Ja, als dat je allemaal niet uitmaakt zou ik het geld lekker in de zak houden, als het niet vergoed zou worden. Wij willen het niet
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 Orselia - - 2 augustus Suus2910 - 31 - zoon van 2 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - - zoon van 1 5 augustus 6 augustus 7 augustus Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar Hilary88 - 29 - dochter 1,5 8 augustus 9 augustus Izzie76 - 40 - vierde kindje 10 augustus Suus 83 - 34 - 3e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (9) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: November 30 || Vivienne - echo gyn December 05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo 14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts 20 || MilouR - intake VK + echo Januari 01 || 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 03 || 04 || 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan
Iemand vroeg met de vakantie. Wij hebben al voor 1 november de zomervakantie moeten doorgeven op het werk. Keek gisteren toevallig...Ben dan 34 weken haha. Dus qua reizen gaat 'm dat niet worden dan misschien een paar dagen centerparcs ofzo
M'n oploop ❤❤ ( hartjes staan op m'n IPhone) zaterdagmiddag de eerste hele vage test rond 13.00 gedaan, toen zag ik al wat maar ja de wens is zo groot dat die zelfs streepjes kan veroorzaken die er niet staan. Dus gisteren om 13.00 nog een x gedaan, niet te missen streepje en vandaag kon ik niet meer wachten tot 13.00 dus net om 9.00 met een gewone tweede plas getest
Zoo, mooie oploop hoor! Dan moet je maar even weer het hartje posten zodra we ze nodig zijn Dan kan ik ze kopieren.
Hoi @Palmpje, welkom. Wat super spannend zeg en wat stoer dat je het ouderschap alleen aan gaat. @Viviennee Wauw, wat ben ik jaloers, haha leuk dat je al zo snel mag langs komen. Als ik het zou vragen denk ik dat ik ook wel over een week of 2 zou mogen komen, maar ik denk dat ik dat liever niet wil. Heftig 6 weken met een dood vruchtje, met hoeveel weken is je miskraam op gang gekomen? @Izzie76 Mooi je testen Izzie super, is de onderstaande van de drie testen van vandaag?
Denk trouwens dat wij wel voor Nipt gaan, maar weet nog niet zeker. Ben op het moment echt stront verkouden, en toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik neusspray gebruikt. Nu zit ik helemaal in de rats. Kattenbak doe ik niet haha, mag mijn man doen. En de koffie beperk ik tot 2 per dag.
@Hilary ja de onderste is van negen uur vanochtend, de middelste van gisteren 13.00 en de bovenste was afgelopen zaterdag om 13.00
Wordt hier veel gekletst! Kattenbak heb ik sinds mijn 1e zwangerschap nooit meer aangeraakt doet mijn man! Verder ik drink amper tot zelden en ben gestopt met roken sinds de zwangerschap van M. Dus veel hoef ik niet te missen. Ja Metworst ben ik gek op maar heb ik met M ook gegeten zo nu en dan. Dingen als carpaccio enzo eet ik toch niet dus zal voor mij niet heel lastig worden!
Zwanger! 1 augustus May6513 - 35 - 1 dochter van 4,5 Orselia - - 2 augustus Suus2910 - 31 - zoon van 2 3 augustus Vivienne - 29 - dochter van mei '17 Nenna185 - 23 - zoon van 9 maand 4 augustus MilouR - - zoon van 1 5 augustus 6 augustus 7 augustus Knofje - 36 - 2 dochters van 7 en 8 jaar Hilary88 - 29 - dochter 1,5 8 augustus 9 augustus Izzie76 - 40 - vierde kindje 10 augustus Suus 83 - 34 - 3e kindje 11 augustus 12 augustus 13 augustus 14 augustus 15 augustus ------------------------------------------------------------------ jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (9) ------------------------------------------------------------------ Afspraken: November 30 || Vivienne - echo gyn December 05 || Nenna185 - plaatsingecho bij de gyn 06 || May6513 - eerste echo 14 || Suus2910 - echo fertiliteitsarts 20 || MilouR - intake VK + echo 22 || Suus83-intake Vk + echo Januari 01 || 02 || Nenna185 - 10 weken echo +intake VK 03 || 04 || 05 || May6513 - 10 weken echo en hele rataplan
Wauw, wat is er weer een hoop geschreven . Maar wij hebben de vrije keuze in vakanties en ik denk dat ik de laatste week van mei of eerste week van juni wil. Dan maar een autovakantie naar Frankrijk, al verder weg dan centerparcs dit jaar . Wij gaan geen NIPT test doen of wat voor test dan ook. Een kansberekening zegt ook niet alles en ik vind het eerlijk gezegd zonde van mijn geld. Inmiddels ben ik wat meer misselijk, maar erger ik mezelf meer aan het feit dat ik heb moeten stoppen met mijn medicatie voor ADHD. Zowel mijn man, zoontje als ik worden er gek van . Had even geen rekening gehouden met het feit dat dit zo snel zou gebeuren!