Wauw normaal zie ik hier nooit iemand uit Groningen en nu meerdere gezellig!! Mijn avond buik is niet te houden hier een foto van 2 a 3 wk terug en zonet..
Wauw, wat een Groningerclub joh. De studententijd voorbij en massaal aan de baby's? Hier was ik zojuist bij Zumba. Door het vele gewiebel met de billen, kwam de misselijkheid weer mooi op . Al snel richting huis gegaan. . Zo jammer!
Hahaha dit is voor mij ook nieuw. In mn andere groep ben ik de enige uit het noorden haha. Allemaal in de stad?
En ik woon in een dorpje in groningen, wel leuk dorp die alles heeft wat je nodig hebt dus geen gat @Nenna185 wauw dat gaat idd hard, ik merk het zelf ook al. Ik maak elke zondag foto in de ochtend, ben benieuwd
@Nenna185 in welke plaats woon je dan? @MissFlower ....welke plaats woon jij en de andere meiden ? in welke plaatsen wonen jullie ? Ik zal beginnen en woon in Delfzijl.
Oh leuk delfzijl! Wonen de opa en ooms van mijn man! En mijn nicht en neef Ik woon zelf echt in de stad. 10 min fietsen van binnenstad!
hamont België, net terug uit ziekenhuis. ik verschoonde de vuilnisbak en leek of er met messen in mij gestoken werd. zon pijn. Gyn heeft gekeken en er zat vocht achter een cyste. zei zegt dat dat in 9 van de 10 gevallen zichzelf oplost. maar fok wat deed dat pijn wel een mooi hartje zien kloppen lengte kwam over een met 6 weken en 1 dag dus ja. ben zo dankbaar dat het geen bbz is want daar werd eerst over gedacht