Oja en een uitgebreider bevallingsverhaal... Heb nu toch niks beters te doen . Sorry voor het lange verhaal!!!! -> je kunt doorscrollen 3,5 uur dus vanaf de eerste wee. ________________________________ Midden in de nacht werd ik wakker met een natte onderbroek. Hier had ik geen bedenkingen bij, had immers een week ervoor eenmalig een incontinentie probleempje meegemaakt met deze 4ponder. Dus schone onderbroek aan en weer gaan slapen. Om 6:30 uur had ik weer een natte onderbroek, maar verder niks geks. Om 7:30 uur startte de weeën en mijn man nog lachen. Ze kwamen direct elke 5 minuten en volgens blaadje verloskundige moest dit 2 uur aanhouden, voordat ik mocht bellen. Mijn man nog naar de supermarkt gestuurd... Terwijl hij om 8:00 uur naar de supermarkt was, kwamen de weeën al om de 3 minuten en belde ik zelf de verloskundige. Ik bleek al 5 centimeter ontsluiting te hebben. Ik wilde graag thuis bevallen, maar door het gelach van mijn man werd ik wat onzeker en dus toch maar voor het ziekenhuis gekozen (rit van 25 minuten). Puffend in de auto: "pff, pff, pffff. Pff, pff, pfff). Eenmaal bij het ziekenhuis moest ik eerst een wee wegpuffen, voordat ik de auto uit wilde. Nog wel naar de kamer gelopen, rolstoel vond ik voor mietjes . Bleek al 8 centimeter ontsluiting te hebben en een uur na aankomst in het ziekenhuis had ik Hugo op mijn borst. Daarbij moet ik zeggen dat de bevalling te snel ging. Ik heb er weinig van meegekregen en de hartslag van Hugo daalde, waardoor er al contact was met de kinderarts. Voor hem was het ook niet goed. En de placenta wilde er niet uit, verloor veel bloed. Ik ben op eigen verzoek ook een nacht gebleven, terwijl ik al in de middag naar huis had gemogen. Hierdoor kies ik toch liever voor het ziekenhuis... De bevalling zelf ging prima, maar het had toch wel een flinke impact. Ook de eerste twee weken zelf vrij weinig kunnen doen.
Haha hoop het niet voor je maar 3,5 uur is wel snel ja, toch lees je ook wel dat een tweede of meer toch ook langer kunnen duren dus tja we zullen het we merken. Gelukkig duurt het nog een tijdje
Haha, ik zal een YouTube tutorial voor hem zoeken @Viviennee Ik heb ook pukkeltjes, maar dan op mijn bovenrug, borst en eentje in mijn hals . Nog even en ik lijk weer een puber!
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje Palmpje - 32 - 1e kindje Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - 11 augustus 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (14) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 09 || Palmpje - eerste echo 13 || Vivienne - tweede echo gyn 18 || Palmpje - echo fertiliteitsarts 18 || kleinebeer - gynaecoloog + echo 20 || MilouR - intake VK + echo 23 || Korenbloem86 - intake + echo 28 || Envy91 - intake VK + echo 29 || LollyLolbroek - eerste echo Januari 02 || Nenna185 - 10 weken echo + intake VK 03 || MissFlower - intake vk 04 || Denice93 - intake + eerste echo 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 25 || Denice93 - termijnecho
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje Palmpje - 32 - 1e kindje Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - 11 augustus 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje Anouk - 28 - 1e kindje 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (14) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: December 09 || Palmpje - eerste echo 13 || Vivienne - tweede echo gyn 18 || Palmpje - echo fertiliteitsarts 18 || kleinebeer - gynaecoloog + echo 20 || MilouR - intake VK + echo 23 || Korenbloem86 - intake + echo 28 || Envy91 - intake VK + echo 29 || LollyLolbroek - eerste echo 29 || Anouk - eerste echo + intake vk Januari 02 || Nenna185 - 10 weken echo + intake VK 03 || MissFlower - intake vk 04 || Denice93 - intake + eerste echo 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 25 || Denice93 - termijnecho
Dankjewel! Volgens mijn berekeningen zou ik ergens rond 13/14 augustus uitgerekend zijn. In juli ging het mis bij 5 weken dus vind het erg spannend!! Toen had ik heel veel buikpijn en nu eigenlijk nauwelijks op een krampje na...... ook de testen knallen en dd Clearblue loopt nu wel op naar 2-3. Denk dat ik nu toch echt wel wat vertrouwen moet gaan krijgen
Ja weet je, je doet er ook gewoon niets tegen. Heb zelf ook net een miskraam gehad, en kan wel bang in een hoekje gaan zitten huilen maar daar wordt het ook niet anders van. We moeten er maar gewoon vanuit gaan dat het goed zit!
Wauw wat is hier gebeurd Bevalling 1 duurde 10 uur en was heel relaxed haha weeën kwamen rustig op gang. Bevalling 2 duurde 5 uur. Langzame start en had daarna in 10 minuten de laatste 4 cm. Wel veel naweeën. Dus als ik mag kiezen, ga ik toch voor nr 1 Zwanger voelen.. nee niet echt.. voel mij vooral bleh, niet echt misselijk maar ook niet normaal haha. En dik.. jeetje na 14u ontploft mijn buik
Zo is het ook! Sta er nu ook veel relaxter in. Voelt goed dus doe lekker mijn ding en op naar de 29e!
Wauw @MissFlower en @MilouR dat kan nog weleens een pittig "dingetje" worden haha. Jullie gaan de kleine vast letterlijk uitpoepen
Voelt hier ook eigenlijk wel zoals de bij de eerste. Mijn vriend zei ook nog "Ik heb nu ook gewoon zin in de echo's, en om de angelsound er straks bij te pakken enzo." Met de vorige zwangerschap hadden we dat beide eigenlijk niet