Hoe gaan de mensen die in beide groepen zitten dat doen eigenlijk? Ga je dan ook in twee facebookgroepen en 2 whatsappgroepen later? Lijkt me niet bij te houden
Dat zie ik later wel. Weet uit ervaring dat er altijd een berg afvallen en het contact met iedereen anders is. Dus waar klikt het over een half jaar nog mee haha In de andere groep zitten er veel van mijn oude nod. En dat was een leuk groepje dus volg hun ook graag.
Hoihoi, ik wil ook graag meekletsen als jullie dat goed vinden. Ik ben ook uitgerekend op 16 augustus. Ben 28 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Heb in september helaas een miskraam gehad bij 8 weken. Ik vind het nog een beetje eng en superspannend, maar wil er gewoon vanuit gaan dat het nu goed zit.
Zwanger! 1 augustus Orselia - 30 - 1e kindje 2 augustus 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - 28 - 2e kindje Palmpje - 32 - 1e kindje Korenbloem86 - 31 - 3e kindje 5 augustus 6 augustus 7 augustus 8 augustus Streep - 29 - 2e kindje Noa23 - 26 - 1e kindje 9 augustus 10 augustus muisjes1980 - - Suus83 - 34 - 3e kindje xxmamaxx2016 - 25 - 3e kindje waarvan 1 engeltje (41 weken) 11 augustus 12 augustus kleinebeer - 26 - 2e kindje Missflower - 30 - 4e kindje 13 augustus Envy91 - 26 - 1e kindje Anouk - 28 - 1e kindje 14 augustus Lollylolbroek86 - 31 - 3e kindje Happy91 - 26 - 2e kindje Soto - 34 - 3e kindje 15 augustus Denice93 - - eerste kindje 16 augustus Mleenvs - 28 - 1e kindje ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (20) ------------------------------------------------------------------ December 09 || Palmpje - eerste echo 13 || Vivienne - tweede echo gyn 18 || Palmpje - echo fertiliteitsarts 18 || kleinebeer - gynaecoloog + echo 20 || MilouR - intake VK + echo 21 || Noa23 - intake + echo 22 || Suus83 - intake + echo vk 23 || Korenbloem86 - intake + echo 27 || kimberley1980 intake vk + echo? 28 || Envy91 - intake VK + echo 29 || LollyLolbroek - eerste echo 29 || Anouk - eerste echo + intake vk Januari 02 || Nenna185 - 10 weken echo + intake VK 03 || MissFlower - intake vk 04 || Denice93 - intake + eerste echo 31 || Korenbloem86 - 1e bijeenkomst Centering Pregnancy 25 || Denice93 - termijnecho @Sproettie, wat zijn jouw stats?
fb lijkt mij ook handig en zeker een geheime groep is veilig. toen met mijn dochter zijn wij eigelijk best snel overgestapt op fb en dat vind ik ook makkelijker om te reageren op iedereen. hier moet ik alles onthouden en dat lukt gewoon niet. voel mij dan zo slecht haha
Ik wil het liefst pas Facebook na een echo in januari maar laat jullie natuurlijk niet tegenhouden door mij
Vanmorgen nog een test gedaan en deze was lekker duidelijk Morgen gaan we het m’n moeder vertellen. Ben benieuwd, ze ziet altijd veel beren op de weg, maar dat is puur liefde en bezorgdheid. M’n broers en aanhang horen het met kerst en de rest ergens in januari denk ik.