Oh sterkte mleenvs!! Hmm wat gek vivienne ik weet niet beter dat het pas na 6 weken zichtbaar is (kloppend hartje). Maar als ze er nog niet negatief over zijn en het hartje klopt.. Krijg je nu weer een echo? Hier langzaam ook zo n u en dan misselijk vooral als ik niet regelmatig eet. Ook mijn buik ontploft pff niet leuk
@Viviennee wat gek bij mijn weten klopt t hartje niet eerder dan vijf weken en een x aantal Dagen. Kan er niet verkeerd gemeten zijn? Bedoel Tis zo klein allemaal dus een fout is misschien snel gemaakt. Op je volgende afspraak is er misschien beter iets te zien?
Hahaha al die buikjes die graag tevoorschijn komen, kan niet wachten tot ie echt een zwangerschapsbuik word, nu voel ik me gewoon dikkig Ik kreeg eind van de dag een mail of ze mijn contract zal omzetten naar onbepaald, nou graag!! Fijne timing ook want hij loopt tot eind feb en dan had ik eerst nog moeten zeggen dat ik zwanger ben en je weet maar nooit straks zeggen ze ga er dan eerst maar weer tijdje uit
Ik weet het niet, heb er niet zo veel verstand van. Maar een mooi kloppend hartje lijkt me een goed teken. Kun je niet morgen telefonisch contact opnemen? Misschien kunnen ze wat extra toelichting geven, zodat je weer helemaal gerust gesteld bent?
@MissFlower top! Gefeliciteerd Hier echt al een bol buikje staat gewoon gespannen. Is dat wel gezond? Aangezien er nu een mensje van 0.3 gram in zit
Dank je wel allemaal @LollyLolbroek86 ja dat zijn voornamelijk de darmen waardoor de buik opzet en als het je 2/3/4de kindje is dan bereid je lichaam zich ook sneller voor volgens mij
Goedemorgen dames! Zijn jullie ook zo licht ontvlambaar? Ik heb geen partner (en dat is nu misschien maar goed ook, haha!) maar ik ben regelmatig bij mijn ouders, en ik merk dat ik erg weinig kan hebben. Voor het minste geringste val ik tegen ze uit. En voor mijn gevoel ligt het dan ook écht niet aan mij. Dat kunnen natuurlijk ook de hormonen zijn.. Herkenbaar??
@Palmpje heel verschillend maar over het algemeen valt het mee maar misschien komt het nog Haha. Ben je bewust alleenstaande moeder?
Zo de misselijkheid is hier begonnen! Zo hele dag werken. Laten we hopen dat het alleen in de ochtend is
@Palmpje haha heel herkenbaar, mijn zoon zei mama ben je zwanger? ik zeg hoezo? je bent net zo sjaggie als bij zus. Dus ja ze hebben het zwaar hier hihihi @xxmamaxx2016 vervelend zeg, hier ook ineens sinds vandaag, blehhhh
Gefeliciteerd, heel fijn dat je nu een vast contract hebt. Ik heb ook het idee dat ik meer een blubberbuikje heb en mijn buikvel wat los zit. Oppaskindje (3 jaar) zei vorige week; zo jij heb een dikke buik! Had een volle blaas, dus ben snel naar de wc gegaan voordat ze thuis vanalles gaat vertellen. We hebben het al aan 1 vriendin verteld, die gaf een kadootje (shirtje met kaart) laatst. Manlief had gezegd dat het een kado voor mama was, oudste dochter pakte het kado uit maar vond het een heel raar kado voor mama. Het shirt was veel te klein voor mama. Ze heeft zelf gepast, maar dat was ook te klein. Ze kwam tot de conclusie dat het voor de jongste was, dus dat hebben we nog even zo gehouden, over een paar weken zal ik het wel weer tevoorschijn halen en laten zien dat het ook voor J. te klein is. Hier nog niet misselijk, wel een weeïg gevoel. Sterkte voor degenen die al wel misselijk zijn. Het is echt vervelend en niet leuk als je zo hondsberoerd bent.