zo sint is weer weg altijd beetje jaloers op die man. wij rennen en betalen ons scheel. en er word heel hard dank je wel sinterklaasje gezongen hahaha hier in België is thuisbevallen niet standaard. maar ik hoop net als bij lynn het wel te kunnen doen. dylano is in het ziekenhuis geboren. was na 2 uur weer thuis en al te zorgen voor iedereen en te poetsen. top bevallingen. zonder pijn bestrijding.. tja namen wordt wel een dingetje maar gelukkig nog even om over na te denken
Namen .. voor een meisje hebben we er 20. Maar een jongen word lastig gezien onze eisen. Al onze namen beginnen met de M en dat willen we dus weer. En het liefst iets wat niet veel voorkomt oid. Zal later als de zwangerschap verder is wel de naam van mijn zoon hier vertellen , kent vast niemand van jullie haha. Ik moet in het ziekenhuis vanwege de schouderdystocie bij M toen. Wou graag thuis maar helaas. (Nou was de ruggenprik wel hemels!) Ik heb er ook geen bezwaar tegen vivienne
@Nenna185 wat fijn! Toch opgelucht verder kunnen nu dan. Ben blij voor je! @Izzie76 Ik hoop dat je toch nog besluit om terug mee te schrijven. Soms komen er discussies op gang en ik begrijp wel hoe je het opvat maar soms is het beter to agree to disagree. Ieder z’n mening en het zou zonde zijn als je nu hierdoor de kans mist om met dames die in hetzelfde schuitje zitten mee te kletsen en samen met elkaar naar een heleboel mooie dingen toe te leven. Hopelijk bedenk je je en anders veel geluk
Ik wilde voor een meisje heel graag een bloemen naam, mocht niet. We hadden al een tijdje een jongens naam en een meisjes naam. Voor een meisje hadden we Tess en voor een jongen Daan. Onlangs is een collega bevallen van een dochter genaamd Tess.. en de zoon die ze al had? Juist die heette Daan. Back to the drawing board!
Oh balen zeg Ik zou 't alleen misschien toch wel doen. Kende nu ook iemand met deze naam, maar ja, ons kind was toch echt die naam ook.
Zo hebben wij ook een jongensnaam bovenaan ons lijstje staan, Ezra. En zo heet het jongste zoontje van een voormalig goede vriendin... Maar is voor ons geen reden om het niet te doen. Het is niet zo dat ze er patent op hebben ofzo
Namen tja moeilijk, ik ga er pas over nadenken als we weten wat het word denk ik. Heb wel een jongensnaam al tijdje in mijn hoofd maar geen idee wat mijn vriend daar van vind. Mijn andere 3 hebben ook namen die weinig voorkomen, op hun school van 300 leerlingen zijn ze de enige die zo heten. Vertel na de 12 weken de namen wel ivm bekendheid ofzo Haha. Namen voor de baby hou ik voor mezelf en mijn vriend gedurende zwangerschap
goodmorningggg allemaal, gaat het allemaal met de kwaaltjes en dingetjes, hier alleen zere boobs en me humeur is niet al te gezellig vandaag kindjes vrij, nu al oververmoeid dus word een lange dag haha..
Hier eigenlijk geen kwaaltjes. Wel een constant uitgezette buik en mijn humeur is niet altijd fantastisch. 's Avonds vroeger moe, maar verder voel ik me nog he-le-maal niet zwanger Succes met je lange dag
Goedemorgen, ook hier is de misselijkheid hetgeen wat mij het meest in de weg zitAl ben ik ook heel erg verkouden en las dat dit ook een kwaaltje kan zijn! Verder vet haar en enorm moe Rugpijn is gelukkig weer verdwenen en af en toe wat steekjes in mijn buik en oh ja natuurlijk, pijnlijke borsten Maar we klagen niet natuurlijkgek genoeg stelt het mij wel gerust Klopt het @May6513 en @so blessed dat jullie je eerste echo hebben vandaag? Spannend! Veel succes!
Denk dat ik ook wel snel buikje krijg, heb nu al steeds bollere buik vooral in de avond; dit is ook mijn vierde, bij de derde had ik met 16 weken al aardig buikje dus ben benieuwd wanneer die echt gaat groeien. Gaan jullie ook een combinatie test of nipt test doen?
Hier zijn de kinderen ook vrij maar Mn man ook dus we maken een gezellig dagje vandaag Kids lekker spelen met t nieuwe speelgoed Hier weinignkwaaltjes behalve maagzuur Vet haar en moe. @MissFlower hier gaan we nipt doen bij andere twee niet gedaan maar nu dus wel
Jaaa vanmiddag laat pas een echo. Duurt nog ff helaas. Heb ik wat om de hele dag naar uit te kijken En ja we willen wel nipt/combitest
Hoi meiden Hier nog geen idee wat betreft namen! Voor een meisje komt het wel snel goed denk ik, een jongen maak ik me meer zorgen over Hier wordt de misselijkheid steeds erger, voel me s'ochtends echt beroerd... Maar inderdaad @knofje we klagen niet natuurlijk
Wij doen geen test.. bij M ook niet gedaan. Enige wat hij "mankeert" is KMA en flapoortjes. Maar dat maakt hem, hem! Ik heb de 19e nog een extra echo bij de vk! Ivm mijn bbz. Erg vervelend nu elke 2 wk een echo! Ik ben aan het werk kan iemand het op de lijst zetten? Anders doe ik het vanavond laat even
Ooo spannend meiden! Al de eerste echo. Veel succes /plezier. Wij willen ook een nipttest laten doen. Bij de vorige 2 niets gedaan. Als de naam echt je favoriet is zou ik die gewoon geven hoor. Kwaaltjes, veel boeren, hele onrustige buik. Veel gerommel en zere boobies. Weet niet eens meer waar ik de vorige keren last van had.
Nee nipt of combi, bij de vorige combi gedaan. Maar wie weet nu nipt. Toen was dat nog niet echt... Even zien wat het zh zegt bij de intake.
Leuk nog een extra echo! Hoezo krijg je die nu? Het zit toch al op de juiste plek? Is er nu nog iets wat gecheckt moet worden ivm je bbz?