Gefeliciteerd!!! Ook ik mag morgen, om 10:15 uur. Wij hebben 10 januari voor het laatst een echo gehad, dus ik ben heeeel erg zenuwachtig of alles goed gaat daarbinnen!
Ik heb er wel één, maar wilde (toen ik me steeds ongeruster begon te maken) juist niet zelf gaan luisteren. Ik was bang dat als ik niets zou horen, ik mezelf gek zou maken en dan niks zou kunnen doen. Als we bij de verloskundige niets zouden horen, dan kon er tenminste meteen ook gekeken worden Misschien ga ik nu wel af en toe luisteren, maar heb bij m’n dochter ook maar een enkele keer geluisterd. Wel leuk dat het kan!
Net terug van de echo, heerlijke 15 minuten, alles was helemaal goed. Ze was heel druk aan het zwaaien met haar handjes. Placenta ligt er deels voor, als ik wat ga voelen is dat linksonder. Zo gek, zo beweeglijk maar niks voelen nog. Hebben ook nog naar het geslacht gekeken, als extra, en ja het is echt een meisje!
Wat fijn toch @Beausecret ♥️ Dames, hebben jullie ook felle bandenpijn als je je 's nachts in je slaap omdraait? Ik lag op mijn buik en probeerde om te rollen naar mijn zijkant. Au au au. En daarna probeerde ik van mijn rug te rollen naar mijn andere zijkant. Au. Niet leuk. Wel schattig natuurlijk want mijn bolletje groeit echt. Het zijn niet meer de darmen maar is echt mijn baarmoeder. Maar AU.
Nee, daar heb ik nu nog geen last van. Maar dat kan idd erg pijnlijk zijn, kan ik mij nog wel herinneren. Ik heb het wel soms als ik van de bank opsta. Hoeveel kg ben jij inmiddels aangekomen? Ik inmiddels alweer 4 kg, mehhh. Als ik echt ,5 kg ga aankomen iedere week, dan ga ik dus 16 kg aankomen in totaal. Beetje zelfde als de vorige zwangerschappen.
Hey @Ange84 ik ben ook tussen de 3.5 en 4 kg aangekomen, haha oeps. Ik heb trouwens (nog) geen beginnende zwangerschaps streep op mijn buik.zoals jij. Jammer, want ik vind ze altijd heel mooi.
Teller staat bij mij op 1,5 kg. Als ik dit zo volhoud, heb ik er vertrouwen in dat het na de bevalling goed gaat komen. Die pijn met omdraaien heb ik gelukkig nog niet. Maar herinner het me nog wel. Isse niete fijn.
Ik heb daar nog geen last van, van pijn bij het draaien. Ik ben ook nog nauwelijks aangekomen, net aan 1 kilo... Vanmorgen een echo gehad. Alles was goed met onze Ukkie. 2 hersenhelften, 4 hartkamers en goed qua grootte. Alleen de navelstreng zat precies tussen de beentjes en daardoor kon ze het geslacht helaas niet zien... Zo jammer , nu al een eigenwijsje! Maar wel heel blij dat het goed gaat verder
Hier af en toe ook al bandenpijn met snel opstaan ofzo. Ik heb ook eindelijk de weegschaal getrotseerd en ben tot nu een kleine 2 kg aangekomen. Vorige zwangerschap zo'n 11 kg. Daar teken ik voor. @Cinderella86 jammer dat jullie het geslacht niet hebben gezien. Wel fijn dat alles goed is met de kleine!
Ik heb voor morgen een geslachtsbepaling kunnen inplannen, dus hopelijk dan wel duidelijkheid . En anders is het jammer en moeten we wachten tot de 20 weken echo.
vaak is het zo, dat als je het geslacht niet kan zien bij deze echo, dat je later nog een keer mag terug komen. Wel spannend! Hopelijk morgen geen navelstreng tussen de beentjes haha
Ja dat is zo bij de verloskundige als je apart een geslachtsbepaling inplant. Alleen ik loop in het ziekenhuis en had gewoon controle met 16 weken. De volgende is weer met 20 weken (vanaf nu elke 4 weken). Ik heb nu dus wel apart een geslachtsbepaling ingepland bij een verloskundige. Erg blij dat er 1 in de buurt is waar morgen nog een plekje vrij is . @Ange84 gefeliciteerd met je 3e meid!!!
@Ange84 van harte gefeliciteerd met je meiske! @Cinderella86 hopelijk meer 'succes' morgen. Mag ik vragen waarom je zo vaak controles hebt?
@Thirza78 ja hoor, dat mag . Ik heb het Syndroom van Turner, en dat kan wat extra risico's met zich mee brengen tijdens de zwangerschap. En om bij mogelijke complicaties tijdig te kunnen ingrijpen heb ik vanaf nu elke 4 weken controle bij de gynaecoloog.
Ik wordt toch moe van mn hoofd meiden. Mijn man moet dit weekend voor het werk vliegen maar Engeland en komt maandagnacht gelukkig al weer terug. Maar mijn hoofd gaat snachts al weer alle kanten op. In mijn slaap ben ik al een stappenplan aan het maken voor als het vliegtuig neerstort.... Normaal heb ik dit nooit! Wat zijn die hormonen toch stom. Ik had het 2 weken terug ook al toen hij op wintersport was...
De kids zeiden dat de baby op een zeemeermin lijkt. Zien jullie het ook Ons kleine meisje @Lindavvv hormonen zijn idd stom! Misschien helpt het je om te mediteren? Jouw man komt straks gewoon weer thuis. Geniet van de rust de komende dagen Ik heb het ook hoor! Hier gaat de mr. vanavond carnaval vieren en ik bedenk ook allemaal dingen die kunnen gebeuren. Vanavond zet ik een romantische comedy op en duik ik vroeg onder de wol.