanwege de schouderdystocie bij M toen. Wou graag thuis maar helaas.
    (Nou was de ruggenprik wel hemels!)

Ik heb er ook geen bezwaar tegen vivienne

3. so blessed

so blessed Bekend lid

1 jun 2015
    683
    441
    63
    @Nenna185 wat fijn! Toch opgelucht verder kunnen nu dan. Ben blij voor je!

@Izzie76 Ik hoop dat je toch nog besluit om terug mee te schrijven. Soms komen er discussies op gang en ik begrijp wel hoe je het opvat maar soms is het beter to agree to disagree. Ieder z’n mening en het zou zonde zijn als je nu hierdoor de kans mist om met dames die in hetzelfde schuitje zitten mee te kletsen en samen met elkaar naar een heleboel mooie dingen toe te leven. Hopelijk bedenk je je en anders veel geluk :)

Suus83, Suus2910 en knofje vinden dit leuk.
  4. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Ik wilde voor een meisje heel graag een bloemen naam, mocht niet.

We hadden al een tijdje een jongens naam en een meisjes naam. Voor een meisje hadden we Tess en voor een jongen Daan. Onlangs is een collega bevallen van een dochter genaamd Tess.. en de zoon die ze al had? Juist die heette Daan.
    Back to the drawing board!

5. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oh balen zeg :eek: Ik zou 't alleen misschien toch wel doen. Kende nu ook iemand met deze naam, maar ja, ons kind was toch echt die naam ook.

6. Orselia

Orselia Lid

24 jun 2017
    89
    40
    18
    Vrouw
    Zo hebben wij ook een jongensnaam bovenaan ons lijstje staan, Ezra. En zo heet het jongste zoontje van een voormalig goede vriendin...
    Maar is voor ons geen reden om het niet te doen. Het is niet zo dat ze er patent op hebben ofzo :p

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Namen tja moeilijk, ik ga er pas over nadenken als we weten wat het word denk ik. Heb wel een jongensnaam al tijdje in mijn hoofd maar geen idee wat mijn vriend daar van vind. Mijn andere 3 hebben ook namen die weinig voorkomen, op hun school van 300 leerlingen zijn ze de enige die zo heten. Vertel na de 12 weken de namen wel ivm bekendheid ofzo Haha. Namen voor de baby hou ik voor mezelf en mijn vriend gedurende zwangerschap

8. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

goodmorningggg allemaal, gaat het allemaal met de kwaaltjes en dingetjes, hier alleen zere boobs en me humeur is niet al te gezellig :D

vandaag kindjes vrij, nu al oververmoeid dus word een lange dag haha..

9. MilouR

MilouR Bekend lid

17 okt 2017
    566
    433
    63
    Vrouw
    Hier eigenlijk geen kwaaltjes. Wel een constant uitgezette buik en mijn humeur is niet altijd fantastisch. 's Avonds vroeger moe, maar verder voel ik me nog he-le-maal niet zwanger :$

Succes met je lange dag :D

kimberley1980 vindt dit leuk.
  10. Orselia

Orselia Lid

24 jun 2017
    89
    40
    18
    Vrouw
    Geniet ervan. ;) ik ben de misselijkheid nu al behoorlijk zat. :(

11. knofje

knofje Actief lid

26 aug 2008
    130
    74
    28
    nijmegen
    Goedemorgen, ook hier is de misselijkheid hetgeen wat mij het meest in de weg zitAl ben ik ook heel erg verkouden en las dat dit ook een kwaaltje kan zijn!
    Verder vet haar:mad: en enorm moe:confused:
    Rugpijn is gelukkig weer verdwenen:thumup: en af en toe wat steekjes in mijn buik en oh ja natuurlijk, pijnlijke borsten:eek:
    Maar we klagen niet natuurlijk;)gek genoeg stelt het mij wel gerust

Klopt het @May6513 en @so blessed dat jullie je eerste echo hebben vandaag? Spannend! Veel succes!

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    Denk dat ik ook wel snel buikje krijg, heb nu al steeds bollere buik vooral in de avond; dit is ook mijn vierde, bij de derde had ik met 16 weken al aardig buikje dus ben benieuwd wanneer die echt gaat groeien.

Gaan jullie ook een combinatie test of nipt test doen?

13. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Hier zijn de kinderen ook vrij maar Mn man ook dus we maken een gezellig dagje vandaag
    Kids lekker spelen met t nieuwe speelgoed

Hier weinignkwaaltjes behalve maagzuur
    Vet haar en moe.

@MissFlower hier gaan we nipt doen bij andere twee niet gedaan maar nu dus wel

14. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Jaaa vanmiddag laat pas een echo. Duurt nog ff helaas. Heb ik wat om de hele dag naar uit te kijken :D

En ja we willen wel nipt/combitest

Envy91, Bloem2015 en knofje vinden dit leuk.
  15. Bloem2015

Bloem2015 Lid

27 nov 2017
    40
    18
    8
    Vrouw
    Hoi meiden

Hier nog geen idee wat betreft namen! Voor een meisje komt het wel snel goed denk ik, een jongen maak ik me meer zorgen over:$

Hier wordt de misselijkheid steeds erger, voel me s'ochtends echt beroerd... Maar inderdaad @knofje we klagen niet natuurlijk:roflmao:

16. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Doe je beide?

17. Nenna185

Nenna185 Bekend lid

24 okt 2015
    691
    345
    63
    Wij doen geen test.. bij M ook niet gedaan.
    Enige wat hij "mankeert" is KMA en flapoortjes. Maar dat maakt hem, hem!

Ik heb de 19e nog een extra echo bij de vk! Ivm mijn bbz. Erg vervelend nu elke 2 wk een echo! Ik ben aan het werk kan iemand het op de lijst zetten? Anders doe ik het vanavond laat even

18. 1612

1612 Bekend lid

19 jan 2013
    511
    37
    28
    NULL
    NULL
    Ooo spannend meiden! Al de eerste echo. Veel succes /plezier.

Wij willen ook een nipttest laten doen. Bij de vorige 2 niets gedaan.

Als de naam echt je favoriet is zou ik die gewoon geven hoor.

Kwaaltjes, veel boeren, hele onrustige buik. Veel gerommel en zere boobies. Weet niet eens meer waar ik de vorige keren last van had.

19. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Nee nipt of combi, bij de vorige combi gedaan. Maar wie weet nu nipt. Toen was dat nog niet echt... Even zien wat het zh zegt bij de intake.

20. May6513

May6513 Actief lid

15 okt 2017
    437
    238
    43
    Vrouw
    Leuk nog een extra echo!
    Hoezo krijg je die nu? Het zit toch al op de juiste plek? Is er nu nog iets wat gecheckt moet worden ivm je bbz?

Deel Deze Pagina