Ik ben 31, getrouwd, werk op financiele administratie en woon in Gelderland. Vandaag NOD en laatste test gedaan. Ook mijn man is blij
Ja hier ook. Hier zit die zeurende pijn vooral ook laag in m'n onderrug. Voor het gevoel echt 'baarmoederpijn'. Vind het ook eng, weet namelijk niet meer of ik dit in eerdere zwangerschappen ook had, alleen nog dat ik deze pijn ook bij het begin van mijn miskraam had. Maar kans is groot dat ik het de andere keren ook wel gehad heb en het er gewoon bij hoort! Proberen vertrouwen te hebben dus...
Sorry dat ik niet zo actief meepraat ik ben 28 jaar, woon in noord Holland samen met mijn vriend. Ik werk bij een hypotheek verstrekker. Dit is ons eerste kindje na 3 jaar proberen en uiteindelijk met behulp van ivf. 17 december mijn eerste echo mij heb ook last van krampen en vind dat best eng. Helemaal omdat ik vrijdag ook wat licht bruine/gele afscheiding verloor. Nu ren ik steeds naar de wc als ik iets voel lopen..
Geeft toch niet? Lekker reageren wanneer uitkomt. Ik snap je spanning! Helemaal na een lang traject. Ik ren ook nog wel eens naar de wc als ik buikpijn voel en een beetje nat haha. Blijkt gewoon meer afscheiding te zijn steeds wat er ook weer bijhoort.
gelukkig ben ik niet de enige ☺️ Ik ben blij als het 21 januari is (dan ben ik 12 weken) ik denk dat dat wat meer rust zal geven
Wat leuk om wat achtergrond info te lezen. Ik ben 31,over 2maanden 32, en wij zijn nu een half jaar getrouwd. Ik woon in midden Limburg, en werk als conductrice op de trein. Onze families hebben nog niet echt onze bruiloft foto's gezien,dus wij gaan voor iedereen een mapje maken met trouwfotos en ertussen een foto van mijn man en ik die dan samen een baby shirt/rompertje vasthouden, zodat het niet gelijk opvalt dat we iets willen vertellen. Mijn schoonzussen en zussen gaven ons een kadotje tijdens het bezoek ofzo en ik wist het toen altijd gelijk dat het iets was met zwangerschap, want ja, een spontaan kadotje valt mij meestal wel op ik had altijd al een voorgevoel als we er heen gingen en kocht altijd al een kadotje.
Nee hoor,ik heb het ook,vooral omdat ik niet echt kwaaltjes heb. Momenteel echt een giga buik door mn darmen en vooral in de avond hele erge onderrug pijn en koud en dat is het zo'n beetje soms een krampje. Zolang de afscheiding niet helder rood is en gaat vloeien is er niks aan de hand om je zorgen te maken,aldus mijn HA
Goedemorgen allemaal! Die buikpijn herken ik, een soort van 'blauwe plekken'-gevoel in je onderbuik. Ik ging ook aan mezelf twijfelen maar heb even teruggelezen en had het de vorige zwangerschap ook. Dus dat stelde mij wat gerust hopelijk jullie ook. En mijn darmen zijn ook wel wat van de wap. Dat helpt niet. Veel lucht enzo.. Over mezelf: ben 37, woon samen met mijn vriend en ons dochtertje van 14 maanden in Noord-Holland (helemaal op het randje, bijna Zuid-Holland). Ik werk bij een gemeente. We hebben ook nog een hond en wat poesjes. Wij hebben 24 december de eerste echo, en hopelijk dan dus met Kerst een leuk nieuwtje te vertellen.. Ben er alleen nog niet helemaal uit hoe we dat gaan doen. Nog maar even nadenken. We hebben nog ff
Leuk he al die verschillende manieren van vertellen.. Ik vind dit schilderij erg mooi maar dan denk ik dat ik een random hartslag moet gebruiken aangezien we nog geen hartje gaan horen bij 7 weken. (Denk ik)
Leuk schilderij met hartslag! Ik heb het verteld met een boek als cadeau en andere familie kerstballen met i love opa i love oma.
Wat leuk om te lezen over jullie. Beetje achtergrond vind ik fijn Ook ik heb een zeurend gevoel in mijn buik. Dat heb ik nooit, behalve wanneer ik zwanger ben . Dus mij stelt het juist gerust, omdat ik dit nooit heb voor of tijdens mijn menstruatie. Super, al die manieren om het te vertellen. Ik weet t nog niet. Iets met mijn andere kids en een foto ofzo. Verder ben ik nog niet. Haha. Pinterest geeft wel leuke ideetjes. Ik heb idd ook last van de darmen, die hebben mijn buik opgeblazen.... kan geen broek meer aan! Dus ik heb kleding gekocht. Had alle zwangerschapskleding weggedaan. Onze 4e zou de laatste zijn. Hahaha
Ik heb zelf vorige keer wat dingen gehaald bij h&m, en bij bonprix. En nu twee broeken van mamalicious en prenatal gescoord bij de kringloop voor vijf euro per stuk. Goede deal.
Hallo allemaal, Ik kwam dit forum tegen en ik zou graag mee willen schrijven. Ik ben pril zwanger van onze 4e, het is mijn 8e zwangerschap. Dit is onze laatste, een onverwacht cadeautje en een nakomertje. Onze andere kinderen zijn al wat ouder. De uitgerekende datum is 31 juli, maar ik beval tot nu toe altijd flink te laat
Welkom Swissie4! En gefeliciteerd Hier was de 4e zwangerschap ook een verrassing, ongepland maar zo gewenst dat we nu alsnog voor een 4e kindje gaan. Nieuws delen willen we hier wel graag weer leuk aanpakken, maar helaas met shirts niet zo passend meer na de 2e/3e volgens mij. Niet eerder gedaan, dus was leuk geweest, maar kom er wat teksten betreft dan niet helemaal uit. Wil het één vriendin wel graag alvast vertellen, ik weet zeker dat zij het echt tof zal vinden (en dat vraag ik me bij familie zelfs een beetje af)... Trouwens toch nog een vroege echo kunnen plannen, ik kan de 11e al terecht! Da's andere koek dan 3 januari.